تصویر رامبد جوان و همسر جدیدش نگار جواهریان در جشن خانه سینما

تصویر جالب رامبد جوان و همسر جدیدش نگار جواهریان در جشن خانه سینما

تصویر جالب رامبد جوان و همسر جدیدش نگار جواهریان در جشن خانه سینما

 

جالب که انتشار عکس مشترک رامبد جوان و نگار جواهریان ایجاد کرد و دامنه‌اش به پیج سحر دولتشاهی هم کشیده شد.

مراسم جشن خانه سینما با حضور تعداد زیادی از سینماگران کشورمان در عمارت مسعودیه برگزار شد و به سبک جشن‌های اخیر، اکثر هنرمندان عکس‌ها وسلفی‌هایی از خود به همراه همکاران و دوستان‌شان به یادگار گرفتند و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و به مانند همیشه طرفداران و فالوئرهای‌شان این عکس‌ها را لایک زدند و برای‌شان کامنت‌های مختلفی گذاشتند، اما یکی از این عکس‌ها حاشیه‌هایی به دنبال داشت و باعث شد کامنت‌های ذیل آن با دیگر پست‌های هنرمندان متفاوت شود.

جشن خانه سینما, عمارت مسعودیه, همسر رامبد جوان, همسر نگار جواهریان,

مدتی است که در فضای رسانه‌ای کشور شایعاتی در خصوص ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان به گوش می‌رسد و حتی چندی پیش برخی سایت‌های خبری بر این شایعه مهر تایید زده بودند. از همین رو وقتی‌که رامبد جوان در اینستاگرام‌اش عکسی از خود به همراه نگار جواهریان را که در جشن خانه سینما حضور داشتند، منتشر کرد، کامنت‌های فراوانی به این شایعه دامن زدند و صحت و سقم ماجرا را از رامبد جوان جویا می‌شدند. بیش از ۱۳ هزار کامنت با ادبیات و لحن‌ها وپرسش‌های متفاوت که اکثر آنها حول شایعه ازدواج می‌گذرند. یکی تبریک می‌گوید یکی پرخاش می‌کند و ناسزا می‌گوید. یکی از لحظه آشنایی می‌پرسد و دیگری مع همسر سابق است. جالب است که کاربری کامنت گذاشته: «کامنتا عالی‌ان، خودشون یک استندآپ کمدی‌ان»!

capture2

اما دامنه کامنت‌ها فقط به اینستاگرام جوان خلاصه نشدند، کاربران همچنین در اینستاگرام‌های نگار جواهریان و سحر دولتشاهی(همسر سابق رامبد جوان) کنجکاوی‌های خود را کماکان دنبال می‌کنند.

چندروز بعد رامبد جوان عکس سلفی خود با نگار جواهریان را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد اما همچنان کاربران با حضور در صفحه رامبد جوان و صفحه طرفداران نگار جواهریان و سحر دولتشاهی ابراز احساسات مثبت و منفی می کنند.

تائید خبر ازدواج نگار جواهریان و حمله کاربران به رامبد جوان + ع سند

برای مثال؛ بیش از ۱۳ هزار کامنت با ادبیات و لحن‌ها وپرسش‌های متفاوت که اکثر آنها حول شایعه ازدواج می‌گذرند. یکی تبریک می‌گوید یکی پرخاش می‌کند و ناسزا می‌گوید. یکی از لحظه آشنایی می‌پرسد و دیگری مع همسر سابق است. جالب است که کاربری کامنت گذاشته: «کامنتا عالی‌ان، خودشون یک استندآپ کمدی‌ان»!

تائید خبر ازدواج نگار جواهریان و حمله کاربران به رامبد جوان + ع سند‘کامنت های مردم در صفحه طرفداران نگار جواهریان

تائید خبر ازدواج نگار جواهریان و حمله کاربران به رامبد جوان + ع سند

کامنت مردم در اینستاگرام سحر دولتشاهی

این تصاویربه جایی رسید که عده ای از طرفداران ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان با ایجاد کمپین فرهنگ سازی در فضای مجازی، در برابر توهین به این دو بازیگر واکنش نشان دادند.

تائید خبر ازدواج نگار جواهریان و حمله کاربران به رامبد جوان + ع سند

امیدواریم این تصاویرو شایعات از بین بروند و مردم فرهنگ استفاده از فضای مجازی را بیاموزند و در زندگی شخصی بازیگران و هنرمندان دخالت نکنند چراکه با گسترش فضای مجازی، شایعه سازی برای هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین اوج گرفته و به سرعت در بین مردم پخش می شود.

جشن خانه سینما, عمارت مسعودیه, همسر رامبد جوان, همسر نگار جواهریان,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *