بیوگرافی مهدی مهدوی + تصاویر مهدی مهدوی

بیوگرافی مهدی مهدوی + تصاویر مهدی مهدوی

بیوگرافی مهدی مهدوی + تصاویر مهدی مهدوی

 

 

مهدی مهدوی, بیوگرافی مهدی مهدوی, زندگینامه مهدی مهدوی

مهدی مهدوی

 

بیوگرافی مهدی مهدوی + تصاویر مهدی مهدوی

زادروز  : ۱۳۶۲/۱۱/۲۴  
زادگاه :  شهریار، ایران
پست : پاسور
قد : ۱۹۱ سانتیمتر

مهدی مهدوی (زاده ۲۴ بهمن ۱۳۶۲ در شهریار) یکی از ملی پوشان والیبال است که با درخشش او و هم تیمی هایش ایران توانست مقابل مدعیان والیبال حرفی برای گفتن داشته باشد. مهدی مهدوی سابقه حضور در تیم های داماش گیلان، سایپا البرز، پیشگامان کویر یزد، باریج اسانس کاشان و میزان مشهد را دارد.

 

گفتگویی کوتاه و خواندنی با مهدی مهدوی

با وجود این موفقیت ها آینده، والیبال ایران را چگونه می بینید؟
مهدی مهدوی: بسیار درخشان. اگر برنامه همان طور پیش برود که این روزها می رود به طور قطع می توانیم به بهترین جایگاه در دنیا برسیم. تلاش خانواده والیبال نتیجه داد و خدا را شکر کسی نمی تواند بگوید که اینها شانسی بوده و تصادفی به دست آمده است.

 

مهدی مهدوی,زندگینامه مهدی مهدوی, بیوگرافی مهدی مهدوی

مهدی مهدوی یکی از ملی پوشان والیبال ایران

 

چطور شد که والیبال به اینجا رسید؟
مهدی مهدوی : با تلاش و پشتکار و نگرشی که مسئولان نسبت به والیبال داشتند به این مهم دست پیدا کردیم.
نقش رئیس فدراسیون و مسئولان در موفقیت این رشته چه بود؟
مهدی مهدوی : نگاه آنها موجب شد تا والیبال به اینجا برسد. «خوش فکری» موجب می شود تا مدیر یا مربی، تفکری «واگرا» و خلاقانه داشته باشد.

 

آیا تیپ شخصیتی والیبالیست ها نشات گرفته از این رشته است؟
مهدی مهدوی : در گذشته شرایط این رشته و زمان اردوهایی که داشت موجب شده بود تا اکثر والیبالیست ها تحصیل کرده باشند. خانواده های انها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و آنها نیز درس خوانده اند.

 

لازمه یک والیبالیست خوب شدن چیه؟
مهدی مهدوی : تمرین خوب و توجه به نکاتی که مربی می گوید. برای اینکه ورزشکاری حرفه ای باشی باید سعی کنی حتی یک جلسه تمرین را از دست ندهی و بیشترین بهره را از تمرینات ببری.

 

بیوگرافی مهدی مهدوی,مهدی مهدوی,زندگینامه مهدی مهدوی

تصاویر مهدی مهدوی
اگر به گذشته برگردی باز هم والیبال را انتخاب می کنی؟
مهدی مهدوی : صددرصد. من از این رشته خیلی راضی ام. به همان نسبت که خیلی ها عاشق رشته ای مثل فوتبال هستند، من نیز والیبال را دوست دارم.
دوست داری به کدام کشور ترانسفر شوی؟
روسیه.
برای ترانسفر شدن باید چه کار کرد؟
مهدی مهدوی : تلاش و تمرین. هم در لیگ و هم تیم ملی. در حال حاضر کادر فنی تیم ملی تمام تلاش شان را برای اعضا تیم ملی می کنند و حیف است اگر نهایت بهره را از این شرایط نبریم. دوران ورزش و عمر آن خیلی کوتاه است باید از فرصت ها استفاده کنیم. جوانی وقت کار و تلاش است. در هر مقطعی از زندگی باید بر روی یک موضوع تمرکز کنیم. برای ترانسفر شدن باید خودم را به همه ثابت کنم. باید کاری کنم که تلاشم دیده شود و بهترین راه آن دوری از حاشیه است. حاشیه زندگی ورزشکار را نابود می کند. با نگاهی به زندگی ورزشکاران موفق می بینیم که آنها حتی المقدور خود را درگیر مسائل حاشیه ای نمی کنند.
تفریح ات معمولاً چیه؟
مهدی مهدوی : مثل سایر مردم بیشتر مسافرت، آن هم با خانواده ام.
آیا در آینده نیز این رشته را ادامه می دهی؟
مهدی مهدوی : بله. سعی می کنم نکاتی را که مربیان می گویند خوب گوش دهم. اتفاقاً از آنها هم کتابچه ای هم درست کرده ام که می خواهم هر روز به اطلاعات آن اضافه کنم. فکر می کنم منبع خوبی برایم می شود. چه الان و چه در آینده. گاهی پیش از مسابقات به محتویات آن نگاه می کنم و به صورت ذهنی تمرینات را مرور می کنم.

 

مهدی مهدوی, بیوگرافی مهدی مهدوی, زندگینامه مهدی مهدوی

مهدی مهدوی ، زاده ۲۴ بهمن ۱۳۶۲ در شهریار است
«تماشاگران»، «پخش مستقیم بازی ها» و «اسپانسر» کدام یک مهم است؟
مهدی مهدوی : این سه مثل مثلثی می مانند که در کنار هم معنی پیدا می کنند. پخش مستقیم می تواند انگیزه تماشاگران را برای حضور در ورزشگاه بیشتر کند و خود به خود پای اسپانسر را نیز به لیگ والیبال می کشاند. اینها برای والیبال درآمدزا هستند. بالاخره از بابت فروش بلیط، درآمد خوبی نصیب این رشته مخصوصاً تیم های لیگ می شود.

 

موافقی فضای گفتگو را خانوادگی کنیم؟
مهدی مهدوی : بله حتماً اتفاقاً فرصتی پیش می آید که کمی از فضای ورزشی فاصله بگیریم و درباره زندگی صحبت کنیم.

 

مصاحبه با مهدی مهدوی, بیوگرافی مهدی مهدوی, زندگینامه مهدی مهدوی

عکس های مهدی مهدوی

 

کمی از شرایط خانواده ات بگو.
مهدی مهدوی : من خیلی چیزها را به خانواده ام مدیونم. چه خانواده اولم و چه خانواده ای که خودم و همسر عزیزم آن را تشکیل داده ایم. همسرم همیشه از خودگذشتگی کرده است. در دوران بارداری ایشان و حتی موقع به دنیا آمدن دخترم «گل بو» در اردو بودم و نتوانستم کنار ایشان باشم.

 

برنامه ریزی برای دخترتان نیز برعهده ایشان است؟
مهدی مهدوی : بله، همسرم کارشناس زبان انگلیسی است و برای آموزش این زبان به دخترمان و البته برنامه ای پرورشی دیگر برنامه ریزی کرده اند. تربیت فرزند باید با برنامه باشد. مثل سند چشم انداز. باید دقیقاً گفت که در چه سنی می خواهیم کدام کار را برای فرزندمان انجام دهیم. از طرفی با تخمین هزینه کلاس ها و پس انداز باید زمینه را برای رشد کودک فراهم کنیم.

 

مهدی مهدوی, بیوگرافی مهدی مهدوی, زندگینامه مهدی مهدوی

عکس های جدید مهدی مهدوی

 

کدام غذا را می توانی بپزی؟
مهدی مهدوی : «املت» را خیلی ماهرانه می پزم.

 

مهمترین وظیفه والدین را در قبال فرزندان چه می دانی؟
مهدی مهدوی : باید فضایی را به وجود آورند که بدون تنش باشد و فرزندان در آرامش زندگی کنند. پول خرج کردن جای آرامش را نمی گیرد. بچه به محبت واقعی پدر و مادرش نیاز دارد نه شرایط عاطفی ساختگی. برخی پدر و مادرها جلوی دیگران به هم احترام می گذارند اما پشت سر آنها و جلوی فرزندان شان که مهم هستند با هم مشاجره می کنند و همین می تواند به بچه ها آسیب برساند.

 

مهدی مهدوی,گفتگو با مهدی مهدوی, زندگینامه مهدی مهدوی

مهدی مهدوی به همراه همسر و دخترش نوروز ۹۶

 

اگر از دختر اشتباهی سر بزند چه عکس العملی نشان می دهی؟
مهدی مهدوی : بستگی به سنی دارد که او این رفتار را انجام می دهد. من سعی می کنم با مطالعه و مشورت با روانشناسان کودک در این خصوص آگاهی به دست آورم. ما که نمی توانیم ادعا کنیم در تمام زمینه ها شناخت کافی داریم. یک ورزشکار خوب و موفق بودن برای پدری خوب بودن کافی نیست و باید تجربه و دانش مان را نیز بالا ببریم. با مطالعه ای که داشته ام در این سن کودک رفتار را از پدر و مادر مشاهده می کند. ضمن اینکه معتقدم بچه ها در هر سنی معنای احترام را می فهمند و اتفاقاً از این طریق می تواند اعتماد به نفس و به تبع آن عزت نفس را در آنها تقویت کرد که برای آینده شان بسیار ضروری است.
از شما برای شرکت در این گفتگو سپاسگزارم.
مهدی مهدوی : من هم از شما ممنونم و امیدوارم حمایت مردم از تمام رشته های ورزشی به ویژه والیبال موجب شود تا ایران به یکی از قدرت های بزرگ والیبال جهان تبدیل شود.

 

منابع :
afkarnews.ir

بیوگرافی مهدی مهدوی + تصاویر مهدی مهدوی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *