از شایعه تا واقعیت چک ۲۰ میلونی مداحان + عکس

از شایعه تا واقعیت چک ۲۰ میلونی مداحان + عکس

از شایعه تا واقعیت چک ۲۰ میلونی مداحان + عکس

%da%86%da%a9-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%ad%d8%a7%d9%86-funjoo

انتشار تصویری از چک های صادر شده در وجه مداحان به عنوان دستمزد واکنش های جدی را به همراه داشت.

یگیری قضایی شایعه چک های مداحان

مهدی ذاکری رئیس شورای اطلاع رسانی شهرداری تهران در پیرامون انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر حمایت مالی شهرداری تهران از چند ذاکر اهل بیت گفت:متاسفانه اتاق عملیات روانی جریان تخریب حریم اخلاق و انصاف را دریده و از هیچ اقدام غیر اخلاقی و غیر دینی ای ابایی ندارد.

چک مداحان

ماجرای چک های ۲۰ میلیونی مداحان

وی ادامه داد:این جریان یک روز تصاویر خصوصی یک عروسی را منتشر و ان را به دختر شهردار تهران نسبت می دهد، یک روز تصویر نوه او را منتشر و نسبت به آن بی احترامی می کندو امروز با هدف تخریب شهردار تهران به ساحت محرم و هیات و ذاکران اهل بیت هجوم اورده اند.

ذاکری افزود:بنا بر استعلامی که از بانک گرفته شد تصاویر منتشر شده مربوط به حساب شخصی به نام اقای ر.ل یک شهروند تهرانی است که چکی از بانک اقتصاد نوین را به حساب خود واریز و در خواست چهار برگ چک بانکی در وجه افراد می کند؛ نه آن فرد و نه آن حساب ها هیچگونه ارتباطی با شهرداری تهران نداشته و ندارد.

وی تصریح کرد:رفتار به دور از اخلاق اتاق جنگ روانی تخریب گران این بار نیز با قصد و هدف تخریب ناجوانمردانه مدیریت شهری تهران و تعدادی از ذاکرین اهل بیت که کارنامه ای انقلابی و روشن در مقابله با جریان نفاق و فتنه داشته اند را هدف قرار داده است.

واکنش به چک های میلیونی مداحان

%da%86%da%a9-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%ad%d8%a7%d9%86-funjoo

تصویر منتشر شده در رابطه به چک ۲۰ میلیونی مداحان

روز گذشته در فضای مجازی تصاویری از چهار چک ۲۰ میلیون تومانی در وجه چهار مداح سرشناس منتشر و چنین ادعا شد این مبالغ از سوی شهرداری تهران و از جیب بیت المال هزینه شده است. رئیس شورای اطلاع رسانی شهرداری تهران نسبت به این شایعه واکنش نشان داده و آن را «هجوم به ساحت محرم و ذاکران اهل بیت(ع) با هدف تخریب شهردار تهران» دانست.

مهدی ذاکری توضیح داد:بنا بر استعلامی که از بانک شهر گرفته شد، تصاویر منتشر شده مربوط به حساب شخصی به نام آقای «ر.ل» یک شهروند تهرانی است که چکی از بانک اقتصاد نوین را به حساب خود واریز و درخواست چهار برگ چک بانکی در وجه افراد می کند؛ نه آن فرد و نه آن حساب ها هیچگونه ارتباطی با شهرداری تهران نداشته و ندارد. (اینجا بخوانید)

شب گذشته نیز محمدرضا طاهری نسبت به این شایعه واکنش نشان داد و در هیأت مکتب الزهرا(س) گفت:چک ٢٠ میلیون تومانی که تصویر آن را در صفحات مجازی انتشار دادند مسئله ای است کاملاً از پیش طراحی شده و هیچکدام از دوستان عزیزم (حاج سعید آقا، حاج محمود آقا و حاج آقا رضا هلالی) در جریان نبوده و نیستند.

وی ادامه داد:این قضیه را با یک وکیل دادگستری مطرح کردیم و قطعاً از شایعه پراکنان این موضوع شکایت می شود و ان شاءالله عموم مردم عزیز مطلع خواهند شد.

طاهری افزود:عزیزانی را که نام برده اند و مجلس قول داده اند، تمام وقتشان در جلسات خودشان برنامه دارند، آیا وقتی دارند که جایی دیگر وعده کنند؟! خود این عزیزان برای جلساتشان خرج می کنند! آیا ما از خودمان پول می گیریم؟!

این مداح اهل بیت عصمت و طهارت در پایان خاطرنشان کرد:البته خدا را شاکریم که انقدر جلساتمان تأثیرگذار بوده که عده ای برای تشویش اذهان مردم چنین حرف های بی پایه و اساسی مطرح می کنند.

بر اساس این گزارش، شایعه دریافت مبالغ میلیونی از سوی مداحان موضوع جدیدی نیست و همه ساله با آغاز ماه مبارک محرم چینین شایعاتی مطرح می شود و ممکن است درباره معدود افراد مداح نما صادق باشد، اما مخدوش کردن وجهه مداحان خوشنام و بی حاشیه موضوع جدیدی است که دقت نظر عموم مردم (قبل از بازنشر چنین مطالبی) و برخورد سریع قوه قضاییه را می طلبد.

واکنش سعید حدادیان به شایعه چک های میلیونی مداحان

 

اظهارات صبح امروز حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت(ع) درباره چک ۲۰ میلیونی منتشر شده، دریافت پول برای مداحی، کنسرتها، حجاب، انتخابات وفوتبال شب عاشورا منتشر می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، حاج سعید حدادیان در مراسم روز ششم محرم مهدیه امام حسن مجتبی(ع) درباره شایعات مربوط به چک ۲۰ میلیون تومانی که روز گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورا و بازی انتخاباتی دولت توضیح داد.

حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت (ع) در مراسم روز ششم محرم با توضیح درباره شایعات مربوط به چک ۲۰ میلیون تومانی که روز گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود گفت:والله بالله تالله چک ۲۰ میلیونی تحت عنوان بانک شهر به من نرسیده ولی اگر این بنده خدا واقعا بانی بوده و ۲۰ میلیون به من چک داده بردارید بیاورید بدهید به هیات؛ چون بدهکار است.

حدادیان در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) گفت:شب گذشته وسط شعر گفتن برای حضرت قاسم موضوعی حال مرا خراب کرد. فردی تماس گرفت و گفت یک آقایی مثلا ۴ چک ۲۰ میلیون تومانی کشیده که یکی هم به نام شماست و یکی به نام دیگر رفقا. اولا که درست است که ما حقوقمان به ۴ میلیون در ماه نمی رسد ولی اعتبارمان خیلی بالاتر از این حرف هاست.

حدادیان گفت:بنده از سال ۷۲ نیت کرده ام اگر پولی هم می دهند نگیرم. سال ۸۸ باب کرده بودند که سعید حدادیان جلسه ای ۲٫۵ میلیون می گیرد و امسال هم همان مبلغ را اعلام کرده اند. لااقل تو سر مال نزنید! من که پول نمی گیرم ولی خرابکاری هم نکنید و همین رقم را سال به سال بالا بروید!

 

از شایعه تا واقعیت چک ۲۰ میلونی مداحان + عکس

منبع: نمناک   فارس /ن

از شایعه تا واقعیت چک ۲۰ میلونی مداحان + عکس,فانجو,چک مداحان , واکنش سعید حدادیان به چک های ۲۰ میلیون تومانی ,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *