تصاویر شادی زیبا و تاسوعایی کی روش بعد از برد ایران

تصاویر شادی زیبا و تاسوعایی کی روش بعد از برد ایران

تصاویر شادی زیبا و تاسوعایی کی روش بعد از برد ایران

پوشیدن لباس مشکی و هماهنگی کارلوس کی روش با فضای تاسوعایی ورزشگاه آزادی در بازی ایران – کره و شادی خاص او بعد از برد تیم فوتبال ایران محبوبیت او را در میان مردم ایران چند برابر کرد.

%d8%b4%d8%a7%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%b4_funjoo-ir

 

سرمربی تیم ملی ایران در دقیقه ۴+۹۰ بازی ایران مقابل کره اینچنین شادی خود را با یکی از برترین و تاریخی ترین پیروزی های تیم ملی بروز می دهد؛ سه امتیازی که می تواند هر مربی ای را در اوج آسمان قرار دهد و اکنون تیمش بیش از همیشه به صعود نزدیک است.رسانه ها و البته تیم ملی ایران دو هفته خبرسازی را پشت سر گذاشت. روزهایی که همراه با اعتراضات نسبت به برگزاری این دیدار در شب تاسوعای حسینی داشت و خیلی ها عنوان کردند که برگزاری این بازی در شب عزاداری جایز نیست و شادی احتمالی طرفداران تیم ملی و بازیکنان را نکوهیدند. اما فوتبال بار دیگر نمایش فوق العاده ای از خود بجا گذاشت و نشان داد بی جهت از آن به عنوان سلاحی برای جلوگیری از جنگ یاد نمی شود و اینبار هشتاد هزار هوادار و همچنین سرمربی اجنبی تیم ملی با رفتار احترام آمیز خود نشان دادند فوتبال در جهت منافع انسانی پیش می رود. با این حال کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران که پنجمین سال حضورش در ایران را پشت سر گذاشته با توجه به شرایط جغرافیایی و زمانی که این پیروزی رشک برانگیز را همراه با ایام سوگواری سالار شهیدان کرده، اینچنین با احترام به شادی می پردازد.

 تصاویر شادی کارلوس کی روش در ورزشگاه آزادی با لباس مشکی

صحنه شادی کی روش بعد از برد تیم فوتبال ایران مقابل کره

شادی کی روش

شادی کی روش

شادی متفاوت کی روش بعد از پیروزی تیم فوتبال ایران در روز تاسوعا

شادی زیبا و تاسوعایی کی روش بعد از برد ایران + تصاویر

تصاویر شادی زیبا و تاسوعایی کی روش بعد از برد ایران

نمناک ورزش ۳

تصاویر شادی زیبا و تاسوعایی کی روش بعد از برد ایران,فان جو,شادی کی روش , عکس کی روش در بازی ایران کره , احترام کی روش به روز تاسوعا ,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *