سوتی های احسان علیخانی در ماه عکسل ۹۴

سوتی های احسان علیخانی در ماه عکسل ۹۴

سوتی های احسان علیخانی در ماه عکسل ۹۴

سوتی علیخانی در ماه عکسل 94 و اسم برنامه خندوانه رامبد جوان

دیشب ۸ تیر ۹۴ در برنامه ماه عکسل احسان علیخانی میخواست از برنامه های دیگر صدا و سیما تشکر کند که سوتی هایی در این باره داد . از جمله اینکه اسم برنامه خندوانه رامبد جوان را به اشتباه خنده بازار خواند .

به گزارش  به نقل از باشگاه خبرنگاران

احسان علیخانی پس از پخش آیتم روز گذشته و سلام و احوالپرسی با مخاطبان خود گفت: شب عید در برنامه «بهارنارنج» یوسف اشکور عزیز مهمان برنامه بود، وعده محسن تنابنده محقق شد و هم اکنون او در سریال «پایتخت» ایفای نقش می کند. به عوامل «پایتخت» خسته نباشید می گویم و همچنین به جواد رضویان با اجرای برنامه «دعوت» و رامبد جوان بابت اجرای برنامه «خنده بازار» هم خسته نباشید می‌گویم و برایشان بهترین ها را آرزو می‌کنم. علیخانی ابتدای برنامه خود را با سوتی آغاز کرد و به اشتباه اسم بیژن اشکور کیایی را یوسف عنوان کرد و خندوانه را خنده بازار نامید.
پس از بازشدن دکور «ماه عکسل»، سه زوج مهمان برنامه شب گذشته برنامه بودند. زوج اول بر روی صندلی مهمانان اصلی نشستند زوجی که ٢۴سال از شروع زندگیشان می گذشت.
 سوتی علیخانی در ماه عکسل 94 و اسم برنامه خندوانه رامبد جوان
داستان زندگی آنها بدین شرح بود که مرد خانواده پس از تجربه شغل پیمانکاری، به دنبال تولیدات کت و شلوار می رود و به گفته خودش به دلیل بلند پروازی دیوانه وار در شهرهای مختلف چندین فروشگاه می زند و ناگهان ورشکست می شود و به صفر می رسد ولی همسرش در بدترین شرایط او را تنها نمی گذارد و با کار کردن در مغازه تلویزیون سازی زندگی اش را از نو می سازد و دوباره وضعشان به حالت قبل بازمی گردد و در انتها مرد خانواده عنوان کرد: بعد از آن ماجرا و برگشت سرمایه ام، تمام زندگی ام را به نام خانمم  تقدیم کردم.
علیخانی با خنده دستانش را به هم کوبید و گفت: امشب بعد افطار چه بحث هایی راه بیافتد؟
زوج بعدی که ۴سال از شروع زندگی مشترکشان می گذشت بعد از گذشتن دو سال  مرد خانواده که شغل او مهندس ناظر بود در محل کار از آ سقوط می کند و قطع نخاع می شود و الان حدود یک سال و نیم از آن ماجرا می گذرد اما همسرش عاشقانه با او زندگی می‌کند.
 سوتی علیخانی در ماه عکسل 94 و اسم برنامه خندوانه رامبد جوان
مصطفی و نرگس زوج سوم که حدود چهار ماه از دوران عقدشان می‌گذشت، قصه ی زندگی شان بدین صورت بود که این دو هم بازی دوران کودکی هم بودند اما بعد از مدتی مصطفی از آن محل می رود اما چند سال بعد نرگس هم بازی دوران کودکی اش را درحالی می بیند که به دلیل تصادف ویلچرنشین شده اما او با این شرایط  از او خواستگاری می‌کند و با وجود مخالفت های پدر نرگس و خانواده خودش رضایت آنها را جلب می کند.علیخانی با اشاره به صحبت‌های مصطفی مبنی بر اصرار به این ازدواج با وجود مخالفت‌های شدید پدر نرگس، با شیطنت همیشگی اش گفت: مثل آنهایی که  نگاه مریض دارن! آیا وضع مالی خانم خوب است و شما برای پول او نقشه کشیدید؟ نرگس گفت: ما وضع خانوادگیمان در یک سطح است. علیخانی که تیر شیطنتش به هدف نخورده بود، گفت: پس قصه عاشقانه تر از این ماجراست.

علیخانی در پایان برنامه به سوتی‌های خود پی برد و گفت: من امروز همه چیز را به اشتباه می گویم شب عید بیژن اشکورکیایی را دعوت کردیم اما من گفتم یوسف و اینکه برنامه خندوانه هم این روزها برنامه بسیار خوب وتجربه نویی است.
قاب کهکشانی «ماه عکسل» پس از شرح قصه ی سه زوج بسته شد.

 

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *