سال بدشانسی های نیکول کیدمن + عکس

سال بدشانسی های نیکول کیدمن + عکس

۲۰۱۴ سال بدشانسی های نیکول کیدمن + عکس

نیکول کیدمن در پیش‌نمایش فیلم «پدینگتون» درباره مرگ پدرش و سخت بودن سالی که رو به پایان دارد، صحبت کرد.

20141209162740 25 ۲۰۱۴ سال بدشانسی های نیکول کیدمن + عکس

نیکول کیدمن اقرار کرد سال ۲۰۱۴ هم به عنوان یک بازیگر و هم از بعد شخصی با مرگ پدرش آنتونی کیدمن بر اثر حمله قلبی در ماه آگوست، سال مورد علاقه‌اش نبوده است.

کیدمن این حرف‌ها را روز یکشنبه در سیدنی و در پیش‌نمایش استرالیایی فیلم «پدینگتون» مطرح کرد. او گفت: از نظر شخصی خیلی خیلی خیلی سخت بود. خانواده من دچار یک تراژدی بسیار سنگین شد. بنابراین امسال سال مورد علاقه من نیست، اما سعی می‌کنم ناشکر نباشم – من از اینکه زنده هستم خوشحالم.

کیدمن گفت بعد از مرگ پدرش زمان بیشتری را در سیدنی و همراه مادر و خواهرش گذراند. او اضافه کرد: ما امسال به عنوان یک خانواده سختی‌های بسیاری کشیدیم. اینکه می‌توانیم از یکدیگر مراقبت کنیم بسیار خوب است.

کیدمن روی پرده بزرگ هم سال چندان موفقی را پشت سر نگذاشته است. فیلم «گریس موناکو» شدیدا با انتقاد روبه رو شد و فیلم «مرد راه‌آهن» در سکوت و بسیار کم مورد تحسین قرار گرفت و «قبل از اینکه به خواب بروم» نیز منتقدان را به دو دسته تقسیم کرده بود و در باکس‌آفیس نمایش قابل قبولی نداشت.

اما با این وجود فیلم «پدینگتون» تا به اینجا هم از نظر منتقدان و هم از نظر فروش اقتصادی بسیار موفق بوده است. خود کیدمن به طبیعت بالا و پایین‌ نه تنها سال ۲۰۱۴ بلکه تمام مسیر زندگی حرفه‌ای‌اش اقرار کرد و گفت: تمام مسیر حرفه‌ای من همیشه پر از بالا و پایین‌ها بوده است. من در رابطه با انتخاب‌هایم شدیدا لحظه‌ای و بدون نقشه از پیش تعیین شده رفتار می‌کنم و خودم هیچ‌وقت انتظار خیلی بالایی ندارم.

کیدمن که در فیلم «پدینگتون» نقش شخصیت منفی را بازی می‌کند توضیح داد چرا این نقش را قبول کرده است.

او گفت: من فقط می‌خواستم یک فیلم برای بچه‌هایم بسازم… مدت‌ زیادی بود که فیلمی نساخته بودم که به بینندگان حس خوبی بدهد. در فیلم‌هایی بازی کرده بودم که لحن تیره‌تری داشتند. بنابراین خیلی احساس خوبی است که بالاخره در ساخت فیلمی شرکت داشتم که می‌توان گفت کودکان‌تان را نیز برای تماشای آن بیاورید.

 

نیکول کیدمن , سال بدشانسی های نیکول کیدمن , مرگ پدر نیکول کیدمن , زندگی شخصی نیکول کیدمن , عکس نیکول کیدمن ,

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *