آیا مرگ خانواده دکتر صلحی تبریز با غذای نذری بود؟ + عکس

آیا مرگ خانواده دکتر صلحی تبریز با غذای نذری بود؟ + عکس

آیا مرگ خانواده دکتر صلحی تبریز با غذای نذری بود؟ + عکس

نام دکتر صلحی همان پزشک خوش خط و خیر تبریزی مدتی پیش به علت کار خیر و این بار بعد از فوت هسر و مادرش با خوردن غذای نذری در تیتر خبرها قرار گرفت. البته دکتر ایرج حریرچی از رسانه ها خواست از هر گونه گمانه زنی و قضاوت شتابزده پرهیز کنند.

فوت همسر و مادر دکتر صلحی تبریز با خوردن غذای نذری

 بر اساس شنیده ها از منابع موثق، شنبه این هفته مردی به درمانگاه محل فعالیت پزشک جوان در کوی فیروز تبریز مراجعه کرده و تعدادی غذا به عنوان غذای نذری به این پزشک می دهد و وی نیز این غذا رو به منزل می برد که با مصرف آن اعضای خانواده دچار مسمومیت شده و به بیمارستان مراجعه می کنند. متاسفانه مادربزرگ و همسر دکتر صلحی جان خود را از دست داده و پدر و مادر وی نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سینا بستری هستند .

المیرا خانلو همسر دکتر علیرضا صلحی

عکس دکتر صلحی تبریز و همسر مرحومش

هنوز از علت دقیق مسمومیت اعضای خانواده و انگیزه پشت پرده این مسمومیت خبر موثقی در دست نیست.

کار خیر دکتر صلحی تبریز برای تهیه داروی بیمارش

دکتر صلحی همان پزشکی است که چندی پیش نسخه ای خاص برای بیمارش تجویز کرده و از داروخانه خواسته بود که اگر بیمار در پرداخت هزینه دارو با مشکل مواجه شد با او تماس بگیرند، این نسخه دست به دست در گروه ها و شبکه های اجتماعی چرخید و میلیون ها نفر در جریان آن قرار گرفتند.
دکتر صلحی تبریز

کار خیرخواهانه و نسخه مشهور دکتر صلحی تبریز برای بیمار کم توان مالی

پیام تسلیت وزیر بهداشت به دکتر صلحی تبریز

وزیر بهداشت در پیامی درگذشت همسر و مادربزرگ دکتر صلحی را به وی تسلیت گفت و بر پیگیری دلیل این حادثه تاکید کرد. به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سیدحسن هاشمی در پیامی ضمن تسلیت به دکتر صلحی برای بازماندگان صبر و اجر و برای پدر، مادر و برادرشفای عاجل مسالت کرد. خبر مرگ اعضای خانواده این پزشک خیر تبریزی بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در این خصوص گفت:هنوز شکایتی در خصوص مرگ مشکوک اعضای خانواده این پزشک تبریزی به فرماندهی انتظامی استان ارجاع نشده است. سرهنگ علی اسمعیل پور گفت:با شکایت اولیای دم، پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار خواهد گرفت.

روابط عمومی پزشکی قانونی آذربایجان شرقی نیز اعلام کرد نمونه های سم شناسی و آسیب شناسی از جسد مادر زن این پزشک تبریزی برداشته شده است ولی تا به این لحظه جسد همسر وی به تالار تشریح پزشکی قانونی آورده نشده است.  گزارش حاکی است:دلیل ارجاع جسد به تالار تشریح پزشکی قانونی، احتمال مرگ وی با غذای نذری مسموم بوده است.

وزیر بهداشت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز را به عنوان نماینده خود برای پیگیری علت وقوع این حادثه تا رسیدن به نتیجه نهایی معرفی کرد.

ملاقات قائم مقام وزیر بهداشت از خانواده دکتر صلحی تبریز در بیمارستان

ایرج حریرچی با حضور در بیمارستانی که پدر، مادر و برادر پزشک تبریزی،صلحی بستری هستند از آنان عیادت کرد و در جریان روند درمان آنها قرار گرفت. در پی درگذشت همسر و مادربزرگ دکتر صلحی و تاکید وزیر بهداشت مبنی بر پیگیری موضوع تا حصول نتیجه، ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت به عنوان نماینده ویژه وزیر بهداشت و صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عیادت سایر اعضای خانواده صلحی رفتند. حریرچی در حاشیه این عیادت گفت:دانشگاه علوم پزشکی تبریز از طریق مقامات استانی پیگیر این حادثه است و دستگاه های امنیتی و قضایی استان نیز در حال بررسی موضوع هستند.

ایرج حریرچی

ایرج حریرچی به ملاقات خانواده دکتر صلحی تبریز در بیمارستان رفت

قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت از همه به ویژه رسانه ها خواست از هر گونه گمانی زنی و قضاوت های شتابزده خودداری کنند تا دستگاه های امنیتی و قضایی ابعاد اصلی این حادثه را کشف کنند.

 

آیا مرگ خانواده دکتر صلحی تبریز با غذای نذری بود؟ + عکس

منبع: نمناک فارس – ایرنا /ن

آیا مرگ خانواده دکتر صلحی تبریز با غذای نذری بود؟ + عکس,،فان جو,دکتر صلحی تبریز , مسمویت خانواده دکتر تبریزی , عکس دکتر خیر تبریز , عکس همسر دکتر صلحی تبریز , فوت خانواده پزشک تبریزی با غذای نذری ,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *