رامبد جوان پس از سحر دولتشاهی از نگار جواهریان هم جدا شد!؟ عکس

رامبد جوان پس از سحر دولتشاهی از نگار جواهریان هم جدا شد!؟ عکس

رامبد جوان پس از سحر دولتشاهی از نگار جواهریان هم جدا شد!؟ عکس

-فان-جو-نگار-رامبد

 

گفته می شود رامبد جوان بعد از طلاق دادن سحر دولتشاهی همسر سابقش، این بار هم از نگار جواهریان بازیگر کشورمان جدا می شود.

 

رامبد جوان و نگار جواهریان جدا شده اند؟

شایعه هایی مبن بر جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان و عدم توافق این دو بازیگر برای زندگی مشترک به گوش می رسد. بعضی ها فکر می کنند رامبد جوان به دلیل جدایی از نگار جواهریان انرژی سابق را ندارد و حتی برنامه خندوانه به دلیل مشکلات رامبد جوان افت داشته است.

 

جالب اینکه برخی از کسانی که هنرمندان را در امکان عمومی و هنری رصد می‌کنند می‌گویند مدتی است رامبد جوان با مشترک مورد نظر رویت نشده است و همین حرف و حدیث‌ها به این شایعه دامن زده که این دو هنوز به وصل نرسیده از هم منفصل شده‌اند گرچه برخی دیگر معتقدند که هنوز متصل است او و برای اینکه شایعات و حاشیه‌های دردسرسازی دامن آنها را نگیرد ترجیح داده‌اند کمتر در فضای عمومی با هم ظاهر شوند یا عکسی مشترک در اینستاگرام منتشر کنند.

خاصه اینکه بر سر جدایی قبلی رامبد از سحر دولتشاهی حواشی زیادی به وجود آمد که حتی رامبد در مصاحبه‌ای نسبت به آن واکنش تندی نشان داد و گفت: ترجیح می‌دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی،‌ کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوص‌ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم. اگر می‌خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی می‌کردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی‌ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.

جدایی رامبد جوان از بازیگر زن نگار جواهریان

 

رامبد جوان پس از سحر دولتشاهی از نگار جواهریان هم جدا شد!؟ عکس

منبع: تاپ ناز

رامبد جوان پس از سحر دولتشاهی از نگار جواهریان هم جدا شد!؟ عکس,،فانجو,رامبد جوان و نگار جواهریان, عکس رامبد جوان, عکس نگار جواهریان, سحر دولتشاهی, عکس سحر دولتشاهی, طلاق رامبد جوان, طلاق سحر دولتشاهی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *