رامبد جوان نگار بهترین هدیه به همسرم بود +تصاویر

رامبد جوان نگار بهترین هدیه به همسرم بود +تصاویر

رامبد جوان نگار بهترین هدیه به همسرم بود +تصاویر

رامبد جوان: نگار بهترین هدیه به همسرم بود|قصه را برای کسی نوشتم که عشق زندگی ام است

در بامداد چهارشنبه (۱۳ بهمن‌ماه) نشست مطبوعاتی فیلم نگار به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رامبد جوان در برج میلاد برگزار شد که البته این نشست با توجه به حضور مانی حقیقی که در چند ماه گذشته چالشی را با خبرنگاران داشت، با حاشیه‌هایی همراه بود. این حاشیه‌ها و اشاره چند خبرنگار به اینکه به دلیل حضور مانی حقیقی در نشست ترجیح می‌دهند سوالات خود را از رامبد جوان در زمان دیگری بپرسند باعث شد مانی حقیقی بگوید: با کمال میل حاضرم درباره این موضوع با شما (اهالی رسانه) در این‌جا یا هرجای دیگر بحث را ادامه دهم اما چون امشب برای فیلم رامبد جوان به اینجا آمده‌ام باید زمان آن را به وقت دیگری موکول کرد. با این حال معتقدم اگر این اتفاق بیفتد و شرایطی برای این گفت‌وگو به وجود آید هم سوءتفاهم‌ها برطرف می‌شود و هم طرفین حرف‌های خود را خواهند زد.

در ادامه رامبد جوان درباره چگونگی ساخت فیلم نگار که اثری متفاوت در کارنامه او محسوب می‌شود گفت: حدود سه چهار سال قبل موقعیتی در ذهنمان شکل گرفت و آن هم این بود که یک دختر در این دوره و زمانه حقش خورده شده و از آن‌جا که نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و مدام بی‌توجهی می‌بیند، کاری می‌کند که بتواند حقش را پس بگیرد. بر اساس این داستان و از آن‌جایی که عاشق سینمای اکشن هستم و لذت می‌برم که روی پرده‌ی سینما اتفاقات هیجان‌انگیز رخ دهد تصمیم به ساخت این فیلم گرفتم.

رامبد جوان نگار بهترین هدیه به همسرم بود +تصاویر,فان جو, اینستاگرام نگار جواهریان,بیوگرافی نگار جواهریان,رامبد جوان,رامبد جوان در برج میلاد,عکس خصوصی نگار جواهریان,عکس نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان,فیلم نگار,نگار جواهریان,نگار جواهریان در برج میلاد,هدیه رامبد جوان,هدیه رامبد جوان به همسرش,گروه موسیقی ، سینما و تلویزیون

وی ادامه داد: احسان گودرزی فیلم‌نامه‌نویس این اثر که خیلی هم سینمایی نیست کمک و همراهم بود تا با کمک نگار جواهریان چند بار قصه این فیلم را نوشتیم و در نهایت به جایی رسید که از همکارانی که دوست داشتیم برای کار دعوت کنیم.

او همچنین در پاسخ به اینکه چرا فیلمش در گروه هنر و تجربه قرار گرفته است توضیح داد: شاید به این دلیل که کمی عجیب و غریب باشد در آن گروه انتخاب شده وگرنه خودم دلیل آن را نمی‌دانم.

جوان همچنین با خنده و شیطنت درباره پیش‌بینی‌اش برای جوایز جشنواره و نظر هیئت داوران گفت: داوران اگر باحال باشند یقیناً به این فیلم توجه خواهند کرد و اگر باحال نباشند کمتر توجه می‌کنند اما این داورانی که من دیدم خیلی باحال هستند.

کارگردان فیلم نگار همچنین  درباره انتظاری که از بازخورد تماشاگران در سینمای رسانه‌ها و منتقدان داشت بگوید و این که بر اساس این بازخوردها چه تصمیمی برای اکران و نحوه فیلمش دارد اظهار کرد: هنوز به طور دقیق نمی‌دانم چون این اولین باری بود که فیلم را با کسانی می‌دیدم که هیچ‌چیز از آن نمی‌دانستند. البته چند سال پیش برای تست تصویر فیلم را در سینما کوروش دیدیم و چند نفری که همراهم بودند بدون اطلاع از داستان با فیلم ارتباط برقرار کردند.

او ادامه داد: البته برایم نظر اهالی رسانه اهمیت زیادی دارد و هنوز باید ببینم بازخوردها چگونه خواهد بود.

 

عکس نگار جواهریان

در این نشست نگار جواهریان و مانی حقیقی (بازیگر)، بهرام بدخشانی (مدیر فیلمبرداری)، وحید مقدسی (طراح صحنه) و احسان گودرزی (فیلمنامه‌نویس) هم حضور داشتند و رامبد جوان هم در ابتدای این نشست برای کم کردن حاشیه‌ها به خبرنگاران گفت: نمی‌دانم بین شما و مانی چه اتفاقی افتاده و ترجیح می‌دهم که ندانم اما الان به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده نگار اینجا هستم و می‌خواهم فقط در این‌باره صحبت کنیم.

جوان بیان کرد: من خیلی سال است که در سینما هستم و همه را در سینما می‌شناسم و بیشتر آن چیزی را که بسیاری فکر می‌کنند می‌شود را انجام می‌دهند. عرشا اقدسی اجرای بدل‌کاری‌ این فیلم را انجام داد و پیش از این هم با او همکاری کرده بوده‌ام و حتی برای آن‌که از این جنس در فیلم بعدی استفاده کنیم، صحبت کردیم.

او ادامه داد: ما در برخی از بخش‌ها طراحی صحنه کردیم و دکور زدیم. برای مثال در بخش‌هایی از فیلم که نگار جواهریان دو بار در یک وضعیت دیده می‌شود صحنه‌هایی هستند که کارگردانان دیگر فکر می‌کنند اگر آن را انجام بدهند باید به CGI بروند پس از کنار آن می‌گذرند اما به عقیده من سینما بدون این اتفاقات دچار یک‌نواختی می‌شود.

مانی حقیقی نیز درباره اینکه چطور تصمیم گرفت که در این فیلم ایفای نقش کند توضیح داد: وقتی که فیلم‌نامه را خواندم داشتم به این فکر می‌کردم کسی که بخواهد در سینمای ایران چنین ریسکی را کند عجیب است. به همین دلیل باورم نمی‌شد که کسی بخواهد این کار را انجام دهد. من نیز حاضر بودم در یک فیلم بد بازی کنم اما در چنین فیلمی نیز باشم. من هرچه بیشتر فیلم نگار را می‌بینم بیشتر متوجه استحکام استخوان‌بندی آن می‌شوم.

در بخش پایانی این نشست سوالی از نگار جواهریان درباره بازی در نقش‌های اکشن که در سینمای ایران برای زنان مرسوم نیست پرسیده شد گفت که او با اشاره به رویا نونهالی و نقش‌های قبلی او در این باره گفت: بازی در چنین نقش‌هایی بسیار لذت‌بخش است.

البته این پاسخ جواهریان با حرف‌های رامبد جوان نیمه‌کاره ماند که گفت با اشاره به صحنه‌های پرت شدن جواهریان در بخش اکشن فیلم (با خنده و شوخی) گفت: خیلی لذت دارد که همسر آدم این‌طور به گوشه‌ای پرت شود و این تخیل سینما خیلی جذاب است.

جوان همچنین درباره پیش‌بینی‌اش درباره فروش این فیلم در اکران عمومی گفت: من تاکنون سه فیلم ساخته‌ام که هرسه برای دیگران بوده و خیلی هم فروخته است. این یکی را برای خودم ساختم که احتمالاً فروشی نخواهد داشت اما با وجود اینکه از صفر تا صد را خودم هزینه کرده‌ام خوشحالم کاری را کردم که دلم می‌خواست.


رامبد جوان

رامبد جوان در برج میلاد

نشست خبری فیلم «نگار»

رامبد جوان و نگار جواهریان
نگار جواهریان,اینستاگرام نگار جواهریان,بیوگرافی نگار جواهریان,عکس خصوصی نگار جواهریان,عکس نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان
نگار جواهریان در نشست خبری فیلم نگار
نگار جواهریان,اینستاگرام نگار جواهریان,بیوگرافی نگار جواهریان,عکس خصوصی نگار جواهریان,عکس نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان
نگار جواهریان در برج میلاد

نگار جواهریان,اینستاگرام نگار جواهریان,بیوگرافی نگار جواهریان,عکس خصوصی نگار جواهریان,عکس نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان
نگار جواهریان و عوامل فیلم نگار
نگار جواهریان,اینستاگرام نگار جواهریان,بیوگرافی نگار جواهریان,عکس خصوصی نگار جواهریان,عکس نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان
نشست خبری فیلم «نگار»

رامبد جوان و نگار جواهریان در نشست خبری فیلم «نگار»

رامبد جوان بعد از نشست خبری

رامبد جوان بعد از نشست خبری پرهیاهوی فیلم نگار گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران کرد و علت ساخت فیلم نگار را بازگو کرد. همچنین در مورد فیلم خندنده توضیحاتی داد که از شما دعوت میکنیم ویدیوی این گزارش را مشاهده بفرمایید.

 

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان دراولین روز از دی ماه سال ۱۳۵۰ در محله شهرآرای بدنیا آمد، او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون میباشد.

رامبد جوان در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که ۸ سال از خودش بزرگتر است. به او گفته رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در ۳۶ سالگی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد. جشن مراسم ازدواج این دو هنرمند در کشور یونان برگزار شد.

رامبد جوان نگار بهترین هدیه به همسرم بود +تصاویر

رامبد جوان نگار بهترین هدیه به همسرم بود +تصاویر,فان جو, اینستاگرام نگار جواهریان,بیوگرافی نگار جواهریان,رامبد جوان,رامبد جوان در برج میلاد,عکس خصوصی نگار جواهریان,عکس نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان,فیلم نگار,نگار جواهریان,نگار جواهریان در برج میلاد,هدیه رامبد جوان,هدیه رامبد جوان به همسرش,گروه موسیقی ، سینما و تلویزیون

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *