ازدواج علیرضا زاکانی با همسر شهیدی که یک فرزند داشت +جزئیات

ازدواج علیرضا زاکانی با همسر شهیدی که یک فرزند داشت +جزئیات

ازدواج علیرضا زاکانی با همسر شهیدی که یک فرزند داشت +جزئیات

علیرضا زاکانی Alireza Zakani (متولد ۱۲ اسفند ۱۳۴۴ در تهران)، سیاستمدار اصولگراست. او نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم بوده و ریاست کمیسیون ویژه بررسی برجام، نتایج و پیامدهای آن را برعهده داشته است. او موفق به اخذ آرای کافی مردم تهران در انتخابات مجلس دهم نشد.

ازدواج علیرضا زاکانی با همسر شهیدی که یک فرزند داشت +جزئیات, alireza zakani,اصولگرایان,بیوگرافی علیرضا زاکانی,دختران علیرضا زاکانی,سوابق علیرضا زاکانی,علیرضا زاکانی,همسر علیرضا زاکانی,سیاسی,ماجرای ازدواج علیرضا زاکانی با همسر شهیدی که یک فرزند داشت

 

زندگینامه و سوابق علیرضا زاکانی

علیرضا زاکانی در جنگ ایران و عراق از ناحیه دست، پا و گردن مجروح شد. وی سابقه فرماندهی بسیج دانشجویی و عضویت در هیات منصفه مطبوعات را دارا است. تحصیلات دانشگاهی وی، در دانشگاه تهران و در رشته تحصیلی پزشکی هسته‌ای بوده‌است. او عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم، مجلس هشتم و مجلس نهم است. وی، از منتقدین جدی مدیریت عبدالله جاسبی در دانشگاه آزاد اسلامی و عملکرد قاضی مرتضوی و میدان دادن به اسفندیار رحیم مشایی است. او به همراه جمعی از نیروهای اصولگرا که از سالهای قبل در کنار یکدیگر به فعالیت سیاسی در راستای آرمانهای انقلاب پرداخته بودند، در مهرماه سال ۸۷، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی را به طور رسمی تاسیس کردند، وی پیش از آن عضو شورای مرکزی ۱۱ نفره جبهه متحد اصولگرایان بود؛ هم اکنون نیز برای حضور فعال در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ در قالب جبهه حماسازان انفلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تاکید کرده است که سالها طول می‌کشد تا خاطرات تلخ دوم خرداد را فراموش کنیم.

همچنین وی در سال ۱۳۸۸ مدیر مسئول هفته نامه پنجره شد.

همسر علیرضا زاکانی علیرضا زاکانی سوابق علیرضا زاکانی دختران علیرضا زاکانی بیوگرافی علیرضا زاکانی اصولگرایان Alireza Zakani

علیرضا زاکانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه، از دوران خواستگاری چه خاطره ای دارید گفت: بنده در دوران دفاع مقدس تصمیم به ازدواج با همسر یک شهید که یک فرزند داشت گرفتم .

زاکانی با بیان اینکه، با خانم شهید که صحبت شده بود یک نکته را بیان کرد که من دیگر تحمل شهید شدن همسرم را ندارم .

وی با بیان اینکه، ۵۰ مثقال نقره مهره تعیین کردم اظهار داشت: بنده به ایشان اعلام کردم که هر وقت کار اجتماعی پیش بیاید که به مردم و انقلاب مرتبط شود از من توقع نداشته باشید که شما را مقدم بر مردم و اسلام بدانم.

وی با بیان اینکه، اکنون سه داماد دارم گفت: دختر اولم در دبیرستان ازدواج کرد اما دو دختر دیگرم بعد از کنکور ازدواج کردند لذا اعتقاد دارم که باید مدل ازدواج آسان را به معنای واقعی دنبال کرد.

همسر علیرضا زاکانی علیرضا زاکانی سوابق علیرضا زاکانی دختران علیرضا زاکانی بیوگرافی علیرضا زاکانی اصولگرایان Alireza Zakani

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، داماد اولم برادر شهید است خاطرنشان کرد: داماد دوم فارغ التحصیل دانشگاه شریف و داماد سوم در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد عمران در دانشگاه تربیت مدرس است و هیچ یک از فرزندانم ازدواج سیاسی نکردند.

ازدواج علیرضا زاکانی با همسر شهیدی که یک فرزند داشت +جزئیات

منبع:ساتین

ازدواج علیرضا زاکانی با همسر شهیدی که یک فرزند داشت +جزئیات, alireza zakani,اصولگرایان,بیوگرافی علیرضا زاکانی,دختران علیرضا زاکانی,سوابق علیرضا زاکانی,علیرضا زاکانی,همسر علیرضا زاکانی,سیاسی,ماجرای ازدواج علیرضا زاکانی با همسر شهیدی که یک فرزند داشت

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *