شغل و اعتیاد عجیب و باورنکردنی این زن! +عکس

شغل و اعتیاد عجیب و باورنکردنی این زن! +عکس

شغل و اعتیاد عجیب و باورنکردنی این زن! +عکس

 

این زن که یک مادر جانشین است منتظر نهمین و دهمین فرزند است ، و با تمام مشکلاتی که برایش پیش امده است همچنان به بارداری های خود ادامه می دهد

این زن که یک مادر جانشین است منتظر نهمین و دهمین فرزند است ، و با تمام مشکلاتی که برایش پیش امده است همچنان به بارداری های خود ادامه می دهد و به این کار علاقه زیادی نشان می دهد. بعد از عوارض جدی که هشتمین بارداری برای خانم جیل هاوکینز داشت او تعهد کرده بود که شغلش به عنوان مادر جانشین را ترک کند و دیگر باردار نشود اما چنین نشد و او اکنون در بارداری نهم خود به سر می برد.

شغل و اعتیاد عجیب و باورنکردنی این زن! +عکس

او منتظر تولد دوقلوها که فرزندان نهم و دهم وی هستند می باشند و این در حالی است که وی به زودی ۴۸ ساله میشود. او یک مادر جانشین است و رحمش را در اختیار زوجهای نابارور قرار میدهد. او ۳۸ ساله و مجرد است و از خودش هیچ فرزندی ندارد.

او سال گذشته و در هشتمین بارداری اش به دلیل بیماری سخت نتوانست رختخواب را ترک کند و اکثر ساعات به دلیل سر درد شدید قادر به حرکت نبود. وعلیرغم تعهدش برای عدم بارداری دوباره حامله شده است.

خانواده وی به شدت نگران سلامتی جسمانی وی می باشند. او به خاطر شرایط سنی اش قادر به بارداری طبیعی نیست و از طریق عمل آی وی اف باردار شده است. او برای هر بارداری ۱۲۰۰۰ پوند دریافت میکند و تا به حال زندگی مشترک را تجربه نکرده است

اخبارگوناگون – ایران ناز

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *