از خز پارتی تا جشن هالووین در ایران + عکس

از خز پارتی تا جشن هالووین در ایران + عکس

از خز پارتی تا جشن هالووین در ایران + عکس

 

 

درست مثل این‌که خارجی ها در آخرین چهارشنبه سال شمسی آتش روشن کنند و به رسم آیین عهد جدید ترقه در خیابان‌هایشان در کنند؛ چند سالی است که برخی از جوانان ایرانی ٣١ اکتبر (دهم آبان‌ماه) غربی‌ها را جشن می‌گیرند. شبی از آن جشن‌های بی‌اصل و نسب در سنت و آیین کشورمان که به‌نظر می‌رسد لباس های عجیب‌ و غریبش دل مهمانانش را ربوده تا به این بهانه دور هم جمع شوند.
از خز پارتی تا جشن هالووین در ایران + عکس, فان جو, بازیگران در پارتی مختلط,بازیگران دستگیر شده در پارتی,جشن هالووین,روشنفکرنمایان,عکس پارتی مختلط,غرب زدگان,هالووین,جالب و خواندنی
یعنی همین دیشب خیلی‌ها تا نیمه‌های شب درگیر جشن‌های خانوادگی و دوستانه‌شان به مناسبت ‌هالووین بوده‌اند؛ آن هم در ایران. عکس‌های میهمانی‌هایش هم همین امروز و فردا در پیج‌های اینستاگرام به چشمتان خواهد خورد، درست مثل عکس میهمانی‌های «بلک اند وایت» یا «قرمزپوشان شب والنتاین» که به چشم خیلی‌هایمان خورده است.
سیندرلا یا خون‌آشام شوید
شیرینی‌فروشی‌ها، برخی مزون‌های لباس و آرایشگاه‌ها و حتی آژانس‌های مسافرتی چند سالی است که در بساط مشتریانشان، کار مهمانان جشن‌ هالووین را هم راه می‌اندازند. فریبا یکی از آرایشگرانی بود که برای جشن ‌هالووین در پیج اینستاگرامش تبلیغ گذاشته بود: «می‌خواهید سیندرلا شوید یا خون‌آشام؟ مدل‌های جدید از آرایش و گریم صورت‌ هالووین ۲۰۱۶ با نازل‌ترین قیمت. به‌خاطر محدودیت در تعداد مشتری و زمان لطفا وقتتان را رزرو کنید.» پستی که حدود دو هزار تا لایک گرفته و نشان می‌دهد عده‌ای به این نوآوری نمره ٢٠ داده‌اند.
تور ویژه‌ هالووین
چند سالی است تعدادی از آژانس‌های مسافرتی، تور ویژه جشن‌ هالووین را نیز به پکیج‌هایشان اضافه کرده‌اند. مقصد این تورها بیشتر ارمنستان است و گران‌ترهایش به فیلیپین نیز ختم می‌شود.
لباس‌های مخصوص جشن ‌هالووین
هالووین که فقط با گریم، آرایش مو، طرح ناخن و کدو‌های میوه‌فروشی‌ها تکمیل نمی‌شود؛ لباس مهمان‌ها اصلی‌ترین بخش ماجراست. چند‌ سال پیش در ایران لباس‌های مخصوص شب جشن ‌هالووین در هیچ دکانی پیدا نمی‌شد و اگر کسی هم به این مدل میهمانی دعوت می‌شد سعی می‌کرد از با چندین دست لباسش یک لباس من‌درآوردی سر هم کند و بپوشد.
میهمانی با لباس‌های غیرمعمول
«خز پارتی»‌ها را یادتان هست؟ همان میهمانی‌هایی که چند‌سال پیش تب تندی در بین جوانان داشت. مهمان‌ها، قدیمی‌ترین و به قول خودشان خز‌ترین لباس‌هایشان را می‌پوشیدند و دور هم جمع می‌شدند. در بعضی از این میهمانی‌ها هم یک نفر که توانسته بود تمام متدهای خز بودن را در لباس و آرایش موها و صورتش به نمایش بگذارد به‌عنوان برنده جشن انتخاب می‌شد.
حالا اما این جشن‌ها و میهمانی‌های سرگرم‌کننده به تم‌های اشرافی‌تری ارتقا پیدا کرده است. درست از همان موقع‌ها که برنامه‌ای در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شد و شرکت‌کنندگانش که در خارج از کشور زندگی می‌کردند برای میهمانی‌هایشان از تم لباس استفاده کردند. خیلی زود پای تم‌بازی با رنگ و مدل لباس به جشن‌های داخل کشور باز شد تا جایی که برخی از حرفه‌ها مانند حرفه خدمات مجلس در تبلیغاتشان پیشنهاد «تم» را نیز به مشتریانشان ارایه می‌دادند. از تم خز و خیل، تم بچه مثبت، تم جنگل و غیره که مخصوص مبتدیان است بگیرید تا تم‌های بالماسکه، کیتی کت و گتسبی (براساس فیلمی محصول ٢٠١٣ آمریکا) که با قیمت‌هایی متفاوت به میزبان پیشنهاد می‌شود.
بازار داغ جشن‌هایی که دیگر به سادگی گذشته‌ها برگزار نمی‌شود نه‌تنها نشان از محبوبیت تجملات در روابط اجتماعی و رفت‌و‌آمدها دارد، بلکه روند رو به رشد آنها هر‌ سال به شکلی جدید‌تر به سبک زندگی مردم وارد می‌شود. تجملاتی که اگرچه گاهی توأم با فناوری است و همیشه تنها وجه منفی ندارد اما این رفاه برای بشر تنها خاص کسانی است که امکاناتش را دارند، آنهایی که هم این سبک زندگی را دوست دارند و هم می‌توانند از پس نرخ‌های گرانقیمت آرایشگاه‌ها، لباس‌ها و تم‌ها بربیایند و فردای یک شب خوش تنها عکس‌های میهمانی‌هایشان را حواله‌مان کنند.
هالووین غرب زدگان عکس پارتی مختلط روشنفکرنمایان جشن هالووین بازیگران دستگیر شده در پارتی بازیگران در پارتی مختلط
محرم که باشه یک عده اعتراض میکنن ما ایرانی هستیم چرا سنت اعراب رو اجرا می‌کنید!
اما همون یک عده برای مراسمی مثل کریسمس و هالووین زودتر از کشورهای خارجی پیشواز میرن❗️
بنیانگذاران این جشن شیطانی هالووین، قوم اروپایی «سلت» بودند که سال‌ها پیش از میلاد مسیح در ایرلند و شمال فرانسه زندگی می‌کردند. سلتی‌ها در این مراسم، دور هم جمع می‌شدند و آتش می‌افروختند و برای دستیابی به برکت فراوان (دام و غله) اولین فرزند خانواده را قربانی می‌کردند. مردم این قوم باور داشتند که در این شب، جادوگران سوار بر جاروی خود، در آسمان پرواز می‌کنند و زنان با شیطان رابطه جنسی برقرار می‌کنند و در این بین شیطان شیپور می‌نوازد و ارواح خبیث بر بلندای تپه‌ها با جادوگران به رقص و پایکوبی می‌پردازند.

 

 

از خز پارتی تا جشن هالووین در ایران + عکس

منبع: ساتین

از خز پارتی تا جشن هالووین در ایران + عکس, فان جو, بازیگران در پارتی مختلط,بازیگران دستگیر شده در پارتی,جشن هالووین,روشنفکرنمایان,عکس پارتی مختلط,غرب زدگان,هالووین,جالب و خواندنی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *