اظهار تاسف مونا برزویی از تصویر زن در جشنواره فجر!

اظهار تاسف مونا برزویی از تصویر زن در جشنواره فجر!

اظهار تاسف مونا برزویی از تصویر زن در جشنواره فجر!

Mona_Borzooie

مونا برزویی شاعر و ترانه‌سرای مطرح کشور در ارزیابی جشنواره فیلم فجر اظهار کرد:‌ من تعداد زیادی از فیلم‌های سی و سومین جشنواره فیلم فجر را دیدم و این آثار کمتر توقع مرا برآورده کردند. چرا که فیلم‌ها اکثرا ریتم کندی داشتند. انگار می‌شد دقایقی از فیلم‌ها را حذف کرد.
وی افزود: من هم به شکل دیگری مؤلف هستم و همواره زمان نگارش، تلاش می‌کنم آنچه را اضافی است خط بزنم. اما در فیلم‌هایی که دیدم دیالوگ‌های بسیاری بودند که می‌شد حذف شوند و در روند کلی داستان‌ها خللی وارد نشود.
یافتن دغدغه‌های مشترک با فیلمنامه‌نویسان وطنی
خالق ترانه «امپراطور» تأکید کرد: من زیاد فیلم‌های جهان را تماشا می‌کنم و فرصتی که برای دیدن فیلم‌های ایرانی ایجاد شد، باعث شد به دغدغه‌های فیلمنامه‌نویسان وطنی پی ببرم و اشتراکات اجتماعی‌مان را پیدا کنم. این موضوع برای من جذاب است. با این حال فاصله‌ای که با سینمای جهان داریم بسیار است.
برزویی با بیان اینکه به عنوان یک مخاطب غیرپیگیر سینمای ایران فکر می‌کند باید تخصصی‌تر به این مقوله نگاه کرد و ترجیح می‌دهد کمتر درباره سینما سخن بگوید، ادامه داد: در فیلم «حکایت عاشقی» به مقوله خواننده شدن بانوان پرداخته می‌شد و من مدام فکر می‌کردم در ایران که ممکن نیست چنین چیزی رخ بدهد، یعنی قرار است در این فیلم چه اتفاقی بیفتد؟ سرانجام در سکانس‌های پایانی هم که خارج از ایران می‌گذشت دیدیم بازیگر زن هنوز آوازش را شروع نکرده، به زمین افتاد. جز این هم نمی‌توانست در فیلمی که قرار است داخل کشور اکران شود، رخ بدهد.
وی بیان کرد: فیلم دیدن می‌تواند مکمل ترانه‌سرایی‌ام باشد. اکثر فیلم‌هایی که در جشنواره دیدم به معضلات اجتماعی می‌پرداختند. بین این آثار به «خانه دختر» علاقه داشتم که به معضلی فرهنگی اجتماعی پرداخته بود. این موضوع مرا جذب کرد و ممکن است من هم بخواهم روزی در این زمینه‌ها بنویسم.
اظهار تأسف از تصویر ضعیف و ظلم‌پذیر زن امروز
ترانه‌سرای آلبوم «یک اتفاق خوب» تصریح کرد: با این حال از تصویر ضعیف و ظلم‌پذیری که معمولا در آثار سینمایی نماینده زن امروز معرفی می‌شد متاسف شدم.
وی یادآور شد: از طرفی فیلمی دیدم که کتابخانه آن بر اساس طیف رنگی کتاب‌ها انتخاب شده بود! در میان فیلم‌های این دوره فیلمنامه «اعترافات ذهن خطرناک من» را دوست داشتم.
همکاری دوباره با مهدی یراحی در آلبوم تازه
برزویی در پایان درباره تازه‌ترین کارهایش توضیح داد: کارهای ما معمولا دقیقه ۹۰ است و ممکن است کاری که نوشته‌ایم و آهنگسازی و تنظیمش انجام شده، برای مجوز دچار مشکل شود یا خواننده آن را برای آلبوم بعدی‌اش بگذارد. بنابراین من سعی می‌کنم تا آخرین لحظه چیزی را اعلام نکنم. تنها این را بگویم در آلبوم جدید مهدی یراحی حتما یک کار خواهم داشت.

 

مونا برزویی , عکسهای مونا برزویی , تصاویر مونا برزویی , جدیدترین تصاویر مونا برزویی , عکس های مونا برزویی , صحبت های مونا برزویی , اظهار تاسف مونا برزویی , مونا،مونا برزویی,عکسهای مونا برزویی,تصاویر مونا برزویی,جدیدترین تصاویر مونا برزویی,عکس های مونا برزویی,صحبت های مونا برزویی,اظهار تاسف مونا برزویی,مونا برزویی ترانه سرا,,مطالب جذاب

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *