جدید ترین عکس های مدلینک الهام عرب ۹۴

جدید ترین عکس های مدلینک الهام عرب ۹۴

جدید ترین عکس های مدلینک الهام عرب ۹۴

عکس های مدلینک الهام عرب

عکس های مدلینک الهام عرب مدل عروس     . . .  Elham Arab

.

.

تصاویرمدل عروس الهام عرب در ماه عکسل در سایت فان جو

.

.

نقد تصاویرجدید ماه عکسل اجسان علیخانی از سید محبوب احمدی زاد

.

معرفی الگوی ایرانی اسلامی در ماه مبارک رمضان!!!
..
ماه عکسل نام برنامه ای است که از شبکه سه سیما، قبل از افطار روی آنتن میرود. این برنامه در تلاش است با نمایش زندگی مردم عادی از آنها الگوهایی برای جامعه بسازد تا در مسیر زندگی خود نقشه راهی جهت مقابله با سختی ها و جنگ با گناه داشته باشند. مخاطبان این برنامه اکثرا جوانان و نوجوانان ایران  اسلامی هستند. ماه عکسل نود و چهار که به نیمه های خود رسیده و تمام تلاش خود را کرده که  الگو به جامعه معرفی کند.

عکس های مدلینک الهام عرب

هرچند قصه های ماه عکسل رنگ و رو رفته، کلیشه و تکراری شده و از جذابیت سال های قبل خبری نیست.امسال و تا امروز، ماه عکسل حسان علیخانی در حال تلاش برای ایجاد یک فضای متفاوت بوده اما غفلت از حاصل شدن نتیجه ذهنی برای مخاطب جوان و نوجوان، جریان سازی کُشنده و بی هدف، عبور از فضای ترسیمی عُرف و نمایاندن الگوی غلط، بدون در نظر گرفتن عقوبت علمی, عملی یا همان نگاه به یک ساعت بعد از برنامه و حواشی بعدی، با شیرجه زدن درون (سطحی نگری) خود را در  گرداب یافتند.
 .
 ماه عکسل اما اخیرأ داستان عجیب تری رقم زد و نتنها الگوی ماه رمضانی معرفی نکرد بلکه در اقدامی  مشکوک و عجیب از یک مدل (با تعریف جعلی  پُزر یا پوزر) و تبلیغ و تشویق آن و تعریف از میزان دستمزد و تثبیت این  شغل که در ایران تعریفی ندارد شاهکار به خرج داد.

عکس های مدلینک الهام عرب

جدا از هرگونه رد یا تصدیق این کار قصه را از جای دیگر پی میگیریم.  الهام عرب حالا معروف ترین  مدل ساکن در ایران به لطف برنامه  معنوی ودم  افطار مااست. صفحه ای به نامش هست که بنده هم دیروز فالوو کردم تا ببینم داستان چیست و شاهد بودم و هستم که تعداد مخاطبان این بانوی مکرمه ثانیه ای بالا میرود به حدی که تاساعاتی اینستاگرام برنامه ماه عکسل را از نظر تعداد فالور جا میگذارد.
 .
از زمان انتشار  شایعه تا اکنون تصاویر این پوزر ایران را فراگرفته است. سوال یک:آیا قرار است زین پس  فضای باز فرهنگی و  مدلینگ در کشور آزاد شود؟بگویید ما هم در جریان باشیم.
 .
سوال دو:حالا که واکنش های متفاوت مردمی به وجود آمده بهتر نیست از امشب  #اندکی در انتخاب مهمان دقت کرد؟
 .
سوم:ماه عکسل شاداب که وعده داده شد این بود؟! ادامه دارد.. ماهتون عکسل!!!
 .
امضا:سیدمحبوب احمدی زاد

عکس های مدلینک الهام عرب

جدید ترین عکس های مدلینک الهام عرب

عکس های مدلینک الهام عرب

 

منبع: فتو کده روزگار

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *