طنز/ با واردات پورشه و بوگاتی، باز هم مردم من را خواهند خرید!

طنز/ با واردات پورشه و بوگاتی، باز هم مردم من را خواهند خرید!

اما به راستی چرا اینکار را نکردید؟! پاسخ روشن است، چون از محبوبیتم خبر داشتید و می دانستید، حتی با واردات پورشه و بوگاتی، باز هم مردم من را خواهند خرید!

از همان ابتدا هم چشم نداشتید ما را ببینید! اینهمه بدون هیچ منتی، شما را از اینطرف به آنطرف بردیم، اما شما خدمت رسانی ما را ندیدید. فقط و فقط تهمت زدید و پشت سرمان حرف زدید!
هر روز، چندین بار آمار کشته شدگان حوادث جاده ای را توی کاپوتمان می زنید! باز خوب شد به مانند پژو ۴۰۵ها که اکثرا دچار افسردگی هستند و خودشان را آتش می زنند، خودمان را آتش نمی زنیم، وگرنه چه چیزهای دیگری که پشت سرمان می گفتید!
گیرهایتان یکی دوتا نبود! گفتید ترمز ABS بگذار، گذاشتیم؛ گفتید ایربک بگذار، گذاشتیم. دیگر چه می خواهید؟! حتما فردا پسفردا هم توقع دارید بدنه یمان از مقوا نباشد؟!
وزنمان سبک است درست! خب این حُسن است نه ایراد! مگر نمی بینید این روزها همه دنبال قرص و کمربند لاغری هستند؟! بد است ما وزنمان کم است؟! تازه در سرعت های بالا، وزنمان کمتر هم می شود! بین خودمان باشد، برخی مواقع در سرعت های بالای ۱۲۰ احساس پرواز به من دست می دهد!
شنیده ام برخی از ما توانایی آن را داریم که این حس پرواز را به راننده هایمان نیز منتقل کنیم و کاری کنیم که روح او نیز پرواز کند!

شماها هیچ وقت چشم نداشتید پیشرفت ما را ببینید. یادم هست آن موقع که همراه با گرانی دلار، هر شب بر ارزشم افزوده می شد چه جوک ها و اس ام اس هایی در جهت تخریب کردنم، برایم ساختید. مدام تهدید می کردید که امروز یا فردا واردات خودروهای خارجی را آزاد می کنید؛
اما به راستی چرا اینکار را نکردید؟! پاسخ روشن است، چون از محبوبیتم خبر داشتید و می دانستید، حتی با واردات پورشه و بوگاتی، باز هم مردم من را خواهند خرید!
وقتی در سایت های خبری دیدم که مسئولی گفته است که: “پراید نباید در جاده‌ها تردد کنند چون خودروی مناسبی برای تردد در جاده نیست.”؛ کاربراتم شکست(!) و اشک روی چراغ هایم نشست! شیشه پاک کنم هم خراب است؛ اگر الان تصادف کنم، تقصیر شماست!

منبع :آگهی۷

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *