تصاویری از نیوشا ضیغمی در «دریا و ماهی پرنده»

تصاویری از نیوشا ضیغمی در «دریا و ماهی پرنده»

تصاویری از نیوشا ضیغمی در «دریا و ماهی پرنده»

 

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر نیوشا ضیغمی

«دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان پاییز سال جاری در جشنواره بوسان کره جنوبی و جشنواره کودک شارجه امارات شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بعد از دریافت جایزه ویژه منتقدان جشنواره فیلم مسکو، در پاییز سال جاری فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» در جشنواره بوسان کره جنوبی و جشنواره کودک شارجه امارات شرکت خواهد کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر نیوشا ضیغمی

این فیلم در جشنواره کودک شارجه در بخش فیلم‌های بلند حضور دارد. این نخستین جشنواره فیلم کودکی است که در کشور امارات برگزار می‌شود و هدف از آن ارتقا دانش رسانه‌ای کودکان و نوجوانان در جهت بهره‌گیری از خلاقیت خود در زمینه فیلمسازی است.

نخستین دوره جشنواره فیلم کودک شارجه از ۲۶ مهر تا اول آبان در کشور امارات برگزار شود که به بهترین فیلم بلند، بهترین فیلم کوتاه، بهترین فیلم مستند، بهترین فیلم انیمیشن، بهترین فیلمساز کودک و بهترین فیلم کوتاه امارات جوایزی اهدا خواهد شد. فیلم غفارزاده همچنین از تاریخ هشتم تا ۱۸ مهر نیز در بخش پنجره‌ای به سینمای آسیا جشنواره بوسان به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر نیوشا ضیغمی

جشنواره بوسان یکی از ۲۲ جشنواره مورد تایید انجمن تهیه‌کنندگان جهانی فیلم فیاپف به شمار می‌‌رود. این جشنواره در شهر بوسان کره جنوبی برگزار می‌شود که از مهمترین بخش‌های آن می‌توان به بخش رقابتی اصلی، جریان‌های نو (بخش رقابتی فیلم های اول و دوم)، پنجره‌ای به سینمای آسیا، سینمای جهان، سینمای کره و… اشاره کرد.
در سال ۲۰۱۴ که اصغر فرهادی ریاست هیئت داوران جشنواره فیلم بوسان را برعهده داشت، ۹۶ عنوان فیلم اولین نمایش جهانی خود و ۳۶ عنوان فیلم اولین نمایش بین المللی خود را در جشنواره بوسان تجربه کردند.

همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح، ارشیا طالبی، علی‌اکبر صحرایی، مازیار نوروزی، محسن تمیزی بازیگران اصلی این فیلم هستند.
اخبار فرهنگی – خبرآنلاین

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *