دیدار سید حسن خمینی با اهالی موسیقی پاپ

دیدار سید حسن خمینی با اهالی موسیقی پاپ

دیدار سید حسن خمینی با اهالی موسیقی پاپ

 

آیت‌

اخبار,اخبار فرهنگی,سید حسن خمینی

آیت‌الله «سیدحسن خمینی» در دیداری صمیمی با اهالی موسیقی و هنر، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات‌شان پرداختند.

یادگار امام خمینی (ره) جمعه شب در حالی که تعدادی از چهره‌های موسیقی، اهالی هنر و «فرزاد طالبی» (سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد) در حسینیه جماران حضور داشتند با اشاره به قابل جبران بودن تمام اشتباهاتی که برخی از چهره‌ها در دوره‌های مختلف دچارشان شده‌اند توضیح داد: «اگر از ده نفر، نُه نفر راه را اشتباه رفتند و تنها یک نفر مسیر را صحیح رفت، باز هم راه بازگشت برای همه آن نه نفر وجود دارد.

 

همه اشتباهات قابل جبران‌اند و امیدوارم فضای فرهنگی کشور همواره مسیری رو به جلو داشته باشد تا اهالی این حوزه با خیالی آسوده، بتوانند به خلق آثاری با بهترین کیفیت بپردازند.»

در ادامه این مراسم که با حضور چهره‌هایی چون علی عبدالمالکی، احسان حق‌شناس، محمد زارع، یاحا کاشانی، مهدی کاشی، سیاوش خیرابی، مهدی ماهانی، محسن افشار، سامی آهنگری و… برگزار می‌شد، سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

فرزاد طالبی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «موسیقی همواره در دوره‌های مختلف کمک‌های شایانی به انقلاب کرده ولی هرگز نتوانسته آن‌طور که حق‌اش است، در جامعه خودی نشان دهد و در حق‌‌اش اجحاف شده است.»

در ادامه این برنامه نیز «یاحا کاشانی» پشت تریبون قرار گرفت و به ترانه‌خوانی پرداخت. گفتنی است مشابه این دیدار در هفته‌های گذشته با اهالی موسیقی سنتی برگزار شده بود که به دلیل عدم دعوت از رسانه‌ها، گزارش آن دیدار رسانه‌ای نشد. البته در دیدار جمعه شب نیز اهالی رسانه و عکاسان خبری دعوت نشده بودند.

الله سیدحسن خمینی, دیداری صمیمی با اهالی موسیقی و هنر, دیدار حسن خمینی با اهالی موسیقی و هنر, ادگار امام خمینی, چهره‌های موسیقی, اخبار فرهنگی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *