ایوانکا ترامپ دختر قدرتمند آمریکا الگوی دختران جوان شد +تصاویر

ایوانکا ترامپ دختر قدرتمند آمریکا الگوی دختران جوان شد +تصاویر

ایوانکا ترامپ دختر قدرتمند آمریکا الگوی دختران جوان شد +تصاویر

ایوانکا ترامپ دختر قدرتمند آمریکا الگوی دختران جوان شد +تصاویر

ایوانکا ترامپ الگوی همه دختران جوان در اروپا و امریکا شده است و از وقتی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شده و دخترش ایوانکا در رسانه های دنیا مشهور و دیده شده است بسیاری از دختران در تلاشند که چهره خود را با جراحی های زیبایی شبیه ایوانکا دختر رئیس جمهورر امریکا کنند.

ایوانکا ترامپ دختر قدرتمند آمریکا

ایوانکا آنچنان مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفته که وقتی دونالد ترامپ برای سخنرانی یا مراسمات مختلف حضور پیدا میکند همه دوربین ها فقط به دنبال دخترش ایوانکا میگردند و دختر ترامپ بیشتر از خود ترامپ مورد توجه رسانه ها قرار میگیرد.

طبق اخبار رسیده، دختر رئیس جمهور موجب شده است تا زنان بسیاری در آمریکا و چین و دیگر نقاط جهان به انجام جراحی پلاستیک تحریک شوند.

به گزارش مجله مراحم وب سایت تورنتو سان در گزارشی نوشت: طبق اخبار رسیده ، دختر رئیس جمهور موجب شده است تا زنان بسیاری در آمریکا و چین و دیگر نقاط جهان به انجام جراحی پلاستیک تحریک شوند.

این وب سایت نوشت: برخی از استایل ها و حرکات وی در زمینه چهره موجب شده است تا زنان زیادی در دنیا دست به حرکت های دیوانه واری بزنند تا خود را زیبا کنند. و مخصوصا فرم چشمان و بینی و لب های خود را به ایوانکا ترامپ شبیه کنند.

اکنون با توجه به مد شدن مدل لباس ها و چهره وی زنان زیادی در صورت خود دست برده اند که برآورد هزینه های آن بسیار بالا است.

ایوانکا به قدری مورد توجه رسانه ها قرار گرفته که حتی مادش ملانیا به او حسادت کرده و خبرهایی از کاخ سفید رسیده است که ملانیا با دخترش ایوانکا اختاف پیدا کرده اند.

لازم به ذکر است که قدرت و نفوذ ایونکا به قدری زیاد شده است که برخی رسانه های امریکا حمله موشکی امریکا به پایگاه نطامی سوریه را دستور و خواسته ایوانکا دانسته اند زیرا ایونکا از دیدن کودکان کشته شده در شهر ادلیب ناراحت بوده و از پدرش درخواست کرده که انتقام آنها ا از دولت سوریه بگیرد!

ایوانکا ترامپ,عکس ایوانکا ترامپ

عکس های ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ,دختر ترامپ

ایوانکا ترامپ الگوی همه دختران جوان

ایوانکا ترامپ الگوی همه دختران جوان شد +تصاویر

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *