سونی اکسپریا Z5 را در سه مدل معرفی می کند

سونی اکسپریا Z5 را در سه مدل معرفی می کند

سونی اکسپریا Z5 را در سه مدل معرفی می کند

 

گوشی اکسپریا Z5 سونی,ویژگیهای گوشی اکسپریا Z5 سونی,مشخصات گوشی اکسپریا Z5 سونی

دوربین اصلی اکسپریا Z5 سونی، لنزی شش ‏بخشی و سنسوری ۲۳ مگاپیکسلی دارد

 

سونی اکسپریا Z5 را در سه مدل معرفی می‏کند
با نزدیک شدن به نمایشگاه IFA هر روز خبرهای بیشتری از گوشی‏هایی که قرار است در این رویداد معرفی شوند به گوش می‏رسد. این بار هم نوبت اکسپریا Z5 سونی است.
به‏ تازگی خبرهایی از محصولات جدید سونی منتشر کرده است؛ محصولات جدید سونی که قرار است دوم سپتامبر در ایفا معرفی شوند. به نظر می‏رسد سونی تصمیم دارد در ایفا از سه دیوایس جدید یعنی گوشی‏های Xperia Z5 Compact، Xperia Z5 و Xperia Z5 Premium رونمایی کند.

 

نسل جدید گوشی اکسپریا Z5 سونی نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. نسخه کوچک‌تر این گوشی نیز، که با نام اکسپریا Z5 کامپکت شناخته می‏شود، نمایشگر ۴٫۶ اینچی با رزولوشن HD و ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل دارد. درنهایت مدل دیگر این گوشی، که انتظار می‏رود در ایفا رونمایی شود، اکسپریا Z5 Premium نام دارد که نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن QHD و ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارد.
دوربین اصلی اکسپریا Z5 لنزی شش ‏بخشی و سنسوری ۲۳ مگاپیکسلی دارد و قادر است ویدئوهایی با کیفیت K4 ضبط کند. نسل جدید گوشی‏های پرچمدار اکسپریا، همچون نمونه‏ های قبلی، ضدآب و گردوغبار هستند و طراحی مشابه نمونه‏ های قبلی دارند، البته با این تفاوت که در نسل جدید گوشه‏ ها گرد شده ‏اند. به احتمال بسیار زیاد هر سه این گوشی‏ها از دوربین یکسانی بهره ‏مند خواهند بود.

 

از دیگر مشخصات این گوشی می‏توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ اشاره کرد که پردازنده‏ای ۸ هسته‏ای با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز است. با وجود مشکلاتی که اکسپریا Z3 پلاس به‏ علت پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ با آنها دست به گریبان بود، ظاهرا باز هم سونی به استفاده از این پردازنده در گوشی‏های خود روی آورده است. این گوشی از پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۳۰، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‏برد و به احتمال بسیار زیاد پشتیبانی از کارت حافظه جانبی هم در این تلفن هوشمند وجود دارد.

 

دوربین جلو اکسپریا Z5 نیز دوربینی ۸ مگاپیکسلی است. در این خبر اسکرین‏شات‏هایی از اکسپریا Z5 سونی نیز دیده می‏شود که از سه رنگ مختلف این دستگاه خبر می‏دهد. پیش از این نیز اسکرین‏شات‏هایی از نمونه کامپکت این گوشی منتشر شده بود.

گوشی اکسپریا Z5 سونی, ویژگیهای گوشی اکسپریا Z5 سونی, مشخصات گوشی اکسپریا Z5, گوشی Xperia Z5 Compact, اخبار تکنولوژی, فناوریهای نوین, انواع گوشی سونی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *