امکان نصب اندروید در ویندوز ۱۰ با وجود باگ موجود در این سیستم عامل وجود دارد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که دستگاهی داشته باشید که از سری لومیا شرکت مایکروسافت باشد ولی بجای سیستم عامل پیشفرض آن یعنی ویندوز بتوانید از سیستم عامل دیگری نظیر اندروید بهره بگیرید؟ درحالیکه متاسفانه چنین امکانی شاید به این زودی به وجود نیاید اما حالا مشخص شده که به دلیل وجود یک باگ که اخیرا در وبندوز ۱۰ موبایل کشف شده می توان سیستم عامل اندروید را بجای آن بر روی دستگاه هایی که این سیستم عامل جدید ردموندی ها را پشتیبانی می کنند، نصب کرد.

به لطف باگ کشف شده مورد اشاره حالا برای اولین بار سیستم عامل اندروید بر روی لومیا ۸۳۰ نصب گردیده. همانطور که در تصویر بالا نیز می توانید ببینید، مشخص است که نسخه ۵/۰/۲ اندروید در این مورد استفاده شده. اما قبل از آنکه زیاد هیجان زده شوید باید بگوییم که اندروید نصب شده بر روی لومیا ۸۳۰ دقیقا همان اندرویدی نخواهد بود که انتظارش را دارید.

برای افرادی که در این زمینه تازه کار هستند نیاز به دسترسی به چندین ابزار مختلف از مایکروسافت وجود دارد. این بدان معناست که اگر فقط قصد فریب اطرافیان را از طریق ابزارهای موجود دارید ممکن است با این روش بتوانید از پس اینکار بخوبی برآیید. دومین مورد اینکه مایکرسافت قطعا به سرعت به دنبال رفع باگ مورد بحث خواهد بود. بنابراین انتظار می رود که نسخه های جدیدتر ویندوز ۱۰ موبتیل دیگر قابلیت نصب اندروید را نداشته باشند.

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳ غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *