ازداوج بوراک اوزچیویت و فخریه اوچن +عکس و بیوگرافی

ازداوج بوراک اوزچیویت و فخریه اوچن +عکس و بیوگرافی

ازداوج بوراک اوزچیویت و فخریه اوچن +عکس و بیوگرافی

ازدواج بوراک اوزچیویت از فخریه اوچن

بوراک اوزچیویت متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴، مدل و بازیگر مشهور ترکیه، دوره دبیرستان را در مدرسه kazim İşmen در سال ۲۰۰۱ به پایان رساند و در رشته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه مارمارا فارغ التحصیل شد.

 

بوراک اوزچِویت مسلط به زبان انگلیسی است، و از رانندگی، ورزش کردن و فوتبال لذت می برد.
شاید جامعه ایرانی بوراک را با سریال «حریم سلطان» شناخته باشد اما او سال۲۰۰۵ و در۲۱ سالگی برای دنیا، مدلی شناخته شده بود، یعنی زمانی که بعد از بردن جایزه بهترین مدل ترکیه در رقابت های جهانی شرکت کرده و به مقام دوم رسید.

 

بوراک اوزچیویت ، بازیگر نقشهای کامران ( چکاوک ) و بالی خان ( حریم سلطان ) به همراه نامزدش ، فحریه اوچن ،بازیگر نقشهای نجلا ( برگریزان ) ، فریده (چکاوک ) و مروه ( سعید و شورا ) نامزده شده اند.بوراک اوزچویت و فاهریه اوجان به یکدیگر دلبسته شدند و در سال ۲۰۱۴ بود که رسانه‌های ترکیه شروع به شایعه‌پردازی برای آنها کردند ولی این اخبار معمولی در حد شایعه نبود و بوراک و فاهریه اعلام کردند که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند

 

آدم‌های خاص، کارهای خاص هم انجام می‌دهند و درواقع سعی می‌کنند در هر چیزی خاص باشند ولی در این بین آدم‌هایی هستند که شهرت و محبوبیت زیادی دارند ولی در عین حال سعی نمی‌کنند که کارهای عجیب و خاص انجام دهند و از زندگی معمولی خود لذت می‌برند. بوراک اوزچویت یکی از این چهره‌های شاخص است که باوجود شهرتی که در سال‌های اخیر کسب کرده ولی هنوز هم در رویاهای جوانی خود زندگی می‌کند و هنوز هم دوست دارد به آرزوهای قدیمی خود جامه‌عمل بپوشاند. او ساده و سالم زندگی می‌کند و در عین حال یک سبیلوی خوش‌تیپ است!

 

سریال چکاوک,سریال ترکی,سریال,سینما و تلویزیون، فیلم و سریال جدید

بوراک اوزچیویت و فخریه اوچن که مدت ها با هم رابطه داشتند بعد از گذشت مدت طولانی یعنی بعد از سریال چکاوک به هم علاقه پیدا کردند و چند روز قبل در جشن تولد بوراک در وسط مراسم از او خواستگاری کرد.

 

خاطرات خوب سال‌های دور

 

بخش‌هایی از زندگی هست که هرگز فراموش نمی‌شود. من گاهی آرزو می‌کنم که کاش تمام روزهای کودکی‌ام را کامل و بدون نقص به خاطر داشتم اما متاسفانه خیلی چیزها از آن روزها در خاطرم نمانده است. تنها چیزهایی که برایم پررنگ بوده دوستان، مدرسه و ورزش بوده است.

 

حتما چیزهایی در کودکی من بوده که من فراموش کرده‌ام و شاید بعضی از آنها خیلی هم مهم بوده‌اند. خیلی دوست دارم حتی برای یک‌بار هم که شده به آن روزها سفر کنم. گاهی سعی می‌کنم چیزهایی را به خاطر بیاورم اما متاسفانه تلاشم به جایی نمی‌رسد. خاصیت زندگی همین است که هرچه جلوتر می‌رود بخش‌هایی از گذشته را از ذهن پاک می‌کند؛ البته همیشه از مادرم در این زمینه کمک می‌گیرم. (باخنده) مادر واقعا حافظه عجیبی دارد.

 

کودک ورزشکار محله ما

 

بعضی از بازیگران و خوانندگان وقتی به شهرت می‌رسند یا کار حرفه‌ای خودشان را شروع می‌کنند به سمت ورزش می‌روند اما ورزش برای من عشقی بود که از کودکی به آن می‌پرداختم. درواقع اولین ورزشی که مرا جذب کرد، فوتبال بود که در آن حتی به دنبال حرفه‌ای شدن هم بودم اما بعدها نگاهم عوض شد. با این حال هنوز هم فوتبال یکی از علایق جدی و همیشگی من است. در کنار فوتبال شروع به بدنسازی کردم چون فارغ از هر چیزی، دلم می‌خواست استایل بدنی خوبی داشته باشم. این مساله قطعا در هر کاری به نفع شماست و در بازیگری و مدلینگ که جای خود را دارد.

 

مدیریت مادرانه با هوشمندی

 

یکی از ویژگی‌های خوب مادرم این است که خودش را از مسائل حرفه‌ای و روابط کاری و شخصی من دور نگه می‌دارد. او همه دوستانم را دوست دارد وهرگز تنها به این خاطر که من رابطه‌ام با آنها کمرنگ یا تیره می‌شود، از آنها بدگویی نمی‌کند. خب، شاید این خیلی اهمیت نداشته باشد اما از آنجا که مادرم در زمینه شبکه‌های اجتماعی خیلی فعال است، سعی می‌کند حاشیه‌ها را از من دور نگه دارد؛ برای همین از او بسیار ممنونم. او حتی زمانی که من از نامزد اولم جدا شدم، رابطه‌اش با او خوب بود و این روزها با فاهریه رابطه مادر و دختری ایجاد کرده است.

 

بهترین خواهرهای دنیا

 

رابطه من با خواهرهایم واقعا عالی و فوق‌العاده است. آنها سنگ‌صبور من هستند و من هم سنگ‌صبور و حامی‌شان. اینکه شما در زندگی افرادی را داشته باشید که همیشه حامی و دوست شما باشند، واقعا لازم است و به آدم دلگرمی می‌دهد. فکر کنم خواهرهای من بهترین خواهران دنیا هستند.

 

خوش‌تیپ با ریش و سبیل

 

درمورد خوش‌تیپی تعاریف خودم را دارم. گاهی علاقه دارم که سبیل بگذارم و گاهی هم به ریش گذاشتن علاقه دارم اما آدمی نیستم که فقط دنبال این باشم که بخواهم به زور خودم را خوش‌تیپ نشان دهم. به نظرم بعضی چیزها باید در خود آدم باشد. به جانی‌دپ نگاه کنید؛ او ذاتا آدم خوش‌پوشی است و همه دوستش دارند یا جورج کلونی را ببینید، واقعا تماشایی است. برای من باعث افتخار بود که نشریه Blic یک‌بار مرا به عنوان مرد جذاب ریشوی سال انتخاب کرد؛به‌خصوص آنکه فهمیدم در این فهرست نام‌های مهمی چون براد پیت، جانی‌دپ و کیت هرینگتون هم حضور داشتند! البته من خودم هم فکر می‌کنم زیباترین سبیل جهان را دارم. (باخنده)

 

پول خوب بده، لباس خوب بخر

 

یکی از فلسفه‌های زندگی من این است که بخشی از درآمدم باید صرف ظاهرم شود؛ البته منظورم از ظاهر، خرید لباس است. خرید کردن برای من در مقوله لباس خلاصه می‌شود. سعی می‌کنم تقریبا نگاه آزادی در انتخاب لباس داشته باشم و به همین علت مرا در لباس‌های متنوعی می‌بینید. یک‌جورهایی دوست ندارم تکراری شوم و همین باور به اینجا رسیده که خیلی‌ها می‌گویند بوراک، بازیگر ولخرجی در مد و لباس است و باید اعتراف کنم که واقعا همین‌طور است؛ البته این را باید بگویم که ذاتا دوست دارم لباسی را که می‌پوشم به من احساس راحتی بدهد؛ چه این لباس رسمی باشد و چه اسپرت.

 

عطر فقط تلخ و قدرتمند

 

من عطرهای زیادی را امتحان کرده‌ام ولی به نظرم هیچ عطری به اندازه عطرهای دینامیک و قوی برایم خوشایند نیست. یک‌بار هنگام مصاحبه با یک نشریه مُد،عطری از برند ولگاری را به من معرفی کردند که متوجه شدم بسیار خاص و رویایی است. عطری به نام مردان سیاه‌پوش که رایحه عجیبی داشت. هنوز هم اگر بخواهم در یک قرار رسمی حاضر شوم یا در مراسم مهمی حضور داشته باشم، از این عطر استفاده می‌کنم.

 

هیوجکمن دنیای ترک‌

 

از اینکه مرا با سایر بازیگران مقایسه کنند، خوشم نمی‌آید چون به نظرم هر کسی جای خودش را دارد و با توانایی‌های خودش شناخته می‌شود اما در مورد ظاهرم که گاهی مرا با هیوجکمن مقایسه می‌کنند، ماجرا متفاوت است. من بازی‌ها و کلا شخصیت این آدم را دوست دارم. یک‌بار نشریه مووی‌تایمز ترکیه، به من لقب « جکمن ترک‌ها » را داد که برایم هیجان‌انگیز بود. در آن زمان مدل موهایم خیلی شبیه او بود اما خودم اصلا به این موضوع فکر نکرده بودم!

 

 

 

عکس کامران و فریده بازیگران اصلی سریال ترکی چکاوک, تلویزیون , فرهنگ و هنر , داستان و قسمت آخر سریال چکاوک به صورت کامل + عکس بازیگران,ترکی داستان سریال سریال ترکی عکس قسمت آخر چکاوک,
عکس های فریده بازیگر سریال چکاوک

 

 

 

خانه جدید با مبلمان جدید

 

سال گذشته همه وسایل خانه جدیدم را عوض کردم. راستش وقتی این خانه را در منطقه اولوس در استانبول خریدم آن را خیلی ساده دکوراسیون کرده ولی از زمانی که با فاهریه نامزد کردم او از من خواست تا تمام وسایل قدیمی را عوض کنم و مبلمان و وسایل جدیدی برای خانه‌مان بخرم. من خودم آدمی نیستم که دست به تغییرات کلی در چیزهایی که دوست دارم بزنم اما به خاطر علاقه‌ام به او این کار را انجام دادم و به نظرم خیلی هم جالب بود چون عوض شدن فضای خانه کلا روحیه آدم را بهتر می‌کند.

 

کمک به سیستم ایمنی بدنم

 

من برای سلامت خودم اهمیت بسیاری قائلم. یادم هست سر فیلمبرداری فیلم «عشق شبیه توست» به خاطر آنکه در صحنه‌ای با پیراهن خیس حضور داشتم،سرمای بدی خوردم تا حدی که حتی با مراجعه به درمانگاه و تزریق سرم هم حالم خوب نشد و مجبور شدم چند روزی در بیمارستان بستری شوم. آنجا متوجه شدم سیستم ایمنی بدنم کمی ضعیف است و به خوبی و آنطور که باید با عوامل بیماری‌زا مقابله نمی‌کند. برای همین سعی کردم همیشه مراقب سلامت خودم باشم و از چیزهایی که مرا در معرض بیماری قرار می‌دهد، دوری کنم.

 

تغذیه سالم برای ستاره

 

به نظرم یکی از مهم‌ترین مسائل در زندگی هر انسانی، تغذیه است و این موضوع برای هنرمندان و ورزشکاران بسیار حیاتی‌تر است؛ البته گاهی دیده‌ام که برخی تغذیه درست را در گرفتن رژیم‌های گران‌قیمت می‌بینند ولی به نظر من اصلا یک تغذیه سالم به این موارد بستگی ندارد و شما باید فقط و فقط غذای سالم مصرف کنید تا بدن و جسم سالمی داشته باشید.

 

پیاده‌روی در اهرام مصر

 

سفر برای من ورود به دنیایی تازه از ناشناخته‌هاست؛ البته از کودکی مکان‌های عجیب و غریبی که گاهی آنها را در مجلات یا کتاب‌ها می‌دیدم، بیش از هر چیزی برایم جذاب بود. دوست دارم قدم به مکان‌هایی بگذارم که حس کنم چند قرن پیش در آنجا آدم‌هایی به شکل دیگری زندگی می‌کردند، برای همین مکان‌های تاریخی را خیلی دوست دارم. سفر به مصر برای من هربار سرشار از تازگی و جاذبه است. تماشای اهرام مصر واقعا مرا به حیرت می‌اندازد و حس می‌کنم کنار عظمت آنها کم می‌آورم.

 

لذت خوردن یک همبرگر

 

آنهایی که مرا می‌شناسند خوب  می‌دانند از تفریحات محبوب من غذا خوردن در رستوران است اما درواقع هیچ غذایی را به همبرگر ترجیح نمی‌دهم. یک زمانی عادت داشتم به هر غذاخوری که می‌روم همبرگر آنجا را امتحان کنم و حالا هم ادعا می‌کنم یکی از بهترین همبرگرهای دنیا را در غذاخوری من خواهید خورد.مطمئن باشید طعم همبرگر مخصوص بوراک تجربه‌ای است که هرگز فراموش نخواهید کرد و این را فراموش نکنید که همبرگرهای ما کاملا سالم و تخصصی تهیه می‌شوند و از مضرات مابقی فست‌فودها به دور است.

 

دوست همیشگی من

 

مورات‌بوز دوستی است که هیچ‌وقت مرا تنها نگذاشته و باوجود آنکه شغل خوانندگی، زمان بسیاری را از او می‌گیرد اما همیشه به خاطر من در هر جایی‌که لازم بوده حاضر شده است. من و او اوقات بسیار خوبی با هم داشته‌ایم و بعضا با هم برای تفریح می‌رویم. یکی از تفریحات مشترک ما بولینگ و تنیس است؛ البته من به کنسرت‌های او هم می‌روم و به نظرم یکی از بهترین صداهای نسل حاضر خوانندگان ما را دارد. او و خانواده‌اش از صمیمی‌ترین دوستان من در این فضای هنری هستند. خوشبختانه یک کار هنری مشترک را هم با یکدیگر داشته‌ایم که برایم واقعا لذت‌بخش بود.

 

نقاشی‌های بی‌سروته زیبا

 

سعی کرده‌ام نگاهم را به خیلی چیزها تغییر دهم. قبلا بیشتر منفی‌باف بودم و حتی به آدم‌ها به‌راحتی نزدیک نمی‌شدم اما دو، سه سالی هست که خیلی خوش‌بین شده‌ام و سعی می‌کنم خوبی‌های هر اتفاقی را ببینم. این موضوع حتی در نگاه هنری من هم تاثیر گذاشته است. تا قبل از این تغییر با دیدن بعضی آثار مدرن و نقاشی‌های خاص در سبک‌هایی که خیلی برایم آشنا و ملموس نبودند نمی‌دانستم چه واکنشی باید نشان دهم اما بعد متوجه شدم از همین شکل‌های بی‌سروته هم می‌توان لذت برد؛ فقط کافی است از دریچه بهتری آنها را نگاه کنم و از این اتفاقی که روی بوم افتاده لذت ببرم.

 

نگرانی‌های من برای آینده

 

اینکه آدم بداند فردا چه می‌شود یا حتی در حد چند ساعت و چند دقیقه جلوتر از حال را ببیند، شاید اتفاق خوشایندی به نظر برسد اما این در عین حال می‌تواند ترسناک هم باشد. فقط کافی است فکرش را بکنید یک لحظه بعد از این زمان حالی‌که در آن هستید، قرار است اتفاق بدی بیفتد که نمی‌توانید جلوی آن را بگیرید. خب این بسیار زجرآور است. شاید گاهی خوب باشد که از فردای خودمان بی‌خبر باشیم. من هنوز نتوانسته‌ام با نگرانی از آینده کنار بیایم اما نمی‌خواهم این نگرانی مرا نابود کند و اجازه زندگی در امروز را از من بگیرد. آینده بالاخره خواهد آمد و شاید پر از اتفاق‌های خوب هم باشد. نباید برایش دلواپس بود و باید با مثبت‌اندیشی زندگی را ادامه داد.

 

شادی با طعم و رنگ آبی

 

اگر بخواهم درباره چیزهایی که مرا شاد می‌کند، صحبت کنم باید حتما به وجود رنگ آبی در طبیعت اشاره کنم؛ برای همین از آسمان ‌آبی لذت می‌برم. من به‌شدت عاشق روزهای آفتابی و بدون ابر هستم چون زیبایی آسمان را بهتر و کامل‌تر می‌بینم و این باعث آرامش من می‌شود. دریا را هم برای همین دوست دارم. تماشای دریا تمام استرس‌ها را از من دور می‌کند. در کنار اینها به رنگ آبی هم علاقه دارم و چیزهایی که به این رنگ باشند مرا خوشحال‌تر می‌کنند؛ البته جالب اینجاست که در انتخاب لباس‌هایم ترجیحم رنگ‌های دیگری غیر از آبی است!

 

دومین مدل برتر جهان

 

بوراک اوزچویت، ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ در مرسین در جنوب شرق ترکیه متولد شد. او با ظاهری مقبول، قدی حدود ۱۸۴ سانتی‌متر و اندامی متناسب این بخت را یافت تا در ابتدا به عنوان مدل کارش را شروع کند و در آن عرصه به موفقیت هم دست پیدا کرد. ۲۰۰۳ سالی بسیارموفق آمیز برای بوراک بود. او توانست در رقابت‌های بهترین مدل سال جهان به مقام دوم برسد و در عین حال در مسابقات بهترین مدل ترکیه هم مقام اول را کسب کند، به او لقب «آقای طلایی» دادند برای همین تصاویرش روی جلد مجلاتی چون مری‌کلر و گلوریا رفت.

 

شاگرد موفق و درسخوان

 

دوران کودکی بوراک در استانبول گذشت و در دبیرستان شاگرد موفق و درسخوانی بود. بوراک به جز بازی فوتبال به کارهایی چون مطالعه کتاب و شنیدن موسیقی علاقه داشت. او پس از پیروزی در رقابت‌های بهترین مدل ترکیه و جهان، قراردادهای تبلیغاتی خوبی امضا کرد که برندهایی چون «توئین» و «نت‌ورک» مربوط به فعالیت مدلینگ وی در خارج از مرزهای ترکیه بودند.

 

عکس های فریده بازیگر سریال چکاوک

 

نقش‌های کوتاه در بازیگری

 

بوراک که همیشه می‌خواست بازیگر شود، تصمیم گرفت تحصیلاتش را در رشته هنر ادامه دهد. او دانش‌آموخته دانشگاه مرمره از استانبول در رشته هنرهای زیباست و در عین حال همزمان کار مدلینگ را هم ادامه ‌داد. در همین بین که به عنوان مدلی موفق در ترکیه به شهرت رسیده بود، توانست برای برندهای مطرح اروپایی نیز کارهای تبلیغاتی انجام دهد؛ تا آنکه سال ۲۰۰۶ فیلمسازان ترکیه‌ای مجذوب این جوان آینده‌دار خوش‌تیپ شدند و از او برای کارهای خود دعوت کردند. نخستین کار تصویر او «منفی هجده» نام داشت، هرچند که نقش او در آن کار کوتاه بود اما سال بعد برای نقش بهتری در کاری به نام «آسوده»حاضر شد که تریلری قابل‌توجه بود.

 

اندک زمانی بعد نیز در سریال تلویزیونی «شوهر خشن» به ایفای نقش پرداخت که در آن در نقش تنها فرزند یک خانواده اصیل، قدرتمند و ثروتمند را بازیمی‌کرد. بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ سریال دیگری را بازی کرد که ماجرای سریال درباره یک گروه موسیقی بود که سولیت (تک خوان) آن گروه یک دخترجوان بود. یکی از اعضای گروه به مرور عاشق این دختر می‌شود و قصد ازدواج دارند اما مشکلات بسیاری سر راه این عشاق به وجود می‌آید. بوراک در این سریال نیز نقشی کوتاه داشت.

شروع نقش‌های بزرگ

 

سال ۲۰۱۰ بود که بوراک برای نقش اول به سریال «خیانت» دعوت ‌شد که در آن نقش پلیسی به نام امیر را بازی کرد. امیر در گیرودار یک پرونده قتل متوجه می‌شود که نامزدش نیز یک طرف ماجرا قرار دارد. طی یک سال بوراک اوزچویت سریال «اسرار کوچک» را بازی کرد که داستان روابط چند خانواده پولدار و بچه‌های‌شان را روایت می‌کرد. به نظر می‌رسید که مسیر بازیگری بوراک به اوج رفته اما او همچنان نیازمند چیزی بود تا استعدادش را تمام و کمال به نمایش بگذارد.

 

سال ۲۰۱۱ این شانس را یافت تا یکی از نقش‌های مجموعه «حریم سلطان» را ایفا کند. او نقش سربازی شجاع و بی‌باک به نام «بالی‌خان» را ایفا ‌کرد؛بوراک در این نقش درخشان ظاهر شد تا جایی‌که در کشورهای مختلف به شهرت رسید و میلیون‌ها هوادار پیدا کرد. سال ۲۰۱۳ بوراک دعوت شد تا در سریالی به نام «چکاوک» در نقش «کامران» بازی کند. نقش مقابل وی را هم چهره آینده‌دار و دخترجوانی به نام فاهریه اوجان بازی کرد که همین همبازی شدن، آینده آنها را رقم زد.

 

یک ازدواج سینمایی

 

بوراک اوزچویت و فاهریه اوجان به یکدیگر دلبسته شدند و در سال ۲۰۱۴ بود که رسانه‌های ترکیه شروع به شایعه‌پردازی برای آنها کردند ولی این اخبار معمولی در حد شایعه نبود و بوراک و فاهریه اعلام کردند که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند در فیلم سینمایی «عشق شبیه توست» بار دیگر همبازی شدند و همین موضوع باعث شد تا فیلم با فروش خوبی در گیشه همراه شود. لازم به ذکر است که بوراک خود، بخشی از سرمایه ساخت این فیلم را به‌‌عنوان تهیه‌کننده متقبل شده بود.

 

از فوتبال تا اتومبیل لوکس

 

بوراک شدیدا به فوتبال علاقه دارد و ورزش جزیی از زندگی روزمره اوست و طرفدار دوآتشه تیم فوتبال فنرباغچه است. او به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد وهمیشه می‌گوید که در ایامی که در کشورهای اروپایی مشغول کار مدلینگ بوده است‌، به اجبار زبان انگلیسی را آموخته است ولی حالا از اینکه به این زبان تسلط دارد، واقعا خوشحال است. او عاشق اتومبیل‌های لوکس است و اعلام کرده که دوست دارد زمانی‌که به سن و سال پیری رسید، یک کلکسیون کامل و زیبا از ماشین‌های لوکس داشته باشد.

 

از نامزدی ناموفق تا فیلمسازی

 

بوراک پیش از اینکه با فاهریه اوجان نامزد کند، مدتی در سال ۲۰۱۱ با مدل ترکیه‌ای، «سیلان کاپا» نامزد بود که بعد از مدتی کوتاه از هم جدا شدند. همچنین جالب است بدانید که بوراک اخیرا شرکت تولید فیلم خود را راه انداخته و برای فیلم اول خود از بانوی اول ترکیه در سال ۲۰۱۴ یعنی «امیه گولسوی»دعوت به کار کرد.

 

رستورانی با نماد سبیل

 

بوراک که همواره دوست داشته کارهای تجاری را در زندگی خود بیشتر و بیشتر کند، سال ۲۰۱۴ رستوران خودش را به نام «بالی‌بی دونر» در استانبول افتتاح کرد. جالب است بدانید که نماد و لوگوی این رستوران برگرفته از سبیل معروف او در سریال «حریم سلطان» و «چکاوک» است که از زمان سریال «حریم سلطان» تا به امروز به یک‌جور مد میان جوانان ترکیه تبدیل شده است. بوراک هم از این موضوع استفاده کرده و نماد رستوران خود را همین سبیل معروف قرار داده است.

 

او اصالتا اهل استان غازی آنتپ در جنوب ترکیه است. در مسابقه بهترین مدل مردان ترکیه در سال ۲۰۰۳ به عنوان چهره ای که آینده درخشانی خواهد داشت انتخاب شد. بعد از این مسابقه در آژانس مدلینگ Ugurkan Ajans به عنوان مدل مشغول به کار شد. او اکنون حرفه مدلینگ را رها کرده و به بازیگری در فیلم ها و سریال ها مشغول است.

 

در سال ۲۰۰۵ مجددا در مسابقه بهترین مدل ترکیه شرکت کرد و به عنوان بهترین مدل مرد سال ترکیه انتخاب شد. به دنبال انتخاب شدن به عنوان بهترین مدل ترکیه، در مسابقه بهترین مدل مرد جهان شرکت کرد و توانست مقام دوم بهترین مدل جهان را هم به دست آورد.

 

اولین تجربه بازیگری او در سریال منفی ۱۸ بود که در نقش یک مامور پلیس به نام مراد ایفای نقش می کرد. در نوامبر ۲۰۰۷ در فیلمی به نام Musallat ( مسلط ) بازی کرد. نقشی که باعث شد او به شهرت زیاد دست یابد و در ایران نیز طرفداران زیادی به دست آورد، نقش بالی خان (Malkoçoğlu ) در سریال حریم سلطان بود.

البته نکته جالب درباره بوراک این است که او خودش فارغ التحصیل رشته عکاسی است و قرابت خوبی با دنیای دوربین و این مدیوم دارد. ۱۳ ستاره سینمای ترکیه روزی که برای مجموعه «رازهای کوچک» مقابل دوربین رفت، مدل سبیلی که داشت بین جوان های ترکیه به مد بدل شد. او امروزه از این موضوع به نفع خود استفاده کرده است و رستورانی در ترکیه راه اندازی کرده و لوگوی رستوران را طرح سبیل خود قرار داده است.

 

 

عکس های فریده بازیگر سریال چکاوک

 

 

 

ازداوج بوراک اوزچیویت و فخریه اوچن +عکس و بیوگرافی

فان جو

ازداوج بوراک اوزچیویت و فخریه اوچن +عکس و بیوگرافی, فان جو,

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *