خواستگاری جالب مجری رومانتیک در برنامه زنده +عکس

خواستگاری جالب

جالب ترین خواستگاری دنیا در تلویزیون

عکس های دیدنی از خواستگاری جالب و عجیب یک مجری رومانتیک در برنامه زنده تلویزیونی از دختر مورد علاقه اش را در ادامه این مطلب مشاهده کنید…..

یک مجری رمانتیک در اقدامی جالب زمان اجرای برنامه از دختر مورد علاقه خود خواستگاری کرد ، وی با شروع شدن برنامه خطاب به بینندگان گفت: می خواهم مهمترین سوال را این برنامه را از این خام ایشان بپرسم سوالی که در تمام زندگیم هرگز از هیچ کس نپرسیده ام. سپس روی زانو نشست و به دختر مورد علاقه اش گفت: میدانم اینجا آمده ای تا به سوالات متفاوتی پاسخ دهی اما من واقعا میخواهم جواب این سوال را بدانم که آیا با من ازدواج میکنی؟

جالب ترین خواستگاری
جالب ترین خواستگاری

عجیب ترین و جالب ترین روش خواستگاری خانم گرینر که پس از شنیدن این سوال بسیار هیجان زده به نظر میرسید بلافاصله در جواب خواستگاری جواب مثبت خود را اعلام کرد و صدای دست زدن عوامل پشت صحنه به صورت زنده همزمان با این مراسم خواستگاری رومانتیک روی آنتن رفت.

جالب ترین خواستگاری
جالب ترین خواستگاری

خواستگاری به سبک رومانتیک ترین مرد دنیا آقای رومانتیک و دختر مورد علاقه اش مدت ۳ سال بود که با هم آشنا بودند و این خواستگاری غیر منتظره را تمام مردم به صورت زنده مشاهده کردند. تصاویر و فیلم پخش شده از این خواستگاری جالب فقط در شب نخست حدود ۱۶۰۰۰ هزار بیننده در یوتویوب داشته است.

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

تعداد فالوورهای رونالدو به سلنا گومز رسید

تعداد فالوورهای رونالدو به سلنا گومز رسید تعداد فالوورهای رونالدو به سلنا گومز رسید همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *