زنان خوش چهره هالیوودی که کثیف هستند!!

زنان خوش چهره هالیوودی که کثیف هستند!!

زنان خوش چهره هالیوودی که کثیف هستند!!

 

در این مطلب با زنان سرشناس هالیوودی آشنا می شوید که به بهداشت اصلا اهمیت نمی دهند و در حقیقت این زنان کثیف هستند!!

 اخبار,اخبار فرهنگی,زنان خوش چهره هالیوودی که کثیف هستند

 مشاهیر و چهره های عرصه سرگرمی همانند هر شخص عادی دیدگاههای متعددی در رعایت بهداشت فردی دارد با این وجود شاید در ظاهر برخی از چهره های معروف آراسته باشند ولی تعداد محدودی هستند که با حمام بیگانه بوده و هر ۳ یا ۴ روز حمام می کنند.

آنها اعتقادی به مسواک و بهداشت دهان ندارند و کمتر با برندهای عطر و ادکلن آشنا هستند. آنها از زرق و برق شهرت لذت می برند ولی کمتر به بهداشت فردی خود اهمیت می دهند.
بریتنی اسپیرز

خواننده پاپ از پرتاب کردن لباسهایش به اطراف لذت می برد. همچنین خدمتکار او گفته از زیر تخت خواب می توان ساندویچ های ناتمام، سیب زمینی سرخ کرده، کیک و سایر مواد غذایی فاسد شده را پیدا کرد. او دندانهایش را به ندرت مسواک می کند و سراغ عطر و ادکلن هم نمی رود.
مگان فاکس
او اذعان کرده که زندگی با او بسیار سخت است چرا که کمتر دستهایش را می شوید، با حمام مخالف است، خانه ای به هم ریخته دارد و هر دو هفته آن را تمیز می کنند.
جولیا رابرتس
محافظ شخصی “رابرتس” اظهار داشته که همیشه از بوی بد او در عذاب بوده است. او دیر به دیر حمام می رود و همین بحثهایی را حین فیلمبرداری بروز داده است.
کریستیا آگوئلرا
این خواننده ترانه ای به نام “می خواهی کثیف باشی” دارد. اطرافیان او همیشه از بوی بدش شکایت داشته اند و گفته اند او بوی “هات داگ” می دهد. شاهدان هم اظهار داشته اند او پس از استفاده از سرویس بهداشتی دستهایش را نمی شوید و معمولا غذایش را با دست می خورد!
کامرون دیاز
“دیاز” هم مانند “مک کانای” سراغ عطر و ادکلن نمی رود البته او شوه است و هر ۴ روز لباسهایش را عوض می کند! “اسپلاش” اظهارداشته دیاز به آرایشگاه های عمومی می رود و کمتر بهداشت فردی را رعایت می کند.
جسیکا سیمپسون
سیمپسون نه تنها به بهداشت فردی خود اهمیتی نمی دهد، بلکه به وضوح در برنامه زنده ” دی جنرس” گفته به ندرت هر ده روز یکبار مسواک می زند این ستاره پاپ اظهار داشته برای پاک کردن جرم از روی دندانهایش از لباسش استفاده می کند. او تاکنون ۵ دندانپزشک تعویض کرده است. یکی ازمنابع نزدیک به سیمپسون گفته او اتاق، خانه و کمدی به هم ریخته دارد و در کل شوه است.
منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *