حاج مهدی رسولی زنجان + مصاحبه و عکس حاج مهدی رسولی

حاج مهدی رسولی زنجان + مصاحبه و عکس حاج مهدی رسولی

حاج مهدی رسولی زنجان + مصاحبه و عکس حاج مهدی رسولی

%d8%ad%d8%a7%d8%ac-%d9%85%d9%87%d8%af%db%8c-%d8%b1%d8%b3%d9%88%d9%84%db%8c-%d8%b2%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d9%87-%d9%88-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%ad%d8%a7%d8%ac-%d9%85%d9%87

عکس های حاج مهدی رسولی زنجان / مصاحبه حاج مهدی رسولی زنجان

به عنوان نخستین سؤال مقداری در خصوص ضرورت وحدت و پرهیز از اختلاف افکنی میان تشیع و اهل تسنن با توجه به صحبت های مقام معظم رهبری بفرمایید! و بگویید چگونه می شود به این فرمایش حضرت آقا جامه عمل پوشاند!؟

بسم الله الرحمن الرحیم

 صحبتم را با این نکته آغاز می کنم که «هیئت و هیئات مذهبی» از زمان تا طاغوت و پس از ریشه کن کردن آن و تا به امروز توانسته انقلابی که به واسطه روحیه عاشورایی ملت ایجاده است را حفظ کند. انقلابی که همه کشورهای منطقه مقابل آن زانوده اند.

امروزه جریان سازی هیئات مذهبی ترویج فرهنگ عاشورایی، تا جایی استمرار یافته که مقاومت مردمی شکل گرفته در کشورهای اسلامی کمر استکبار جهانی را خورد کرده و بدین جهت نیز دشمنان سعی در ایجاد انحراف و تفرقه در هیئات عزداری کنند.

خب در این رابطه هیئات مذهبی خود باید متوجه باشند، در دام دشمنی که قصد تغییر آرمان ها و جریان سازی های اصیل آنها را دارند، گرفتار نشوند؛ خدایی ناکرده، این اگر اینگونه نشود، معلوم نخواهد بود عاقبت کار تا چه اندازه سخت و دشوار می شود.

باید تأکید کنم که هیئات مذهبی، رسانه منحصر به فرد شیعه هستند! پس بدین دلیل همین هیئات مذهبی باید در جهت تقویت روحیه استکبار ستیزی ملت ایران گام بردارند.

ببنیید حضرت آقا وقتی مطرح می کنند که «امیرالمؤمنین مظهر تفرقه شیعه و سنی نیست! بلکه مظهر وحدت این دو مذهب هستند. علی تنها کسی است که همه ما او را قبول داریم. جریان محبت شیعه را می توانیم به محور اتحاد شیعه و سنی تبدیل کنیم» چرا مایی که خود را تابع فرامین ایشان می دانیم، اقدام به عملی کردن این مهم نکنیم.

اگر ما با نگاهی عاطفی که حضرت آقا فرمودند پیوند دهنده عقل با عمل است به این مسایل نگاه کنیم، به خودی خود، خیلی مشکلات و موانع رفع خواهد شد؛ چرا که این هیئات می‌توانند اهل‌بیت را مظهر اتحاد شیعه و سنی کنند.

البته در این مسیر نیز باید مراقب بود تا محبت را به معنای غلطی تفسیر و تعبیر نکنند! پس به صورت کلی هیئات مذهبی باید با داشتن روحیه «وَاجتَنِبُوا الطَاغُوتَ» مشخص کنند که هدف اصلی آنان شیطان بزرگ بوده و سپس در تلاش برای جریان سازی با محوریت ترویج حب اهل بیت میان مذاهب باشند.

حاج مهدی رسولی زنجان  مصاحبه و عکس حاج مهدی رسولی

تفکر شیعه انگلیسی:محکمات امیرالمومنین را هم قبول ندارند

چرا برخی از هیئات در تشخیص موضوع دچار شک و شبهه شده و مصداقی عمل می کنند!؟

 متأسفانه، این مدل تفکرات از قبل هم بوده است. وقتی می‌گوییم ولایت، آیا اصول و چارچوب جامعه و تشکیل آن را قبول کرده‏ ایم؟! خب خیلی از آقایان مشکلشان این است که ولایت را فقط علی نام می‌دانند. امیرالمؤمنین را با نگاه جامع علی نمی‏شناسند. و چون نسبت به این مهم آگاهی لازم را ندارند! فلذا احساس می‌کنند دفاع از علی هم این‌طوری نمی‏شود و بدین تربیت در مصداق دچار مشکل می‌شوند.

اما در این‌طرف نیز اگر این بچه هیئتی ها، دیدشان نسبت به ولایت کلان شود و امیرالمؤمنین را آن‌جوری که هست ببینند، خیلی از مشکلات و اختلاف نظر ها حل می شود. مثلاً خیلی از آقایان در مورد خطبه شقشقیه امیرالمؤمنین با نگاه بسته‎ای جلو می روند و دقت نمی کنند که حضرت علی می‏فرمایند «مصلحت را در این دیدم که حقم را نادیده بگیرم»؛ و بدین ترتیب نیز از روی ظاهر تنها یک جمله ای را برداشت و نقل کرده و دیگر کاری به محکمات علی(ع) ندارند.

حاج مهدی رسولی زنجان  مصاحبه و عکس حاج مهدی رسولی

شیعه حسینی باشیم که ندای «اجتنبوا الطاغوت» داد

البته بصیرت افزایی پیرامون این موضوعات نیز وظیفه ما را سنگین تر می کند و دقیقا درد ما نیز در برهه از زمان زهمین مسأله است.

درد ما نبود انسان هایی است که پا در جای پای ولایت فقیه گذارند و خط او را دنبال کنند. خودتان قضاوت کنید! چند استاد اخلاق وجود دارد که بیایند در مورد اخلاق تشکیلاتی حرف بزند و بگوید اخلاق اصلاً یعنی چه؟ چند عالِم مانند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری داریم که نگاهشان هم‏تراز نگاه این بزرگواران باشد!؟

متأسفانه برون‌رفت هیئات ما تنها این است که آقایان در کلام یک زندانی به نام ضریح درست کرده و سیدالشهدایی که در آن قرار گرفته و صرفا از «او» و «ظواهر» آن می گویند.

ما به روضه حسینی نیاز داریم که قیام کرد و نوای واجتنبوالطاغوت سرداد! نه تنها بیان یک سری مسایل تکراری! حال اگر اینگونه عمل کردیم و به بیان مسایلی که نشان دهنده عمق باطنی عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) است، پرداختیم! آن موقع می توان گفت که داریم موفق عمل می کنیم.

پای حسین ایستادن برای خیلی ها سخت است / هیئتی که معلوم است از کجا تغذیه مالی می شود

این حسین زحمت دارد و کار می‌خواهد و نمی‏توانیم با این حسین راحت کناربیاییم. خب پای این حسین ایستادن برای خیلی از آقایان سخت است و متأسفانه نمی توانند. که البته در این ساختار نفوذ جریان استکبار معلوم بوده و به نوعی دُم خروس بیرون زده است. و معلوم هست هیئاتی که صرفا به ضواهر پرداخته وبه اصل قیام اباعبدالله الحسین(ع) توجه و کاری ندارند، از کجا خرج می‌کنند!

آیت‌الله اراکی چند روز قبل گفتند که ما سند داریم! اگر لازم باشد وزارت اطلاعات به وقتش می‌رود و می‌بیند که این آقایان دارند پولشان را از سرویس‏های جاسوسی رژیم صهیونیستی و کابارهدار انگلیس دارد می‌گیرد و این‏ها برای ما روشن است.

باید تأکید کنم که ظهور این جریانات، نتیجه کم کاری بزرگان و بچه هیئتی های ولایی و با بصیرت است! اگر ما منتظر این جریانات می بودیم و برای مقابله با آنها برنامه ریزی می کردیم! امروز دچار این آسیب و معضلاتی نمی شدیم! اما حالا مشاهده می کنیم که اینان نه تنها برای هیئات بلکه برای مراجع و بزرگان ما نیز برنامه دارند و خیلی دقیق هم عمل می کنند.

حاج مهدی رسولی زنجان  مصاحبه و عکس حاج مهدی رسولی

اگر ممکن است مقداری در خصوص تشیع انگلیسی و جزئیات این طرح خطرناک که دشمن از چندین سال است استارت آن را زده، صحبت کنید!

باید توجه داست که فقط تشیع انگلیسی نیست، ما امروز درگیر تشیع لندنی و… هم وجود دارد.

خب ما در میان اسلام های متعدد و تشیع مختلف، بیاییم اسلام ناب و شیعه اصیل اسلامی را ترویج کنیم! حال کدام شیعه، اصیل و واقعی است!؟ همان شیعه ای که چندین هزار سال پیش مقابل یزیدیان ایستاد و با دادن خود خون، اسلام ناب محمدی را جاویدان ساخت.

جریان تحریف اسلام از زمان پس از پیامبر استارت خورد

 اصلا باید بیان کنم که نه فقط امروز، بلکه در دوران پس از پیامبر نیز اسلام در خطر تحریف و انحراف قرار داشت و وقتی حسین(ع) وارد میدان شد، صرفا به همین جهت یعنی «حفظ اسلام ناب محمدی» وارد کرب و بلا گردید.

آیا اگر امام حسین(ع) مقابل یزید نمی ایستاد و خون خود را فدای راه حق نمی کرد! دیگر ائمه می توانستند آنگونه عمل کنند! آیا یزید و یزیدیان چیزی از اسلام باقی می گذاشتند! پس خون حسین سبب شد که اسلام ناب محمدی و شیعه اصیل تا به امروز دست ما برسد و ما و همه عاشقان مولا حسین باید پاسدار آن باشیم.

حال چگونه باید از آن پاسداری کرد!؟ با همین روضه های معنا دار و معرفتی!

پس بدین تربیت برای گشتن دنبال اسلام ناب، باید در روضه سیدالشهدا آن را جست و جو کرد. و یقینا در روضه اباعبدالله الحسین(ع) می توان پیدایش کرد.

دشمن متوجه رمز پایداری انقلاب اسلامی شده است

 خب دشمن از زمان آغازین انقلاب اسلامی تا کنون، متوجه شده مهمترین چیزی که انقلاب و اسلام را پا برجا نگه دارد، همین تشیع ناب وروضه های اباعبدالله حسین(ع) است و بدین ترتیب امروز با قدرت در تلاش برای تحریف در اصل آن است.

برای این مسأله هم چندین اسلام و مذهب دروغین همچون «اسلام سکولار از جنس ترکیه که همان اسلام  لائیک است»، «اسلام سفت‌وسخت و متحجر داعشی و وهابی»، «اسلام شیعه و تشیع انگلیسی» و متأسفانه امروز نیز چشممان به «اسلام رحمانی» هم باز شده. پس بدین ترتیب ما فقط با تشیع انگلیسی نمی‏جنگیم، بلکه در آن واحد داریم با چهار اسلام می‎جنگیم.

رسالت بچه هیئتی ها

 حال رسالت ما در هیئات و تلاش ما این است اسلام ناب را با تمام زیبایی‏هایش، عقلانیت، محکم بودن در مقابل نفی سلطه‏اش نشان دهیم. در این مورد شهید آوینی چقدر زیبا می‌فرمایند که «قبل ظهور آخرین مصاف ما با جبهه باطل، نه با غرب و این‏ها، اسلام آمریکایی است». من می‌گویم بله با شیعه انگلیسی باید مبازه کنیم اما در کنار آن باید با شیعه آمریکایی هم دست و پنجه نرم کرده و بجنگیم.

باید در هیئات این کار بشود، این حضرت سیدالشهدا است که اسلام ناب را نشان داد. تعریف اسلام ناب برای سیدالشهدا است و چیز دیگری ندارد و مایی که ادعای محبت سیدالشهدا را داریم باید بیشتر از همه بتوانیم این کار را انجام دهیم.

 

حاج مهدی رسولی زنجان + مصاحبه و عکس حاج مهدی رسولی

منبع: khabis.com

حاج مهدی رسولی زنجان + مصاحبه و عکس حاج مهدی رسولی,فان جو,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *