تاثیر سئو و بهینه سازی سایت در الگوریتم جدید پنگوئن ۴ گوگل

تاثیر سئو و بهینه سازی سایت در الگوریتم جدید پنگوئن ۴ گوگل

تاثیر سئو و بهینه سازی سایت در الگوریتم جدید پنگوئن ۴ گوگل

۱۴۷۷۵۶۸۴۹۳-۵۸۱۱e7ed2fd32

 

بعد از تغییرات اساسی در الگوریتم گوگل و مشاهده تغییرات(بروز رسانی بزرگ گوگل در شهریور ۹۵) و نقل قول یکی از سخنگویان گوگل مبنی بر اینکه تغییرات شهریور ۹۵(September 2016) ارتباطی به پنگوئن ندارد، بالاخره خود گوگل، در دوم مهر ماه ۹۵ برابر با بیست و سوم September 2016، خبر از به روز رسانی الگوریتم پنگوئن داد و گفت نسخه چهارم الگوریتم پنگوئن، در رتبه بندی ها اعمال شد و به گفته گوگل، الگوریتم پنگوئن، بخشی از هسته مرکزی الگوریتم گوگل شده و دیگر یک الگوریتم ثانویه و جداگانه ای نیست که برای بهبود نتایج و رتبه بندی های گوگل، اعمال شود.

یکی از ویژگی های پنگوئن ۴ این است که در لحظه کار می کند (Real Time Ranking) و دیگر اینطور نیست که اطلاعات، توسط ربات ها جمع اوری شود و بعد از مدت مشخص، در الگوریتم گوگل، محاسبه شود و بعد از مدتی در نتایج تغییرات به وجود بیاید.بلکه در لحظه، رتبه بندی تغییر می کند.و این موضوع باعث می شود که نتایج تلاش های حاصل از بک لینک ها، چه منفی و چه مثبت، خیلی سریعتر نمایان شود.

ویژگی مهم دیگر پنگوئن ۴ این است که با توجه به شاخص های اسپم، رتبه صفحات، کاهش پیدا می کند.یعنی دوباره لینک ها بد، اثر منفی پیدا می کنند(به جای خنثی بودن). همچنین این آخرین آپدیت پنگوئنی بود که توسط گوگل اطلاع رسانی شد.به روز رسانی های بعدی پنگوئن، دیگر توسط گوگل اعلام نمی شود! فراموش نکنید، پنگوئن ۴ تنها بخشی از تغییرات الگوریتمی و رتبه بندی گوگل در شهریور و مهر ۹۵ (September 2016) هست و همه تغییرات گوگل در این بازه زمانی، منحصر به پنگوئن نیست.

 

الگوریتم جدید پنگوئن ۴ گوگل باید و نبایدها از نگاه سئو روز

توجه: این آپدیت رو با ایراد Search Analytics در سرچ کنسول اشتباه نگیرید! همونطور که در بخش Search Analytics در سرچ کنسول یا همان وب مستر تولز خود مشاهده می کنید، آپدیتی نمایان هست که در توضیحات بیشتر گفته شده و اینطور آپدیت ها زیاد هستند. این آپدیت در سرچ کنسول هم، ایرادی هست که گوگل پیدا کرده بود، و آمار ها در Search Analytics ثبت نمی شد که این مشکل از یکم تا ششم September یعنی ۱۱ تا ۱۶ شهریور ماه، برطرف شد و ایراد عدم نمایش آمار کلیک و Impression و … در سرچ کنسول، بعد از اصلاح و آپدیتی که در قسمت Search Analytics سرچ کنسول ، مشخص شده برطرف شد.

√ چه کنیم نتیجه بگیریم؟

√ چه کنیم دوباره رتبه خود را باز پس بگیریم؟

√ بایدها و نبایدها چه هستند؟

√ دچار افت سایت شدیم آیا رتبه سایت قابل برگشت است ؟

الگوریتم جدید پنگوئن,سئو در الگوریتم جدید پنگوئن,بهینه سازی سایت در الگوریتم جدید پنگوئن

اینها سوالاتی هستند که اکثر وب مسترها به دنبال آن هستند که سعی میکنیم تا جایی که امکان داشته باشد در این مطلب در این باره صحبت کنیم.سئو و بهینه سازی سایت یا همان سئو خود را به متخصص بسپارید تا نتیجه بهتری بگیرید.

در حال حاضر راه نتیجه گرفتن، استفاده نکردن از راه های غیر معمول است.مثلا نخریدن لینکهایی که مشخص هستند که غیرطبیعی ایجاد شدند. نمونه این لینکها مانند لینکهایی که در فوتر سایتها و یا بصورت Sitewide ایجاد میشوند . البته این موضوع صرفا درباره بک لینک ها هستند.

نه لینک های داخلی! شما به راحتی میتوانید کلمات کلیدی خود را(با اشاره به صفحه مرتبط خودشان) در سایدبار یا فوتر و یا محتوای سایت خود بگنجانید و با ایجاد این نوع لینکهای داخلی به گوگل و موتور های جستجو، کلمات کلیدی و مهم خود را معرفی کنید. چه کنیم دوباره رتبه خود را باز پس بگیریم؟ بسیار آسان است.بایداز ابزار Disavow Tools گوگل برای معرفی لینک های اسپم خود به گوگل استفاده کنید تا گوگل، لینک های اسپم شما را در رتبه بندی لحاظ نکند.

 

تاثیر سئو و بهینه سازی سایت در الگوریتم جدید پنگوئن ۴ گوگل

نمکستان

تاثیر سئو و بهینه سازی سایت در الگوریتم جدید پنگوئن ۴ گوگل,فانجو,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳ غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *