رامینه اکبری خادم همسر مجید صالحی +عکس مجید صالحی و فرزندانش

رامینه اکبری خادم همسر مجید صالحی +عکس مجید صالحی و فرزندانش

رامینه اکبری خادم همسر مجید صالحی +عکس مجید صالحی و فرزندانش

بیوگرافی مجید صالحی / عکس های مجید صالحی و فرزندانش آروین و حنا

عکس خانوادگی مجید صالحی عکس آروین و حنا دوقلوهای مجید صالحی

%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d8%af%d9%85-%d9%87%d9%85%d8%b3%d8%b1-%d9%85%d8%ac%db%8c%d8%af-%d8%b5%d8%a7%d9%84%d8%ad%db%8c-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%85

رامینه اکبری خادم همسر مجید صالحی +عکس مجید صالحی و فرزندانش (2)-Www.Funjoo_Ir_فان جو

سید مجید صالحی (زاده ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ در محلهٔ امامزاده حسن تهران) بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده اهل ایران است.در سن هجده سالگی با شرکت در موسسه ی بازیگری رسام هنر وکلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان، این حرفه را به طور جدی دنبال نمود.

وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تاتر بعدی «آنتیگونه» آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. خیلی زود با شخصیت «مجید دلبندم» مشهور شد و این روند با برنامه‌های دیگر ادامه پیدا کرد.

رامینه اکبری خادم همسر مجید صالحی +عکس مجید صالحی و فرزندانش (3)-Www.Funjoo_Ir_فان جو

کناره گیری حمید جبلی از فیلم «یکی بود یکی نبود» باعث شد او جایگزین وی شود و این فیلم هم شد نخستین تلاش او برای ورود به عرصه سینما. وی علاوه بر بازی در برخی از مجموعه‌های تلویزیونی نویسندگی و کارگردانی را نیز بر عهده داشته است.

اغلب فیلم‌هایی که صالحی تاکنون در آن‌ها ایفای نقش کرده با فروش بالایی روبه رو شده‌اند فیلمهایی همچون بعداز ظهر سگی، مجردها، مجرد چهل ساله و … واین نشان می‌دهد که او بازیگری است قابل اعتماد و البته پرطرفدار، به قول خودش بازیگر خوش شانسی است!

وی تا کنون تهیه‌کنندگی چند فیلم کوتاه را نیز برعهده داشته است.

او در سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و اکنون نیز دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد همین رشته است.

وی هم اکنون در موسسه ی فرهنگی و هنری اندیشه ی ماهان زیر نظر استاد دژاکام مشغول تدریس می باشد.

تاکنون عکسی از رامینه اکبری خادم همسر مجید صالحی منتشر نشده است.

رامینه اکبری خادم همسر مجید صالحی +عکس مجید صالحی و فرزندانش

منبع: نازطلا

رامینه اکبری خادم همسر مجید صالحی +عکس مجید صالحی و فرزندانش,فانجو,بیوگرافی مجید صالحی و همسرش رامینه اکبری خادم +عکس دوقلوها,فانجو,بیوگرافی مجید صالحی و همسرش رامینه اکبری خادم + دوقلوهایش,  مجید صالحی از بازیگری تا شغل دوم + بچه هایش,بیوگرافی مجید صالحی,عکس مجید صالحی و همسرش + دوقلوهاش,بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی, عکس مجید صالحی, تصاویر جدید مجید صالحی, عکس جدید مجید صالحی, زندگینامه مجید صالحی, بیوگرافی و عکس مجید صالحی, همسر مجید صالحی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *