جزییات فریب دختران جوان توسط مدیر قلابی شرکت دولتی

جزییات فریب دختران جوان توسط مدیر قلابی شرکت دولتی

جزییات فریب دختران جوان توسط مدیر قلابی شرکت دولتی

رئیس پلیس فتا فارس از شناسایی فردی خبر داد که با ایجاد صفحه ای در شبکه اجتماعی بی تالک با اشاعه تصاویر دروغین از خودش، اقدام به کلاهبرداری مالی از قربانیان خود می کرد.

جزییات فریب دختران جوان توسط مدیر قلابی شرکت دولتی,سرهنگ حسینی,فریب دختران,مدیر قلابی,شرکت دولتی,شبکه اجتماعی,کلاهبرداری,بی تالک

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ “سیدموسی حسینی” گفت: خانم جوان ۲۶ ساله با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد چندی پیش در حالی که در شبکه اجتماعی بی تالک در حال فعالیت بودم به طور کاملا اتفاقی با صفحه ای برخورد کردم که تصویرهای مندرج در آن مرا مجذوب خودش کرد.
وی ادامه داد: این خانم می گوید؛ آن صفحه حاوی چند عکس سخن بزرگان و عکس های شخصی از فردی بود که آقای متشخصی به نظر می رسید و نظر مرا جلب کرد، در نتیجه با صاحب صفحه شروع به گفت و گو کردم و او گفت که این عکس ها به خودش اختصاص دارد و شغلش مدیر یکی از شرکت های معتبر دولتی است و با صحبت های شیرین و اغواکننده مرا شیفته خودش کرد.
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار کرد: شاکی در ادامه می گوید؛ بعد از گذشت چند روز چت کردن خودش را مشاور معرفی کرد و از من درباره حساب بانکی ام سوال پرسید و من هم صادقانه مبلغ کامل حساب بانکی ام که ۳۰۰ میلیون ریال بود برایش گفتم، او گفت سر رشته ای از معاملات آنلاین دارد و می تواند برایم سهام خریداری کند تا به سود بالایی برسم.
سرهنگ حسینی افزود: این فرد می گوید؛ پول را به شماره حسابی که برایم فرستاد واریز کردم، بعد از مدتی از او درباره سود سهام پرسیدم و او گفت سهامت کم است و باید مبلغ بیشتری سرمایه گذاری کنی و من مجددا مبلغی برایش واریز نمودم، مدتی گذشت و از سود سهام خبری نشد و هنگامی که از او در این مورد سوال می پرسیدم با صحبت های پوچ مرا سرگرم می کرد تا جایی که متوجه قصد کلاهبدارانه اش شدم و تصمیم به شکایت گرفتم.
وی گفت: با قرار گرفتن پرونده در دستور کار افسران جوان پلیس فتا، کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی متهم شدند.
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار کرد: متهم که مردی ۳۵ ساله بود به جز شاکیه، چند دختر خانم دیگر را هم قربانی عمل مجرمانه خود قرار داده بود .

منبع:باشگاه خبرنگاران

فان جو

جزییات فریب دختران جوان توسط مدیر قلابی شرکت دولتی,سرهنگ حسینی,فریب دختران,مدیر قلابی,شرکت دولتی,شبکه اجتماعی,کلاهبرداری,بی تالک

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *