آیا دستفروشی آقای بازیگر معروف حقیقت دارد؟ +عکس

آیا دستفروشی آقای بازیگر معروف حقیقت دارد؟ +عکس

آیا دستفروشی آقای بازیگر معروف حقیقت دارد؟ +عکس

آیا دستفروشی آقای بازیگر معروف حقیقت دارد؟ +عکس

 

کافی است نام “احمد پورمخبر” را در گوگل جستجو کنید، اولین نتایجی که می بینید، شما را متعجب می کند؛ شایعه هایی که پیرامون بازیگر طنز سینما و تلویزیون وجود دارد باعث شده است تا خاطرش مکدر شود. شایعه هایی که همه آنها از شبکه های اجتماعی نشأت می گیرند؛

 

یک روز این بازیگر فوت کرده و روز دیگر با انتشار عکسی می گویند او به علت مشکلات زندگی دستفروشی می کند.احمد پورمخبر که مدتی فعالیت مجازی خود را کنار گذاشته بود، سکوت خود را شکست و به شایعه های پیرامونش واکنش نشان داده است. احمد پورمخبر با انتشار عکس فوق در شبکه اجتماعی اش نوشته است:

 

“با سلام به تک تک شما عزیزان، من اعلام کردم که دیگه در دنیاى مجازى فعالیتى نخواهم کرد و شما عزیزان همه دلیل خواستید. خب، من وقتى فعالیت داشتم یک سرى شایعه درست شد حالا هم که نیستم سریع شایعه کردید فوت کردم!خب اصلا گیرم که من فوت کردم و شادروان شدم چى میشه؟؟؟؟

 

آیا دستفروشی آقای بازیگر معروف حقیقت دارد؟ (عکس)

 

دوباره به سرعت نور یک عکس از من در اینستاگرام و تلگرام پخش شد با عنوان دستفروشى کردن من و سلفى گرفتن من با قیمت پنج هزار تومان!!!دوستان گلم، عزیزانم، هموطنان خوبم اولا کار کردن عار نیست، کارى که یک لقمه نان حلال ازش بشه درآورد گناه نیست ولى تهمت زدن و برچسب زدن گناه بزرگیه.وقتى یک عکسى از هر کسى دیدید سریع قضاوت نکنید،اگر من با یک خلبان هم در کابین خلبان عکس دارم پس خلبان شدم؟؟؟

 

یا اگر پشت نیمکت کلاسى در یک دانشگاه عکس بگیرم، دانشجو شدم؟؟؟حالا بر میگردم به ماجراى این عکس، من به اتفاق خانواده به امامزاده صالح و بازار تجریش رفتیم ومن این آقا را دیدم و خواستم خرید کنم، سفره دل این آقا باز شد و من فهمیدم به شدت نیازمند هستند خواستم کمکى به همنوع خودم کرده باشم و از مردمانى که درخواست میکردند

 

باهاشون عکس بگیرم خواستم مبلغى به این آقا کمک کنند. قصد من کمک بود و بس، ولى مثل اینکه براى افراد بیکار وشایعه درست کن سوژه خوبى دست و پا شد.دوستان عزیز من بازنشسته ارتش هستم و اگر بازیگر هم نمیشدم روزگارم میگذشت. خداروشکر میکنم که زندگى آبرومندانه اى دارم ودر این سن و سال احتیاجى به کار کردن براى گذران زندگى ندارم.”

منبع:فان جو ایران ناز

آیا دستفروشی آقای بازیگر معروف حقیقت دارد؟ +عکس,فانجو,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *