بیوگرافی محمدرضا دیانی مالک “اسنوا” و گروه صنعتی انتخاب

بیوگرافی محمدرضا دیانی مالک “اسنوا” و گروه صنعتی انتخاب

بیوگرافی محمدرضا دیانی مالک “اسنوا” و گروه صنعتی انتخاب

محمدرضا دیانی ، متولد ۱۷ آذرماه سال ۱۳۵۴ در شهر اصفهان است. وی در حین تحصیل در حوزه علمیه قم، به توصیه آیت الله میرزا جواد تبریزی – مرجع عظیم الشان شیعه – برای کمک به توسعه فعالیت های صنعتی پدر که بسترساز گسترش اشتغال زایی برای جوانان منطقه می شد، به زادگاه خود بازگشت.

بیوگرافی محمدرضا دیانی مالک “اسنوا” و گروه صنعتی انتخاب,فان جو,بیلبور تبلیغاتی اسنوا,بیوگرافی ثروتمندان ایران,ثروت و دارایی محمدرضا دیانی,زندگینامه میلیاردرها,سوابق محمدرضا دیانی,صاحب و مالک اسنوا,کارآفرینان برتر ایران,گروه صنعتی انتخاب,گروه صنعتی حایر,محمدرضا دیانی,راز ثروتمندان

 

پدربزرگ و پدر وی، از پیش کسوتان صنعت اصفهان بودند که در سال ۶۷، با احداث کارخانه تولید اجاق گاز در این شهر، سنگ بنای گروه صنعتی انتخاب را بنیان گذاشتند. محمد رضا نیز به پشتوانه آنچه از خانواده صنعتگرش به یادگار مانده بود، اقدام به تاسیس و توسعه خطوط پیشرفته و تکنولوژیک لوازم خانگی و همگام با آن انتقال دانش روز این صنعت به کشور کرد.

محمدرضا دیانی گروه صنعتی حایر گروه صنعتی انتخاب کارآفرینان برتر ایران صاحب و مالک اسنوا سوابق محمدرضا دیانی زندگینامه میلیاردرها ثروت و دارایی محمدرضا دیانی بیوگرافی ثروتمندان ایران بیلبور تبلیغاتی اسنوا-Www.Funjoo_Ir_فان جو

گروه صنعتی انتخاب، به پشتوانه برترین واحد تحقیق و توسعه و پیشرفته ترین خط تولید لوازم خانگی کشور، امروز در صدر تولیدکنندگان سبد کامل لوازم خانگی ایران قرار گرفته است. وی با هدف تکمیل زنجیره تولید و با رویکرد توسعه فعالیت های اقتصادی در صنایع بالا دستی، به حوزه های نفت،گاز، پتروشیمی، فولاد، ساختمان ، گردشگری و بازرگانی ورود پیدا کرد و هم اکنون این گروه با پنج هلدینگ فعال، سطح اشتغال بالغ بر ۴۰۰۰ نفر را ایجاد کرده است. وی همچنین به منظور تولید و ارتقا دانش علمی، تخصص گرایی و بازآموزی کارشناسان و کارگران صنعت لوازم خانگی، پژوهشگاه و دانشگاه علمی کاریردی انتخاب را تأسیس کرد. وی با این باورکه یکی از آفت های گریبانگیر صنعت لوازم خانگی ایران، تعدد و تکثر بی ضابطه انجمن ها و تشکل های صنفی این صنعت است که نتوانسته صدای واحدی برای بیان دغدغه ها و  چالش های پیش روی این صنعت تولید کند، مبادرت به گردهم آوری و انسجام تشکل های موجود در قالب کانون صنفی کارفرمایی تولید کنندگان لوازم خانگی کشور کرد و هم اکنون خود رییس هیات مدیره آن است.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ با ورود به عرصه صنعت لوازم خانگی آغاز کرد. این گروه در حال حاضر متشکل از هلدینگ‌های: “  لوازم  خانگی، نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع فولاد ، ساختمان و گردشگری و بازرگانی”   و همچنین مجتمع پژوهشگاه و دانشگاه های انتخاب و بنیاد خیریه آلا در حوزه مسئولیت های اجتماعی، به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه‌های  اقتصادی، اجتماعی بخش خصوصی در کشور ایران فعالیت می کند.

محمدرضا دیانی گروه صنعتی حایر گروه صنعتی انتخاب کارآفرینان برتر ایران صاحب و مالک اسنوا سوابق محمدرضا دیانی زندگینامه میلیاردرها ثروت و دارایی محمدرضا دیانی بیوگرافی ثروتمندان ایران بیلبور تبلیغاتی اسنوا-Www.Funjoo_Ir_فان جو

بیش از دو دهه فعالیت صنعتی و تولیدی،گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب را دارای مزیت‌های رقابتی متعددی کرده است که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مدیریت استراتژیک بنگاه ‌های بزرگ اقتصادی بخش خصوصی هم رتبه با شرکت های معتبر بین المللی، سیستم‌های  مهندسی و تحقیق و توسعه، تکنولوژی و دانش فنی در عرصه های مختلف صنعتی، نظام‌های رشد و تعالی و مدیریت مشارکتی، سرمایه‌های بی‌بدیل انسانی، ارتباطات موثر و گسترده اجتماعی، نظام‌های مالی اقتصادی و برنامه‌ریزی نقدینگی منطبق با ویژگی‌های بخش خصوصی، بازرگانی داخلی و بین المللی، بازاریابی علمی، شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش، تولید صادرات محور و … گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب با تاسیس و راه اندازی دفاتر و مراکز تحقیق و توسعه خود در نقاط مختلف دنیا نظیر: کره جنوبی، ایتالیا، روسیه، ترکیه، چین، امارات متحده عربی و…  و بهره گیری از مشاورین ارشد بین المللی همواره در تلاش است تا همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا، حرکت کند و با انتقال دانش جهانی به کشور، سیستم‌های تولید و مدیریت در ایران اسلامی را با پیشرفت چشم گیری روبرو سازد.

کسب عناوین برتر ملی همچون واحد نمونه صنعتی، واحد برتر استاندارد، مرکز نمونه تحقیق و توسعه، کارآفرین برتر، دریافت عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت گواهینامه‌ها و استانداردهای بین المللی در حوزه‌های گوناگون فعالیت از جمله جایزه کیفیت اروپا نشانگر استواری گروه در راه رسیدن به آرمان های متعالی و چشم انداز خود می باشد.

محمدرضا دیانی گروه صنعتی حایر گروه صنعتی انتخاب کارآفرینان برتر ایران صاحب و مالک اسنوا سوابق محمدرضا دیانی زندگینامه میلیاردرها ثروت و دارایی محمدرضا دیانی بیوگرافی ثروتمندان ایران بیلبور تبلیغاتی اسنوا-Www.Funjoo_Ir_فان جو

هلدینگ تولیدی، صنعتی لوازم خانگی گروه انتخاب

هلدینگ تولیدی، صنعتی لوازم خانگی گروه با در اختیار داشتن کاملترین و فراگیرترین محصولات در سبد مصرفی خانوار به عنوان مطرح ترین و بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی ملی در ایران شناخته شده و با چند برابر فاصله نسبت به رقبای خود پیشتاز است. مجموعه تولیدات گروه صنعتی انتخاب با برندهای اسنوا، دوو الکترونیک، تکنوگاز، حایر و بست از مطرح ترین محصولات لوازم خانگی بازار ایران بوده؛ که کسب بالاترین میزان رضایت مندی مشتریان با ارائه مطلوبترین کیفیت ممکن را از اهداف خود قرار داده است.

هلدینگ صنعتی لوازم خانگی انتخاب با اشتغال زایی ۵۰۰۰ نفر به طور مستقیم و ۵۰۰۰۰ نفر به طور غیر مستقیم، ۱۰ کارخانه تولیدی با مساحت بیش از یک میلیون متر مربع و پیشرفه ترین ماشین آلات در خطوط تولیدی خود یکی از قطب های صنعتی ایران اسلامی به شمار رفته و با بومی سازی دانش و فناوری تولید لوازم خانگی، احداث مجتمع های بزرگ تحقیقاتی در جنوب شرق آسیا و همچنین اروپای غربی نام خود را در ردیف بزرگترین و پیشرفته ترین تولید کنندگان لوازم خانگی، مطرح کرده است.


شرکت های زیر مجموعه هلدینگ تولیدی، صنعتی لوازم خانگی گروه انتخاب :

حایر تهران :

شرکت حایر تهران تولید کننده انواع قطعات فلزی، رنگ آمیزی قطعات فلزی، درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخچال، در فضایی به مساحت ۱۷۰۰۰ مترمربع فعالیت دارد. تعداد۲۲ دستگاه پرس ضربه ای با تکنولوژی روز دنیا ( ساخت تایوان ) و تنوع ظرفیت از ۱۱۰ تا ۵۰۰ تن و یک دستگاه پرس هیدرولیک ۱۰۰۰ تن ( ساخت تایوان مدل ۲۰۱۱ ) در خطوط پرسکاری حایرتهران ، هم اکنون ظرفیتی بالغ بر تولید ۳۴۰۰ ست ( مجموعه ) قطعه فلزی معادل ماهیانه حدود ۵ میلیون ضرب را ایجاد نموده است. خط تولید سیکل تبرید یخچال قطعات مورد نیاز کارخانه تولید یخچال گروه را تامین می نماید. و جهت تکمیل قطعاتی که نیاز به پوشش رنگ دارد ، خط رنگ الکترو استاتیک با ظرفیت روزانه ۳۰۰۰ ست قطعه در این شرکت مشغول به کار است. ساخت قالبهای فلزی مورد نیاز با استفاده از امکانات و دانش فنی بومی، وابستگی به ساخت در خارج از ایران را به حداقل رسانیده است و هم اکنون ظرفیت ساخت ۲۰۰ دست قالب را در سال دارد. این شرکت علاوه بر دارا بودن استانداردهای داخلی و پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل استانداردهای جهانی ISO 9001 . ISO 14001 و OHSAS 18001 از شرکت IMQ ایتالیا در سال ۱۳۸۹ نیز موفق به اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان ، عالی ترین نشان مشتری مداری در ایران گردیده ، که گواهی بر تولید کیفی همراه با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی و انسانی آن می باشد . اخذ مجوز (ISO TS (16949 نیز از دیگر افتخارات شرکت حایر تهران است.


حایر پلاست :

شرکت حایرپلاست تولید کننده انواع محصولات پلاستیکی، در زمینی به مساحت حدود ۳۹۰۰۰ مترمربع با هدف تمرکز بر تامین تخصصی ترین نیازهای مشتریان صنعت پلاستیک تاسیس گردید. اجرای پروژه های مختلف و متنوع مهندسی همچون سیستم تزریق گاز در قطعات ضخیم پلیمری ، سیستم مواد رسانی مرکزی ، تولید کامپاند، مستر بچ و پلیمر های مهندسی ، خط تولید تمام اتوماتیک ورق های پلیمری و… در راستای افزایش ظرفیتهای کمی و کیفی شرکت باعث گردیده است حایر پلاست پاسخ گوی تمامی نیاز های صنعت پلاستیک در ایران باشد. سیستم جامع مدیریت کیفیت ، استانداردهای فرایندی،۵S و …..باعث فراگیری و جریان کیفی مناسب در تمام بخش ها و نیروهای این شرکت گردیده است، درواقع شعار تولید کیفیت بر کنترل کیفیت غالب بوده و این موضوع باعث گردیده که از ورودی جریان مواد تا خروجی جریان قطعه ،نگاه کیفی بر تمامی عملیات و فرایندهای سازمان حاکم و ناظر باشد. این شرکت با اخذ گواهینامه های کیفی ISO9001 ,ISO14001 ,ISO18001.TS، آراستگی ۵S، هم اکنون در زمره چابکترین وتوانمندترین شرکتهای تولیدی در صنعت پلاستیک کشور ایران قرار گرفته و نرخ مصرف قابل توجه و چشمگیر۵۰ تن مواد پلیمری در روز، به منظور تولید انواع قطعات پلیمری محصولات مختلف ، پیچیده و با تنوع ابعادی گسترده را به خود اختصاص داده است.


حایر آسا :

شرکت حایر آسا تولیدکننده انواع یخچال، فریزر، یخچال فریزرخانگی و ساید بای ساید که از تکنولوژی بسیار بالا و منحصر به چند کشور پیشرفته جهان برخوردار است؛ در فضایی به مساحت ۱۳۵۸۰۰ متر مربع فعالیت دارد. این شرکت توانسته است، با استقرار خط تمام اتوماتیک تولید درب انواع یخچال ساید بای ساید، برای اولین بار فرآیند تولید این نوع از یخچال را در ایران کامل و بومی سازی نماید. همچنین شرکت حایر آسا مجهز به خطوط ترموفرمینگ، رولفرمینگ ورق، پرس تمام اتوماتیک درب، دستگاه های تزریق فوم تمام اتوماتیک و خط اتوماتیک مونتاژ می باشد. تست عملکرد یخچال های تولید شده فرآیندی بسیار مهم است که در پایان خطوط تولید و قبل از بسته بندی در شرکت حایر آسا با استفاده از برترین تکنولوژی کشور های آلمان ، ایتالیا و آمریکا بر روی تمامی محصولات اعمال می شود. از افتخارات حایر آسا کسب گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS و همچنین کسب گواهی نامه تعهد به تعالی EFQM و رعایت حقوق مصرف کنندگان، عالی ترین نشان مشتری مداری در ایران می باشد


اسنوا :

محمدرضا دیانی گروه صنعتی حایر گروه صنعتی انتخاب کارآفرینان برتر ایران صاحب و مالک اسنوا سوابق محمدرضا دیانی زندگینامه میلیاردرها ثروت و دارایی محمدرضا دیانی بیوگرافی ثروتمندان ایران بیلبور تبلیغاتی اسنوا-Www.Funjoo_Ir_فان جو

شرکت اسنوا تولیدکننده انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی درزمینی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع احداث گردیده است. این شرکت مجهز به جدیدترین تکنولوژی تولید و دارای انواع پرس های ضربه ای و هیدرولیک دستگاه های رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب، دستگاه های C.N.C خم و برش، تکنولوژی جوش پلاسما برای صفحات رویه اجاق گاز و دیگر تجهیزات مصرفی در حین مونتاژ محصول مطابق با استانداردهای روز دنیا است. کارخانه اسنوا، هم‌اکنون ۶۵ مدل متنوع به عنوان زیر مجموعه اجاق گازهای ایستاده، ۸۰ نوع محصول متنوع از نوع محصولات توکارشامل هاب، هود، مایکروفر، سینک و آون‌ و کولر آبی را به بازار عرضه می‌کند. اسنوا با ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰۰ اجاق گاز ایستاده و ۱۵۰۰ دستگاه از محصولات توکار مفتخر به دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) ، گواهینامه CE Marking به منظور صادرات اجاق گاز به اروپا و گواهینامه B.V به منظور صادرات اجاق گاز به کشورهای منطقه می باشد.


سپید مطهر :

شرکت سپید مطهر انتخاب با دارا بودن سبد کاملی از محصولات شوینده شامل لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک(دوقلو) و ظرفشویی در فضایی بالغ بر ۱۶۰۰۰ متر مربع فعالیت دارد. این شرکت با بهرگیری از جدید ترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و دانش فنی بومی توان تولید روزانه ۳۰۰۰ دستگاه در دو گروه لباسشویی (تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک) و ظرفشویی را دارد واین ظرفیت نیز تا ۵۰۰۰ دستگاه قابل افزایش است. تمامی دستگاه های تولید شده قبل از بسته بندی تحت آزمایش عملکرد قرار می گیرند. کسب جایزه رعایت حقوق مصرف کنندگان ، عالی ترین نشان مشتری مداری در ایران و اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل ۹۰۰۱:۲۰۰۸ ISO و ۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ ISO و ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ OHSAS و دریافت گواهینامه صادرات محصول از شرکت BUREAV VERITAS جهت صادرات به کشور های منطقه گوشه ای از افتخارات سپید مطهر انتخاب است.


مطهر ضمیر :

شرکت مطهر ضمیر تولید کننده انواع محصولات صوتی و تصویری، در زمینی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع فعالیت تولیدی خود را با تلویزیونهای رنگی CRT در سایزهای ۱۴ , ۲۱, ۲۹ اینچ شروع نمود و تاکنون موفق به تولید انواع تلویزیونهای رنگی مختلف شده است . در کنار تولیدات TV محصولات Non TV نیز در سبد کالای این شرکت موجود است. مطهر ضمیر با در اختیار داشتن دو خط تولید تلویزیون و خط تمام اتوماتیک مونتاژ برد های الکترونیکی مفتخر به دریافت گواهینامه IMS از طرف شرکت IMQ و همچنین پروانه کاربرد علامت اجباری از سازمان ملی استاندارد شده است .


کالابران :

شرکت کالابران انتخاب در زمینه انبارداری و حمل و نقل محصولات، با در اختیار داشتن ۶۰/۰۰۰ متر انبار سرپوشیده در ۱۲ نقطه کلیدی کشور، وظیفه دریافت ، چیدمان ، انبارش و ارسال (تحویل به مشتری) محصولات گروه انتخاب را به عهده دارد. با توجه به موقعیت استراتژیک، این شرکت با قسمت های عمده ی گروه نظیر کارخانجات تولیدی، فرآیند فروش، خدمات پس از فروش، هلدینگ های بازرگانی و نفت، گاز و پتروشیمی گروه ارتباط مستقیم دارد. و از این مجرا نقش حیاتی در زنجیره تامین، فروش و توزیع محصولات را بر عهده دارد. کالابران به صورت متوسط ۴/۲ میلیون قطعه محصول در سال از کارخانجات تحویل، انبار و به همین تعداد برای مشتریان ارسال می نماید. این شرکت اقدام به پیاده سازی و استقرار سیستم نظام مدیریت کیفیت و مفتخر به دریافت گواهینامه ISO :9000:2008 از شرکت IMQ ایتالیا ، استاندارد ایمنیISO 1800 و نظام آراستگی ۵S گردیده است.


حایر فام :

شرکت حایر فام فعالیت خود را با تولید فومهای بسته بندی محصولات تولیدی کارخانجات گروه انتخاب آغاز نموده و با افزایش فضا ها و امکانات تولیدی خود توانسته پاسخگوی درخواست ها و سفارشات متعددی از دیگر شرکت ها نیز باشد. شرکت حایر فام با استفاده از فناوری روز دنیا و راه اندازی خطوط تمام اتوماتیک با ظرفیت سالانه ۸۰۰۰ تن اقدام به تولید انواع محصولات فوم پلی استایرین ازجمله فوم های بسته بندی ، بلوک های سقفی ، ورق های عایق صوتی و حرارتی ، انواع ICF ، عایق های گرمایش از کف و حایپالت های بهداشتی با تحمل وزن بالا نموده است. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته تجهیزات خود توانایی تولید قطعات با دانسیته تا ۴۰ گرم بر لیتر را دارا می باشد.


مرکز تحقیقات اکرودیته و آزمایشگاه :

مرکز تحقیقات اکرودیته و آزمایشگاه انتخاب، در چارچوب یک مرکز پژوهشی و آزمایشگاهی در حد استاندارد های جهانی در زمینه لوازم خانگی تاسیس شده و به عنوان بزرگترین آزمایشگاه صنعت لوازم خانگی بخش خصوصی در ایران نقش مهمی را در انجام تست ها و آزمایش های مربوط به عملکرد قطعات و محصول نهایی و همچنین انجام تست های قابلیت اطمینان (Functional & Reliability Test) دارد؛ و در همکاری مستقیم با اداره استاندارد کلیه تست های لازم را در ۴ بخش گاز سوز،شوینده، برودتی و لوازم خانگی کوچک برای محصولات تولیدی گروه و نیز دیگر برندها و تولید کنندگان لوازم خانگی انجام می دهد. این مرکز با روز آمد نمودن کلیه روش هاو استانداردهای ملی ایران و سازمان های جهانی, ISO, IEC,DIN موفق به اخذ گواهینامه ISO17025 گردیده است.


انتخاب سرویس حامی :

شرکت انتخاب سرویس حامی، مبنای کار را بر رضایت مشتری و سرعت در ارائه خدمات با کیفیت برتــر نهاده است. و بر همین اساس با هدف گستردگی شبکه از مرز های ایران فراتر رفته و موفق به صادرات خدمات به کشور های همسایه گردیده است. تعداد بیش از ۱۳۰۰ مـدل انواع لوازم خـانگی تولید شده در هلدینگ لوازم خانگی انتخاب، اهمیـت خدمات رسانی به موقع و اصولی، با توجه به رعایت الـزامات فنـی و پیچیدگیهـای خاص هر قطعـه را بیشتـر نمایان می‌گـرداند. این شرکت با در اختیار داشتن چندین انبار قطعات در سطح ایران، و مرکز ارتباط با مشتریان (Call Center) بسیار پیشرفته و مجهز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی درخواست های مشتریان می باشد. شرکت انتخاب سرویس حامی با بکارگیری مشاوران ارشد شرکت های مطرح کره جنوبی ، استفاده از تکنولوژی های جدید و همچنین خواهرخواندگی شرکت Yes service (گسترده ترین خدمات پس از فروش کشور کره جنوبی) پیشرفت های چشمگیری نموده است. فعالیهای خلاقانه انجام شده توسط شرکت انتخاب سرویس حامی عباتند از : دستگاه PDA : ارائه دستگاه های PDA به کلیه تکنسین ها جهت ارائه درخواست قطعه ، ارائه گزارش کار ، ثبت فاکتور تحت نظارت شرکت توسط دستگاه در منزل مشتری. نرم افزار موبایل اندروید : پیاده سازی نسخه جدید نرم افزار موبایل با قابلیت های بیشتر همچون محاسبه و ارائه فاکتور برابر تعرفه های استاندارد خدمات ، مشاهده گردش مالی ، قیمت قطعات ، تعرفه های خدماتبه صورت کاملاً پویا ( ONLINE ) در پلتفرم اندروید. فروش گارانتی : در طرحی خلاقانه توسط انتخاب سرویس حامی با نگاه حمایت از مصرف کنندگان گارانتی محصولات با لحاظ نمودن شرایط خاص جهت مشتریان تمدید میگردد که در صورت تمدید کارت مازاد گارانتی به مشتریان اهدا میگردد. دریافت عالی ترین نشان رعایت حقوق مصرف کنندگان برای ۶ دوره متوالی گواه سخت کوشی و همت انتخاب در نیل به اهداف متعالی خویش بوده و در حال حاضر با ساماندهی و مهندسی کلیه فرایند ها، موفق به پیاده سازی نظام مند ترین سیستم خدمات پس از فروش و دریافت استاندارد ISO9001 & 10002:2004 (رسیدگی به شکایات مشتریان) گردیده است.

هلدینگ صنایع فولاد


هلدینگ صنایع فولاد گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب فعالیت های خود را براساس نیاز های صنایع فولاد کشور و از طریق شرکت فولاد بافت انجام می دهد فولاد بافت یکی از طرح های هشتگانه ملی ایران است که در راستای خودکفایی صنعتی و رفع وابستگی به محصولات استراتژیک به عنوان بزرگترین مجتمع فولاد سازی در جنوب شرق ایران احداث گردیده است


شرکت های زیر مجموعه هلدینگ صنایع فولاد گروه انتخاب:

فولاد بافت :

فولاد بافت یکی از طرح های هشتگانه ملی ایران است که در راستای خودکفایی صنعتی و رفع وابستگی به محصولات استراتژیک به عنوان بزرگترین مجتمع فولاد سازی در جنوب شرق ایران در زمینی بالغ بر ۶۲۰ هکتار احداث گردیده است. شرکت فولاد بافت شامل دو کارخانه احیای مستقیم و انباشت و برداشت و کارخانه فولاد سازی با تولید ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی و قابل افزایش تا یک میلیون تن در سال می باشد.
کارفرمای طرح شرکت ملی فولاد ایران بوده که در شهریور ماه ۱۳۹۳ به بخش خصوصی واگذارگردید و اینک بعنوان شرکت احیا استیل فولاد بافت ثبت گردیده است و شرکت ها (نهاد) های زیربعنوان پیمانکار این مجموعه فعالیت میکنند

این کارخانه با فن آوری احیای مستقیم فارسی Persian Direct Reduction Tecnology کار می کند و توسط شرکت MME ابداع شده است. خوراک این مجتمع گندله (Pellet ) و تولیدات آن شامل آهن اسفنجی ( DRI ) و شمش نازک ( Thin Slab ) می باشد.

هلدینگ ساختمان و گردشگری


هلدینگ ساختمان و گردشگری با عنوان شرکت بین المللی توسعه و سرمایه گذاری ساختمان انتخاب در قالب ۳ شرکت مشغول فعالیت می باشد.

شرکت آلاسپهر انتخاب ایجاد هتل های زنجیره ای با هویت گردشگری اسلامی، توسعه دهکده های گردشگری، احداث رستوران های زنجیره ای و گردشگری سلامت را در دستورکار خود دارد.

شرکت مهندسین مشاور نگاره اندیشان مبنا در زمینه برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شهرسازی، معماری، احیاء بافت های فرسوده ، میراث فرهنگی و تاریخی، حرائم، طرح ها ویژه جامع و تفصیلی شهری، و همکاری با پژوهشکده های مرتبط و شرکت های دانش بنیان فعالیت می نماید.

شرکت مان سازان آوگون در زمینه اجرای ساختمان و اجرایی نمودن انواع  طرح های معماری و شهر سازی و همچنین در زمینه توسعه گردشگری ایران فعالیت می کند.


شرکت های زیر مجموعه هلدینگ ساختمان و گردشگری گروه انتخاب:

آلاسپهر انتخاب :

شرکت آلا سپهر انتخاب با هدف سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و کمک به ایجاد زیرساخت های این صنعت در بخش اقامتی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز نمود.مهمترین ماموریت شرکت احداث و بهره برداری از تاسیسات و خدمات گردشگری در داخل و خارج از کشور با تاکید بر ایجاد ارزش افزوده در ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و زیست محیطی است.جمعیـت هدف مسلمانان بویژه شیـعیان جهان بوده و شرکت در فاز اول قصد توسعه و ارایه خدمات گردشگری زیارت را در کشور های ایران ، عراق و عربستان دارد و در گام بعدی خدمات گردشگری ، تفریحی برای مسلمانان جهان را دنبال می کند.


مان سازان آوگون :

شرکت مان سازان آوگون با هدف انجام کلیه خدمات طراحی نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی و راه و شهر سازی و پیمانکاری از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده است.از جمله پروژه های این شرکت می توان به مدیریت پیمان مرمت چندین خانه تاریخی همچون خانه شیخ بهایی مربوط به دوره قاجاریه و ساخت پروژه های متعدد ساختمانی مانند هتل سه ستاره مشهد با مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع زیر بنا و ۵۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری و همچنین ساختمان خدمات پس از فروش گروه صنعتی انتخاب ( کال سنتر ) با زیر بنایی بالغ بر ۱۶۵۰ متر مربع اشاره کرد که در اواخر سال ۱۳۹۳ شروع شده و در حال اجرا می باشد


مهندسین مشاور نگاره اندیشان مبنا :

شرکت مهندسین مشاور نگاره اندیشان مبنا (نامسکو) با بهره گیری از دانش، تجربه و توانایی های مدیران و متخصصین خود و توجه به بهبود مستمر فعالیت ها در زمینه های: « برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شهرسازی، معماری، بافت های فرسوده و میراث فرهنگی و تاریخی، حرائم، طرح های ویژه، جامع و تفصیلی شهری، تحقیق و توسعه، واحد های پالایشگاه نفت و گاز و صنایع پتروشیمی و صنایع فلزات اساسی، بازرسی فنی، پژوهشکده های مرتبط و شرکت های دانش بنیان همواره تلاش می نماید تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت در رعایت اصل مسئولیت پذیری در اختیار مشتریان و کارفرمایان خود قرار دهد.

تعهد پرسنل به اصول حرفه ای و اخلاقی در کنار تخصص ایشان و ارتباط مستمر با محافل علمی و دانشگاهی داخلی و خارجی، شرکت را در اعتلای اهداف سازمانی یاری خواهد داد تا رقبا، مشتریان و کارفرمایان، در ارتباطات فی ما بین، ما را به عنوان شریکی امین و قابل اطمینان محسوب نمایند.

این شرکت رعایت اصل مشتری مداری را همواره سرلوحه فعالیت هایش قرار داده و آن را لازمه حضور موثر و رو به رشد خود در همه ی عرصه های پیش رو می داند.

هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی


گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب به پشتوانه سال ها تجربه موفق در عرصه صنعت و با بهره گیری از الگوی شرکت های بزرگ جهانی، با در اختیار داشتن بزرگ ترین زنجیره تولید لوازم خانگی کشور، همگام با رویکرد استراتژیک خود مبنی بر تکمیل چرخه تولید و زنجیره ارزش، برای تامین مواد اولیه کارخانجات لوازم خانگی ایران و سایر صنایع پایین دستی مصرف کننده محصولات پلیمری، وارد عرصه صنایع  پتروشیمی و پیرو آن حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی گردید.

در این راستا مجتمع شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب، در زمینه تولید، تامین تجهیز و راه اندازی بخش های مختلف این صنعت کلیدی تاسیس گردید و فعالیت خود را آغاز نمود. این گروه با تکیه بر امکانات،  تجارب گسترده در صنعت و توانمندی های کارشناسان مجرب و کارآزموده خویش در بخش تولید، مجتمع های فرمالین و پلی استایرن به زودی راه اندازی شده و طرح های تولید LAB ، متانول برای تولید خوراک مجتمع پارک فرمالین (فرماکام) و همچنین محصولات پایین دست متانول از قبیل متیل آمین ها، استیک اسید و MTBE ، مجتمع نیتروکام با محصولات آمونیاک مایع، آمونیوم فسفات، آمونیوم نیترات و نیتریک اسید، پنتان،کلرآلکالی، پلی اکساید و پروپیلن گلایکول نیز در دست اقدام می باشد.


شرکت های زیر مجموعه هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی گروه انتخاب:

صنایع ارکان ساختار برتر آرمان :

شرکت صنایع ارکان ساختار برتر آرمان با هدف دستیابی به دانش طراحی و ساخت واحدهای پتروشیمی و مدیریت واحدهای در حال بهره برداری داخل و خارج از کشورتاسیس گردید و در ارائه خدمات مهندسی، ممیزی و بازرسی به شرکت های داخلی و خارجی و تولید انواع مواد پتروشیمی پایه گاز و نفت، مواد شیمیایی و کاتالیست ها فعالیت می کند.

تبدیل شدن به یکی از ۵ شرکت صاحب نام و مطرح در زمینه طراحی، خرید، ساخت و بهره برداری از واحد های پتروشیمی از اهداف این شرکت می باشد. در اختیار داشتن مجموعه مهندسی توانمند آشنا با فرآیند پتروشیمی و نرم افزارهای مربوطه، برخورداری از اعتبار و آشنایی مطلوب با سازندگان و تامین کنندگان داخلی و خارجی، بهره گیری از مدیران توانمند در بخشهای مدیریت مهندسی، خرید،ساخت، نصب و راه اندازی از توانمندی ها و امکانات علمی و فنی این شرکت می باشد.

شرکت ارکان ساختار برتر آرمان مجری یک واحد ۲۵۰هزارتنی تولید پلی استایرن انبساطی (EPS) در پارک استایرن واقع در عسلویه می باشد؛ که تنها از منابع گروه انتخاب استفاده نموده و پیشرفت های بسیار مناسبی دارد. در این واحد بیش از ۱۵ نوع گرید پلی استایرن انبساطی تولید شده که در صنایع مختلف از قبیل لوازم خانگی ، ساختمان و غیره کاربرد دارد.

این مجتمع در زمینی بالغ بر ۶ هکتار در شمال پارک استایرن واقع در فاز ۲ پتروشیمی عسلویه احداث شده است . خوراک این طرح مونومر استایرن ( از طریق پتروشیمی پارس به میزان ۲۳۵ هزارتن ) و پنتان توسط گروه انتخاب ( از طریق شرکت پترو صنعت نفتا لیان پارس ) تامین می گردد.


بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی قشم :

شرکت بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی قشم به عنوان یکی از فعال ترین شرکت های وابسته به بخش خصوصی در عرصه تولیدات صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی با خرید و تحصیل مالکیت زمینی بالغ بر ۲۰۰هکتار در منطقه آزاد قشم فعالیت می کند.

این شرکت در حال حاضر مجری سرمایه گذاری و احداث ۳ مجتمع متامونیا (متانول و محصولات پایین دست) ، فرماکام ( مجتمع پارک فرمالین) و نیتروکام (با محصولات آمونیاک مایع،آمونیوم فسفات،آمونیوم نیترات و نیتریک اسید) می باشد.

مجتمع فرماکام: این شرکت مجری طرح پارک فرمالین در قشم و در حال ساخت و نصب تجهیزات می باشد. پارک فرمالین مجموعه ای از محصولات تولیدی پایین دست فرمالین می باشد که ۴۵۰ هزارتن فرمالین تولیدی ، تبدیل به محصولاتی نظیر اوره فرمالدئید تغلیظ شده UFC) SNF/SMF )، متیلال، هگزامین، انواع رزین های MF/UF/MUF ، پلی استال (POM) و پارافرمالدئید خواهد گردید. مجتمع فرماکام تنها مجتمع پایین دستی متانول در ایران است؛ که با توجه به ظرفیت واحدهای فعال و طرح های آتی ظرفیت تولید متانول کشور (بیش از ۱۲ میلیون تن در سال )، ایجاد چنین مجتمع های از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

فاز اول این مجتمع تولید فرمالین از متانول و فاز دوم آن تولید محصولات پایین دست می باشد که در زمینی بالغ بر ۱۵ هکتار و با تکنولوژی Sadepane ایتالیا به عنوان یکی ازآخرین فرایندهای مدرن جهان و دوستدار محیط زیست در حال احداث است.

محصولات این طرح UFC با ظرفیت ۵۰ هزار تن در سال، SNF/SMF با ظرفیت ۳۰ هزار تن در سال، متیلال با ظرفیت ۳۰ هزارتن در سال، هگزامین با ظرفیت ۲۰ هزارتن در سال، رزین های MF/UF/MUF با ظرفیت۶۰ هزارتن در سال، پلی استال با ظرفیت ۴۰ هزارتن در سال، پارافرمالدهید با ظرفیت ۲۰ هزارتن در سال است.

مجتمع های متامونیا و نیتروکام نیز طرح های در حال بررسی و برنامه ریزی برای احداث هستند.


پترو صنعت نفتا لیان پارس :

شرکت پترو صنعت نفتا لیان پارس مجری طرح جدا سازی و تولید پنتان برای مصرف در طرح های پلی استایرن انبساطی در زمینی بالغ بر ۲ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در دست احداث می باشد. این پروژه خوراک خود را از پتروشیمی برزویه دریافت می کند. تامین خوراک پنتان از شرکت پتروشیمی برزویه و یا سایر منابع و تبدیل و توزیع آن مطابق با مشخصات خوراک مورد نیاز شرکت ارکان ساختار برتر آرمان و شرکت کیمیا صنایع دالاهو از اهداف این شرکت می باشد و تبدیل شدن به شرکت اول توزیع کننده پنتان در منطقه عسلویه نیز از اهداف این شرکت می باشد. ظرفیت تولید این مجتمع در فاز اول ۵۰ هزارتن و در فاز دوم ۱۲۰ هزارتن در سال می باشد.

مشاهده وب سایت پترو صنعت نفتا لیان پارس


پترو رامشه :

شرکت پترو رامشه جهت تولید پلی استایرن معمولی (GPPS) با ظرفیت ۶۰ هزار تن در قالب دو خط ۳۰ هزار تنی در زمینی بالغ بر ۸٫۵ هکتار احداث خواهد شد. علاوه بر تولید پلی استایرن ، کامپاندینگ GPPS با ظرفیت ۳۰ هزار تن در سال در قالب دو خط ۱۵ هزار تنی برای تولید انواع کامپاند های پلی استایرنی و پلی الفینی در نظر گرفته شده است. پلی استایرن، امروزه بعد از پلی اتیلن یکی از پر مصرف‌ترین پلیمر‌های جهان به شمار می‌رود؛ وکاربرد اصلی این محصولات برای تولید اجزاء لوازم خانگی ، عایق الکتریسیته و غیره می باشد. واحد اولین و تنها تولید کننده این محصول در ایران می باشد. این پروژه در پایان سال ۲۰۱۶ به بهره برداری خواهد رسید.


پتروکیمیای انتخاب نوین اروند :

شرکت پتروکیمیای انتخاب نوین اروند به منظور تولید LAB با ظرفیت سالانه ۴۰ هزارتن درزمینی بالغ بر ۴ هکتاردر اروند احداث می گردد. مواد اولیه LAB ، نرمال پارافین و بنزن بوده و در تولید تمامی پودرهای شوینده البسه اعم از دستی و ماشینی ( کاربرد خانگی و صنعتی) و غیره با ویژگی های قدرت پاک کنندگی بالاو قیمت ارزان کاربرد دارد. بازارهدف این محصول برای صادرات به کشور عراق و سایر کشورها از قبیل هند و چین می باشد. این پروژه در پایان سال ۲۰۱۶ به بهره برداری خواهد رسید.


رویان پلیمر آریا :

شرکت رویان پلیمر آریا برای ایجاد و را ه اندازی کارخانجات محصولات پلیمری و پلاستیکی ، شیمیایی و پترو شیمی و صنایع پایین دستی تاسیس گردیده است. مشاوره مدیریت (MC) ، مشاوره فنی مهندسی ، انجام مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی و ارائه به بانکها جهت اخذ تسهیلات ، مهندسی پایه و تفصیلی و خدمات مهندسی خرید و تامین تجهیزات از جمله فعالیت های این شرکت می باشد


کیمیا صنایع دالاهو :

شرکت کیمیا صنایع دالاهو جهت تولید پلی استایرن انبساطی با ظرفیت سالانه ۱۲۰ هزار تن در زمینی بالغ بر ۳٫۷ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (پارک استایرن) احداث گردیده است. در حدود ۵۰ هزارتن از پلی استایرن انبساطی تولید شده در این مجتمع به بازارهای اروپا، آسیا و خاورمیانه صادر خواهد شد. در این مجتمع انواع گرید پلی استایرن انبساتی معمولی و مقاوم در برابر آتش تولید خواهد شد.این طرح در سال ۲۰۱۵ به بهره برداری خواهد رسید.


مهندسین مشاور هم اندیشان صنعت :

شرکت مهندسین مشاور نگاره اندیشان مبنا با ۲۷ پروژه معماری ، ۵ پروژه مرمت و شرکت مهندسین مشاور هم اندیشان صنعت ارائه کلیه خدمات طراحی مهندسی پایه و تفصیلی در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی را بر عهده داشته و همچنین عملیات تحلیلگری فرآیندهای شیمیایی و پترو شیمی را انجام می دهد. این شرکت مفتخر به انتقال مفهومی تکنولوژی از خارج کشور برای اولین بار و ارتقای آن در سطوح مورد نیاز است. از این رو با توجه به توان تجاری سازی ایده ها و طرح های پژوهشی صنعت نفت ، گاز و پترشیمی موفق به دریافت اولین لیسانسور دانش فنی ایران در گروه محصولات پلی استایرن گردید. شرکت هم اندیشان صنعت توان اجرای پروژه های EPC یا همان کلید تحویل را از مطالعه ایده تا عرضه محصول نهایی در مقیاس صنعتی و پایلوت در اختیار دارد.

هلدینگ بازرگانی


هلدینگ بازرگانی گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب فعالیت های خود را براساس نیاز های اولویت دار حوزه های اقتصادی و صنعتی کشور از طرق شرکت های بسپار شیمی سپیدان، شرکت کالای پتروشیمی، شرکت بازرگانی بین الملل کالای پتروشیمی، شرکت خدمات حمل و نقل دریایی انتخاب امین، شرکت مهندسی و توسعه و شرکت حمل و نقل بین المللی انجام می دهد.

مهمترین فعالیت های هلدینگ بازرگانی تأمین کالاهای مورد نیاز شرکتهای نفت، گاز و پتروشیمی، نساجی و آب و برق، فعالیت های تجاری محصولات پتروشیمی و گاز مایع، عملیات بانکرینگ، احداث مخازن ذخیره سازی و جایگاههای عرضه سوخت و حمل نقل کالا ها از بنادر می باشد.

هلدینگ بازرگانی فعالیت خود را با بهره مندی از دفاتر منطقه ای و شرکت های وابسته و بیش از ۲۱ شرکت غیر ایرانی در ۱۷ کشور دنیا مانند چین، امارات متحده عربی، ترکیه، سوریه، کره جنوبی، روسیه، تاجیکستان، ایتالیا، سنگاپور، عراق، اربیل، هند، عمان، تایوان، آلمان، اتریش و انگلستان انجام می دهند.


شرکت های زیر مجموعه هلدینگ بازرگانی گروه انتخاب:

کالای پتروشیمی :

شرکت بازرگانی بین المللی کالای پتروشیمی با هدف فعالیت در حوزه بازرگانی بین الملل شکل گرفت. این شرکت به فعالیت در بازارهای بین المللی مشغول بوده و به عنوان یک شرکت تجاری در حوزه پتروشیمی با شرکت های تولیدی داخلی همکاری کرده و به بهترین نحو از آنها پشتیبانی می نماید. حوزه اصلی فعالیتهای این شرکت عمدتا خرید و فروش مواد شیمیایی و آروماتیک، محصولات نفت، پلیمر، گاز مایع و کود می باشد.

شرکت بازرگانی بین المللی کالای پتروشیمی از طریق دفاتر خود در اقصی نقاط دنیا نظیر کشورهای: چین، امارات، ترکیه ، تایوان ، سنگاپور و کره جنوبی مشغول به فعالیت است. شرکت بازرگانی بین المللی کالای پتروشیمی با تمرکز فعالیتهای خود در حوزه بین الملل، نفت ومحصولات پتروشیمی مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی را تامین می نماید.

این شرکت حمل و نقل محصولات پتروشیمی به کشورهای آسیای میانه از طریق ایران را انجام می دهد. شرکت کالای پتروشیمی با هدف متمرکز کردن تدارکات و انبار داری در صنعت پتروشیمی ایران شکل گرفت و اکنون پس از ۱۵ سال فعالیت موفقیت آمیز، یکی از تامین کنندگان نیازهای صنعت انرژی ایران و کشورهای منطقه در زمینه های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، نیروگاههای برق و شرکتهای آب و فاضلاب است.

انجام کلیه امور بازرگانی از قبیل خرید، فروش و سوآپ محصولات گوناگون صنعت نفت و همچنین تامین اقلام پرمصرف و مهم آنها، ارائه خدمات انبارداری و مخزن داری، حمل و نقل کالا، بیمه و خدمات گمرکی و ترخیص محصولات گوشه ای از فعالیتهای این شرکت را تشکیل می دهد.

استفاده از روشهای علمی مطابق با استانداردهای جهانی، بررسی وضعیت شرکتهای پیشرو بین المللی مانند سابیک، تومن و… در ارائه خدمات انبارداری، تدارکات و خریدهای داخلی و خارجی؛ شرکت کالای پتروشیمی را در بازارهای ملی و فراملی به مجموعه ای ممتاز و معتبر تبدیل نموده است. اعتباری که تاثیرات غیر قابل انکاری در کاهش هزینه های فعالیتهای زنجیره تامین کالای صنعت ایران دارد.

مشاهده وب سایت کالای پتروشیمی


بسپار شیمی سپیدان :

شرکت بسپار شیمی سپیدان تهیه، تأمین و تحویل به موقع مواد اولیه مورد نیاز تولید کنندگان و مصرف کنندگان در حوزه های مختلف را در کمترین زمان ممکن با قیمت های رقابتی و کیفیت برتر بر عهده دارد. این شرکت بزرگترین تأمین کننده مواد اولیه کارخانجات نساجی در ایران است. تسهیل در خرید مواد اولیه، معرفی گرید های جایگزین و یا مکمل های بهبود دهنده تولید با قیمت مناسب تر، توانایی تهیه ، تأمین و ارسال به صورت دوره ای، صدور پروفرما، فروش ریالی یا ارزی، انجام عملیات ترخیص کالا، بارگیری و حمل، مذاکرات و عملیات خرید از ابتدا تا انتها، سرمایه گذاری در تولید، مهندسی فروش و مهندسی تولید قسمتی از توانایی های این مجموعه می باشد. شرکت بسپارشیمی سپیدان ،در راستای توسعه برنامه‌های بازرگانی و با تکیه بر توانمندی‌های بازرگانی بین‌الملل و دفاتر خارجی خود، آماده تامین انواع روانکارهای صنعتی برندهای معتبر جهانی نظیر Mobil، Shell، SKF، Ingersoll Rand می‌باشد. این شرکت توانایی تهیه قطعات، لوازم جانبی و فیلترهای کمپرسور از شرکت Ingersoll Rand را نیز دارا است. لازم به ذکر است که کالاها بصورت اصل (Original) بوده و علاوه بر عرضه محصولات فوق، امکان ارائه هر گونه خدمات فنی و مشاوره‌ای در خصوص انواع روانکار‌های صنعتی، توسط کادر مجرب این شرکت وجود دارد. همچنین با داشتن نمایندگی مستربچ پلی تک امارات، توانایی تأمین انواع مستربچ سفید و رنگی با کیفیت رقابتی و قیمت مناسب را نیز دارد . مستربچ سفید و مشکی، رنگی (رنگهای هماهنگ و یکسان ،منطبق با استانداردهای روز دنیا)، مستربچ های ویژه ( طلایی ، نقره ای ، فلوئورسنت ، گرانیتی ، الیاف )، مستربچ های خاص (با تحمل دمای بالا ، غیر قابل اشتعال ، با ضربه پذیری بالا ، با تحمل فشار بالا )، مستربچ پرکننده و مستربچ های افزودنی (تثبیت کننده های رنگ /UV ، Processing Aids(کمک فرایندها) ، Anti-Oxidant(ضد اکسایش) ، Anti-Block( ضد انسداد / ضد چسبندگی) از جمله محصولات قابل ارائه این شرکت است. شرکت بسپارشیمی، در حوزه واردات کالاهای غذایی خوراکی از قبیل روغنهای خوراکی ، جو دامی ، گندم و غیره نیز فعالیت می کند.

مشاهده وب سایت بسپار شیمی سپیدان


خدمات سوخت رسانی دریایی انتخاب امین برتر :

شرکت خدمات سوخت رسانی دریایی انتخاب امین برتر با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ، به صورت ماهیانه ۱۰۰ هزار تن نفت کوره را در بندر چابهار و آب های مشرف تحویل گرفته و به فروش می رساند. این شرکت با احداث مخازن ۵ تا ۱۰ هزار تنی دارای ظرفیت ذخیره سازی ۶۰ هزار تن نفت کوره و همچنین مخازن گازوئیل با ظرفیت ۱۰ هزار تن و روغن کشتی با ظرفیت ۷ هزار تن در بندر عباس و چابهار آماده خدمت رسانی به تمامی کشتی های منطقه می باشد. علاوه بر سوخت رسانی دریایی با در اختیار داشتن انبار و سردخانه جهت نگهداری مواد غذایی و آب شیرین اقدام به تامین احتیاجات کارکنان و مسافران کشتی ها می نماید.

 

 

بیوگرافی محمدرضا دیانی مالک “اسنوا” و گروه صنعتی انتخاب

ساتین

بیوگرافی محمدرضا دیانی مالک “اسنوا” و گروه صنعتی انتخاب,فان جو,بیلبور تبلیغاتی اسنوا,بیوگرافی ثروتمندان ایران,ثروت و دارایی محمدرضا دیانی,زندگینامه میلیاردرها,سوابق محمدرضا دیانی,صاحب و مالک اسنوا,کارآفرینان برتر ایران,گروه صنعتی انتخاب,گروه صنعتی حایر,محمدرضا دیانی,راز ثروتمندان

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *