صدف طاهریان دلیل پخش نشدن سریال آمین

صدف طاهریان دلیل پخش نشدن سریال آمین

صدف طاهریان دلیل پخش نشدن سریال آمین

۵۶۳۴۳d34f2da4_2015-10-31_funjoo.ir_

 

دلیل پخش نشدن سریال آمین به خاطر صدف طاهریان

دلیل پخش نشدن سریال آمین

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما درباره عدم پخش مجموعه تلویزیونی «آمین» در شب گذشته توضیحاتی ارائه کرد.
تکذیب حضور بازیگر کشف حجاب کرده در “آمین”

«رحمان سیفی آزاد» گفت: همان طور که شب گذشته از طریق زیرنویس به اطلاع مردم رساندیم، مجموعه «آمین» به خاطر ایجاد اشکال فنی به پخش نرسید و دلیل دیگری هم برای این موضوع وجود ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که برخی سایت های خبری اعلام کرده اند حضور و ایفای نقش یکی از بازیگرانی که به تازگی در خارج از کشور کشف حجاب کرده، دلیل پخش نشدن سریال در شب گذشته بوده، تصریح کرد: بله متاسفانه در فضای مجازی شایعه شده که حضور صدف طاهریان سریال آمین را به پخش نرسانده اما این موضوع صحت ندارد. او اصلا در سریال حضور نداشته و حتی به پشت صحنه کار هم نیامده است.

سیفی آزاد گفت: با رفع مشکل پیش آمده برای آمین، مخاطبان این سریال می توانند امشب و فردا شب قسمت های پایانی این سریال را ببینند.

بیوگرافی

صدف طاهریان بازیگر جوان کشورمان با بازی در فیلم سینمایی سلام بر عشق  به کارگردانی اصغر نعیمی پا به عرصه بازیگری گذاشت ولی هنوز از صدف طاهریان نقش پر رنگی در سینما و تلویزیون ندیده ایم امیدواریم این بازیگر جوان کشورمون به جایگاه واقعی خودش در هنر برسد با هم کارنامه هنری صدف طاهریان رو مرور می کنیم.

انتشار عکس‌هایی متفاوت در یک‌شب و در فواصل زمانی کوتاه

صدف طاهریان در یک‌شب به ناگاه و در فواصل زمانی کوتاه، چندین عکس متفاوت با عکس‌های قبلی‌اش و در اینستاگرام منتشر کرد. انتشار به ناگهان و یک جای این تصاویر متفاوت، به نحوی کاربران را متعجب کرد و این موضوع باعث شد تا اکانت اینستاگرام این بازیگر با هجمه کاربران اینستاگرامی روبرو شود، دقایقی پس‌ازآن نیز وی با قرار دادن ویدئویی تأکید کرد که صفحه‌اش هک نشده است. این بازیگر با انتشار این ویدیو اعلام کرد که صفحهٔ اینستاگرامی‌اش هک نشده است و از کامنتها و توجه کاربران تشکر کرد.او در اینستاگرامش، مهاجرتش به دوبی، را نیز اطلاع‌رسانی و اعلام نموده است

به اعتقاد ایندیپندنت صدف طاهریان پس از خروج از ایران در اعتراض به حجاب اجباری تصاویر خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

دلیل پخش نشدن سریال آمین

دلیل پخش نشدن سریال آمین,صدف طاهریان,صدف طاهریان دلیل پخش نشدن سریال آمین, صدف طاهریان,مجازات صدف طاهریان,عکس های صدف طاهریان

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *