بیوگرافی و عکس های محسن فروزان با همسرش

بیوگرافی و عکس های محسن فروزان با همسرش

 

بیوگرافی و عکس های محسن فروزان با همسرش

www_funjoo_Ir_mohsen_forozan_1
محسن فروزان مصردشتی (زاده ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۷ – رشت) دروازه‌بان فوتبال می‌باشد. او فوتبال خود را از تیمهای پایه شهرداری خمام و پگاه گیلان آغاز کرد و در سن ۱۶ سالگی به تیم بزرگسالان پگاه گیلان پیوست. سپس برای انجام خدمت سربازی به مدت دو سال (۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸) به تیم نظامی ملوان بندر انزلی پیوست. وی پس از پایان خدمت سربازی به داماش رشت بازگشت. فروزان توسط فیروز کریمی به ترکیب اصلی داماش گیلان رسید.

محسن فروزان جزو بازیکنانی است که از آکادمی و پایه تیم فوتبال داماش گیلان به فوتبال ایران معرفی شده است.

وی سال ۱۳۸۹ به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیوست و پس از پایان فصل، در سال ۱۳۹۰ به باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز ملحق شد. فروزان در سال ۱۳۹۲ دوباره به گسترش فولاد بازگشت و با اتمام سال با قراردادی دوساله به تیم تراکتور سازی تبریز آمده او پس از مدتی قرارداد خود را با تراکتور سازی فسخ کرد. محسن فروزان در تیرماه سال ۱۳۹۳ با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست.
سوابق ملی محسن فروزان

سال ۱۳۸۲ دعوت به تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و حضور در مسابقات نوجوانان آسیای ژاپن در سال ۱۳۸۳ که منجر به کسب مقام چهارم ایران شد. دعوت به تیم ملی جوانان ایران در اواخر سال ۱۳۸۳. حضور در مسابقات جوانان آسیا در کشور هندوستان سال ۱۳۸۴. کسب عنوان بهترین دروازه بان در مسابقات قهرمانی دانش آموزان جهان در کشور دانمارک در سال ۲۰۰۵ میلادی که تیم ملی فوتبال دانش آموزان ایران در آن سال قهرمان جهان شد. سال ۱۳۸۶ دعوت به تیم ملی المپیک ایران و حضور در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ از جمله سوابق ملی فروزان است.

فروزان در سال ۲۰۱۲ با درخششی که در بازیهای لیگ و تیم تراکتورسازی داشت توانست نظر کیروش را به خود جلب کرده و به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود. فروزان همچنین در سال ۲۰۱۵ به تیم ملی ایران برای مسابقات جام ملت‌های آسیا توسط کیروش دعوت شد.

 

عکسهای محسن فروزان با همسرش,عکسهای محسن فروزان در جشن تولد همسرش,عکسهای جشن تولد محسن فروزان به همراه همسرش,بیوگرافی کامل محسن فروزان,معرفی کامل و عکس شخصی محسن فروزان,عکس جدید محسن فروزان با همسرش,عکسهای محسن فروزان با پیراهن استقلال,عکسهای جنجالی محسن فروزان,عکسهای اینستاگرام محسن فروزان,عکسهای خانوادگی محسن فروزان,زندگینامه محسن فروزان,تاریخ تولد و محل تولد محسن فروزان,تصاویر محسن فروزان با همسرش,عکسهای محسن فروزان با همسرش نسیم نهالی,عکس نسیم نهالی همسر محسن فروزان,گالری عکس و بیوگرافی محسن فروزان,mohsen forozan,,بیوگرافی و عکسهای محسن فروزان با همسرش,

منبع:فانجو

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *