شایعه فوت قاسم افشار گوینده خبر در منا

شایعه فوت قاسم افشار گوینده خبر در منا

شایعه فوت قاسم افشار گوینده خبر در منا

درگذشت قاسم افشار گوینده خبر در منا تکذیب شد     محمدرضا حیاتی گوینده با سابقه خبر درباره شایعاتی که پیرامون درگذشت قاسم افشار دیگر گوینده خبر در حادثه «منا» که این روزها در فضای مجازی منتشر شده است گفت: شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر حضور قاسم افشار در حج و حادثه منا منتشر شده است که هیچ حقیقتی ندارد.وی ادامه داد: من حدود نیم ساعت پیش با وی صحبت کردم و او از سلامتی خود خبر داد. افشار در این چند روز در تهران بوده است و معلوم نیست چه کسانی و با چه اهی این شایعات را منتشر می کنند.     عکس که در شبکه های مجازی خبر از فوت قاسم افشار میدهد

درگذشت قاسم افشار گوینده خبر در منا تکذیب شد

 

محمدرضا حیاتی گوینده با سابقه خبر درباره شایعاتی که پیرامون درگذشت قاسم افشار دیگر گوینده خبر در حادثه «منا» که این روزها در فضای مجازی منتشر شده است گفت: شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر حضور قاسم افشار در حج و حادثه منا منتشر شده است که هیچ حقیقتی ندارد.وی ادامه داد: من حدود نیم ساعت پیش با وی صحبت کردم و او از سلامتی خود خبر داد. افشار در این چند روز در تهران بوده است و معلوم نیست چه کسانی و با چه اهی این شایعات را منتشر می کنند.

 

عکس که در شبکه های مجازی خبر از فوت قاسم افشار میدهد

شایعه فوت قاسم افشار گوینده خبر در منا,قاسم افشار زنده است,تکذیب فوت قاسم افشار در حادثه منا در مکه,مرگ قاسم افشار در منا تکذیب شد,شایعه درگذشت قاسم افشار
درگذشت قاسم افشار

گوینده پیشکسوت خبر سیما با اشاره به عکسی (عکس بالا) که از افشار در فضای مجازی منتشر شده است، متذکر شد: من هم این عکس را دیده ام و متاسفانه کار زشت و ناپسندی است که عده ای به راحتی عکسی را درباره مرگ و زندگی یک نفر انتشار می دهند، اما مردم باید هوشیار باشند چراکه غیرمتخصص ترین و غیرحرفه ای ترین افراد هم به راحتی می توانند عکسی را دانلود کرده و با نوشتن متنی روی آن به انتشارش اقدام کنند.

 

وی با اشاره به فضایی که شبکه های اجتماعی برای انتشار گسترده و پراکنده اخبار فراهم کرده است، یادآور شد: متاسفانه عده ای از مردم هم هستند که بدون تحقیق وقتی عکس یا متنی برای آنها ارسال می شود آن را فورا برای دیگران می فرستند. درحالیکه ابتدا باید از خود بپرسند که آیا فضاهای اینچنینی قابل اعتماد است؟ درواقع این افراد هم به نوعی مقصر هستند که به این شایعات دامن می زنند و این باعث می شود که خبری دروغ در یک لحظه هزاران بار به افراد مختلف ارسال شود.

 

حیاتی با اشاره به رسانه های غیررسمی که اخبار غیر واقعی را منتشر می کنند، عنوان کرد: گاهی این رسانه های غیر معتبر هم خبرهایی را ارسال می کنند که غیر مستند است و همین منبعی برای سوءاستفاه می شود.

 

وی در پایان با بیان اینکه عده ای با استفاده از شبکه های مجازی برای هنرمندان و چهره های شناخته شده مشکلات مختلفی را درست می کنند، تصریح کرد: متاسفانه ما فرهنگ استفاده از این شبکه های مجازی را نیامو خته ایم و می بینیم که عده ای خیلی راحت هنرمندان و چهره ها را با این پیام ها به بیمارستان می فرستند و یا مرگ آنها را اعلام می کنند.

،فتو کده

شایعه فوت قاسم افشار گوینده خبر در منا,, مطالب روز،شایعه فوت قاسم افشار گوینده خبر در منا,قاسم افشار زنده است,تکذیب فوت قاسم افشار در حادثه منا در مکه,مرگ قاسم افشار در منا تکذیب شد,شایعه درگذشت قاسم افشار

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *