تصاویر بازیگر سرشناس فیلم‌های اکشن با چهره‌ای متفاوت و تکیده

تصاویر بازیگر سرشناس فیلم‌های اکشن با چهره‌ای متفاوت و تکیده

تصاویر بازیگر سرشناس فیلم‌های اکشن با چهره‌ای متفاوت و تکیده

ستاره فیلم‌های اکشن سینمای هالیوود با ظاهری که برای بسیاری از طرفداران او غیرقابل تشخیص بود در شهر ظاهر شد.

بسیاری از طرفداران لیام نیسون بازیگر ایرلندی سینمای هالیوود، پس از دیدن عکس‌های تازه او در مورد سلامتی این بازیگر نگران شده‌اند.

 ستاره فیلم‌های اکشن سینمای هالیوود با ظاهری که برای بسیاری از طرفداران او غیرقابل تشخیص بود در شهر ظاهر شد. ستاره ۶۳ ساله سری فیلم‌های «ربوده شده»، با یک کلاه و لباس‌ ورزشی کاملا با چیزی که از این بازیگر پرده سینما می‌بینیم متفاوت بود.

بازیگران سینمای جهان , سینمای جهان , لیام نیسون , عکس لیام نیسون , فیلم های لیام نیسون , ستاره فیلم‌های اکشن سینمای هالیوود

در حالی که بسیاری از طرفداران این بازیگر با دیدن ظاهرش برای سلامتی او نگران شده بودند، سخنگوی او به دیلی‌میل گفت : «نیسون هیچ‌گاه به این اندازه سالم نبوده است. او به تازگی کار بازی در یک فیلم را به پایان رسانده و برای بازی در یک فیلم دیگر در ماه سپتامبر آماده می‌شود.»

 بازیگر سرشناس فیلم‌های اکشن با چهره‌ای متفاوت و تکیده

نیسون که در ماه ژوئن ۲۰۱۵ پا به ۶۳ سالگی گذاشت، در این باره گفته بود : «تولد من موضوع حساسی است. من ۶۳ ساله شدم، در حال پیرشدن هستم.»

او پیش از این در گفتگویی با گاردین اعلام کرده بود که تا دو سال دیگر از بازی در فیلم‌های اکشن دست خواهد کشید. او گفت : «اگر سالم باشم ممکن است تا دو سال دیگر هم به این کار ادامه دهم. اما پس از آن فکر می‌کنم که این کار را متوقف خواهم کرد.»

 بازیگر سرشناس فیلم‌های اکشن با چهره‌ای متفاوت و تکیده

آخرین فیلم نیسون به نام «تماس‌های یک هیولا» ۱۴ اکتبر ۲۰۱۶ به بازار سینما عرضه خواهد شد. این فیلم داستان یک پسر است که برای کنار آمدن با بیماری مادرش به دنبال کمک گرفتن از سه هیولاست. بازیگر «خاکستری» در این فیلم در کنار سیگورنی ویور و فلیسیتی جونز بازی می‌کند.

خبر آنلاین

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *