آبروریزی شهرام کاشانی خواننده لس آنجلسی در کنسرت+عکس

آبروریزی شهرام کاشانی خواننده لس آنجلسی در کنسرت+عکس

آبروریزی خواننده ی ایرانی ساکن لس آنجلس روی سن!

ناتوانی شهرام کاشانی خواننده‌ی ساکن لس‌آنجلس از اجرای ترانه‌هایش در کافه‌ای در شهر کلن آلمان با اعتراض مردم و عذرخواهی برگزار کنندگان و تیم نوازنده‌های او همراه شد.

کاشانی از همان آغاز و زمانی که خواست اولین ترانه‌اش را بخواند گفت “خسته” است و سپس روی زمین دراز کشید! او چند بار تلاش کرد ترانه‌هایش را در حالت نشسته بخواند که از ادای کلمات ناتوان بود و در نهایت با اعتراض ایرانیانی که به تماشای برنامه‌اش آمده بودند از روی سن بیرون برده شد!

او در طول دقایقی که روی سن بود در حالت عادی قرار نداشت و به جای تر انه خواندن حرف های نامربوطی بر زبان جاری می کرد و چند بار در پاسخ هم گروهی‌هایش که از او می‌خواستند سر پا بایستد گفت: برو بابا، حال ندارم! به نظر می‌رسد او به دلیل افراط در خوردن مشروب و مواد مخدر دچار چنین حالتی شده بود.

این خواننده قبلا نیز مسائل حاشیه ای زیادی در زندگی خود داشته است. گفتنی اینکه در پایان یکی از اعضای تیم نوازندگانی که این خواننده را همراهی می‌کردند در حالی که گریه می‌کرد از مردم عذرخواهی کرد و گفت که در ۲۵ سال فعالیتش با خواننده‌های مختلف، تاکنون چنین اتفاقی برایش پیش نیامده بود

شهرام کاشانی,شهرام کاشانی درگذشت,شهرام کاشانی جیگر,شهرام کاشانی دختر بندری,شهرام کاشانی در بستر مرگ,شهرام کاشانی ویکی صدا,شهرام کاشانی دانلود,شهرام کاشانی آلاله

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *