شگرد جالب خودروسازان برای داغ کردن بازار

شگرد جالب خودروسازان برای داغ کردن بازار

شگرد جالب خودروسازان برای داغ کردن بازار

به باور کارشناسان خودرو، «در صورتی که خودروسازان شروع به بالا بردن کیفیت خودروها نکنند، با تصمیم جدید مردم برای نخریدن خودروهای تولید داخل روبه‌رو خواهند شد.»

چند ماهی است که خودروسازان تلاش می‌کنند که بازار بی‌رونق خودرو را رونق بخشند و دوباره همچون سال‌های گذشته با شگردهای خود قیمت‌ها را بالا ببرند.

شگردهایی که خودروسازان در این چند ماه برای داغ کردن بازار خودرو برای خریداران داشته‌اند، اقداماتی همچون مصاحبه‌های مدیران خودروسازان با رسانه‌ها بوده است که می‌گفتند قیمت‌ها در هفته‌های آینده تغییر خواهد کرد، قیمت‌ها ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت یا این‌که می‌گفتند قیمت‌های فعلی برای آنها نمی‌صرفد و باید قیمت‌ها را بالا برند.

از سوی دیگر، چندی پیش احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان طی گفت‌وگویی اعلام کرد که علت بی‌کیفیتی خودروهای تولید داخل، گران نشدن خودروها و اجازه ندادن شورای رقابت به گرانی‌های دوباره خودرو بوده است.

این در حالی است که وضعیت کیفیت خودروها و گزارش‌ها در ماه‌های گذشته حکایت از آن دارد کیفیت خودروها نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته است.

با این وجود، همه این شگردهایی که تاکنون خودروسازها در پیش گرفته‌اند، باعث نشده است که قیمت‌ها بالا رود و بازار رونق پیدا کند.

به باور کارشناسان خودرو، در حال حاضر زمان آن رسیده است که خودروسازان شروع به بالا بردن کیفیت خودروهای تولید داخل کنند؛ به جای این که به فکر بالا بردن قیمت خودروها باشند؛ در غیر این صورت با تصمیم جدید مردم برای نخریدن خودروهای تولید داخل روبه‌رو خواهند شد.

 

قیمت خودرو,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *