رفع مشکلات پوشه wp-admin بعد از قرار دادن رمز عبور

رفع مشکلات پوشه wp-admin بعد از قرار دادن رمز عبور

رفع مشکلات پوشه wp-admin بعد از قرار دادن رمز عبور

رفع مشکلات پوشه wp-admin بعد از قرار دادن رمز عبور

 

سلام بر همگی
سرتون رو درد نمیارم میرم سر اصل مطلب.بعد از اینکه روی پوشه ادمین وردپرس پسورد میزارید چندتا مشکل پیش میاد که به راحتی قابل حل هستند.
در اینجا سه مشکل عمده رو حل می کنیم

  • از کار افتادن مدیریت وردپرس پس از رمزگذاری پوشه wp-admin

بسته به تنظیمات هاستینگ، گاها پیش می آید که کاربران به هنگام ورود به قسمت مدیریت سایت با پیغامی مشابه زیر مواجه میشن:

کد:
The page isn’t redirecting properly
 Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete.
 This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies

این پیغام به تنظیمات هاست شما بسگی دارد که برای رفع آن از قسمت file manager هاست خود و در پوشه wp-admin، فایل htaccess. را باز کنید و کد زیر رو به سطر اول آن اضافه کنید:

کد PHP:
ErrorDocument ۴۰۱ default

 

  • کنترل پنل وردپرس شما لود نشد

اگر پس از تغییرات فوق کنترل پنل وردپرس شما لود نشد وارد سی پنل شوید روی آیکن file manager کلیک کنید و گزینه Document Root را انتخاب و حتماً تیک گزینه (Show Hidden Files (dotfiles را انتخاب کرده و بر روی Go کلیک کنید. این کار سبب می شود فایل .htaccess در فایل منیجر نمایش داده شود. روی آن کلیک راست و گرینه edit را انتخاب کنید. با این کار فایل .htaccess باز شده است. کد زیر را انتهای فایل کپی کنید و گزینه save را انتخاب کنید مشکل پنل وردپرس حل خواهد شود.

کد PHP:
[LEFT]ErrorDocument ۴۰۱ “Denied”
ErrorDocument ۴۰۳ “Denied”[/LEFT] [LEFT]# Allow plugin access to admin-ajax.php around password protection
<Files admin-ajax.php>
Order allow,deny
Allow from all
Satisfy any
</Files>
[/LEFT]

 

  • نمایش پسورد هنگام بازدید سایت (نمایش پسورد پوشه ادمین برای بازدیدکنندگان سایت)


به احتمال %۹۹ شما از افزونه WP Most Popular و یا ابزارک های خود قالبی که استفاده کردید مطالب پربازدید را به نمایش درمی اورد استفاده می کنید. این افزونه به شما این امکان را می دهد که در قالب خود جدیدترین، محبوب ترین مطالب را در مکان دلخواه و به صورت لیست با استفاده از شورت کد های مخصوص این افزونه قرار دهید. اما این افزونه یک مشکلی دارد که متاسفانه در این نوع کدهایی که از پوشه wp-admin لود می شود مشکل نمایش یوزر و پسورد را به کاربر نمایش میدهد و این مشکل این است که وقتی بخواهید وردپرس خود را با استفاده از روش پسورد گذاری روی پوشه wp-admin ایمن کنید، برای شما مشکل ایجاد خواهد کرد.

در زیر مراحلی را برای شما دوستان نوشتیم که با انجام دادن آنها دیگر این مشکلات را نخواهید داشت و به راحتی م یتوانید روی پوشه wp-admin پسورد بزارید بدون هیچ مشکلی.

این مشکل از این قرار است که هنگامی برای پوشه wp-admin وردپرس خود پسورد قرار دادید و بعدا از صفحات مختلف سایت خود دیدن کنید، به صورت مرتب از شما یوزنیم و پسوردی را میخواهد که شما آن را فقط برای ورود به وردپرس با امنیت بیشتر قرار دادید. ولی متاسفانه این پیغام درخواست یوزرنیم و پسورد بارها و بارها در صفحات مختلف سایت شما تکرار می شود و ممکن است هم برای شما و هم برای بازدیدکنندگان سایت ناخوشایند باشد

برای رفع این مشکل ابتدا به پوشه wp-admin در هاست خود وارد شوید و به دنبال فایل admin-ajax.php بگردید سپس این فایل را به پوشه wp-includes کپی کنید و بعد از کپی کردن، به پوشه wp-includes وارد شوید و نام آن فایل را به نام دلخواه خود تغییر دهید ( ما به عنوان مثال نام Most-plugin.php را انتخاب کرده ایم و میتوانید تغییر ندهید و با همون نام کپی کنید.)

در مرحله بعد به پوشه افزونه های خود وارد شوید و پوشه این افزونه یعنی wp-most-popular را باز کنید و فایل wp-most-popular.php را برای ویرایش انتخاب کنید و به دنبال خط زیر بگردید.
و مرحله بعد اگر شما از افزونه بالا استفاده نکردید ولی باز همان پیغام ظاهر می شود مطمئن باشید که این فایل را خود قالبی که استفاده کردید آن فایل را فراخوانی میکند.

برای نمونه در قالب های صحیفه این فایل در مسیر زیر می باشد.

sahifa\framework\functions\tie-views.php  و فایل را باز کنید و در داخل آن به دنبال فایل admin-ajax.php بگردید می بینید که در خط ۵۱ این فایل فراخوانی شده از پوشه wp-admin و شما میتوانید با تغییر مسیر admin_url به مسیر includes_url و ذخیر کردن آن مشکل برطرف می شود.

آموزش بقیه قالب های که بیشتر سایت ها استفاده می کنند در همین پست قرار داده خواهد شد.

کد PHP:

admin_url('admin-ajax.php')

در این خط admin_url را با includes_url جایگزین کنید و به جای admin-ajax.php نامی را که برای آن فایل انتخاب کرده بودید قرار دهید که ما برای مثال نام Most-plugin.php را انتخاب کرده بودیم. سپس تغییرات را ذخیره کنید.

 

روش دوم

حالا مشکلی که با قرار دادن رمز بر روی پوشه ادمین پیش میاد اینه که در بسیاری از قالب ها برخی از امکانات قالب از کار میافتد و یا در هنگام باز کردن سایت از شما نام کاربری و رمز عبور میخواد

این به این دلیل است که دسترسی به فایل admin-ajax.php که برای تمامی درخواست‌های ایجکسی که باید از آن استفاده کنید قطع می‌شود و باعث می شود که قالب شما به صورت صحیح اجرا نشود

برای حل این مشکل فایل .htaccess موجود در روت هاست خود ار باز کنید و کد زیر را در آن قرار دهید :

 

 

 

رفع مشکلات پوشه wp-admin بعد از قرار دادن رمز عبور

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳ غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *