ناراحتی مهران غفوریان از رقصیدن در سکانس یک فیلم

ناراحتی مهران غفوریان از رقصیدن در سکانس یک فیلم

ناراحتی مهران غفوریان از رقصیدن در سکانس یک فیلم

funjoo-مهران-غفوریان

مهران غفوریان گفت: در یکی از فیلم ها یک بار کارگردان از من خواست یک سکانس کامل را برقصم و من قلبا دوست نداشتم و شب که به خانه بازگشتم از شدت ناراحتی گریه کردم.

 

مهران غفوریان در برنامه هفت از پشت صحنه فیلم های سخیف سینما پرده برداشت و افشاگری کرد. مهران غفوریان هنرمند کمدی کشورمان که بیشتر مواقع او را در نقش های کمدی دیده ایم در برنامه هفت از ناراحتی اش برای رقصیدن در سکانس یک فیلم و پشت پرده برخی از فیلم ها گفت.

برنامه «هفت» این هفته با یادبود زنده یاد داود رشیدی آغاز شد و با نقد نمادگرایی افراطی فیلم های سینمایی که توسط برخی اشخاص به شدت باب شده و سپس بررسی کمدی های سخیف سینمایی با حضور مهران غفوریان ادامه یافت.
برنامه سینمایی هفت جمعه ۵ شهریورماه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما رفت. بهروز افخمی در آغاز برنامه «هفت» این هفته با تسلیت درگذشت داود رشیدی او را هنرمندی دانست که از نوجوانی کارهایش را دنبال می کرده و به آثار او به خصوص «کندو» و «فرار از تله» علاقه مند بوده است.او رشیدی را مدیری خوشنام و هنرمندی خوش چهره در حوزه مدیریت تئاتر در تلویزیون دانست و یکی از تئاترهای تلویزیونی به یاد ماندنی رشیدی را «روزی از این روزها» عنوان کرد. افخمی همچنین معتقد است، او هنرمند خوشبختی در دوران زندگی اش بود.

funjoo-مهران-غفوریان

مهران غفوریان در برنامه هفت از ناراحتی هایش گفت

در قسمت دوم برنامه گفت وگو با فریدون حسن پور و مهران غفوریان، کارگردان و بازیگر فیلم سینمایی «ناردون» برقرار شد. در این بخش مهران غفوریان با انتقاد از فیلم های کمدی مبتذل سال های قبل سینمایی ایران گفت:نسخه های اول این فیلم ها خوب فروخت و فیلم های بعد نظیر قسمت دو و سه همین فیلم ها تولید می شد. این فیلم ها، فیلم های کم خرج و کم دردسری بود که گاهی در ده روز و یک هفته تولید می شد و همگی از یک تم مشابه خواستگاری یک دختر از پسر برخوردار بود.
غفوریان عنوان کرد:«ناردون» اولین فیلم جدی من از جنس کمدی موقعیت است که تاکنون روی پرده رفته و بنا دارم دیگر در فیلم های کمدی سخیف بازی کنم. اغلب فیلم های کمدی سخیف سال های قبل، فیلم هایی با فیلمنامه ضعیف و بی نمک بودند که طنز آن بر پایه نمک خود افراد و بعضا بر پایه شوخی های دمه دستی و فحش های رکیک سوار بود. جالب آنکه کارگردان ها از ما کمدین ها انتظار داشتند که سناریو بنویسیم و شوخی به آن اضافه کنیم!
این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد:حرکات موزون به نماد دایمی این فیلم ها تبدیل شده بود و گاهی از نمونه موفق بازی من را در یک فیلم می خواستند عینا آن را تکرار کنم و این خیلی برای من عجیب بود! این شیوه بازی در سینما که من مجبور بودم به آن تن بدهم، باعث می شد گاهی آنقدر خسته از سر صحنه به خانه می آمدم که انگار کارگری بوده ام!

 مهران غفوریان

مهران غفوریان در برنامه هفت

مهران غفوریان در بخشی از خاطرات تلخش از سینمای مبتذل گفت:من مقید به گوش کردن حرف های کارگردان سر صحنه هستم. اما در یکی از فیلم ها یک بار کارگردان از من خواست یک سکانس کامل را برقصم و من قلبا دوست نداشتم. اما خیلی خوب رقصیدم اما شب که به خانه بازگشتم از شدت ناراحتی گریه کردم! اگر فیلمنامه و قصه ایجاب می کرد که من آنجا برقصم اصلا ناراحت نمی شدم اما کارگردان صرفا برای پرکردن فیلم خود و جذابیت آن این خواسته را داشت و این نمونه بازی کارگری بود.
غفوریان همچنین به نمونه عجیب دیگری اشاره کرد و گفت:در حین تولید یکی از کمدی های سخیف، کارگردانی ۷ روزه تله فیلمی ساخت. بدین صورت که وقتی ما از ماشین پیاده می شدیم دکمه رکورد دوربین زده بود و وقتی من از کارگردان پرسیدم، گفت:نگران نباش من ابتدایش را می برم.

ناراحتی مهران غفوریان از رقصیدن در سکانس یک فیلم

منبع : رکنا / م.ف   نمناک

 

ناراحتی مهران غفوریان از رقصیدن در سکانس یک فیلم

 

ناراحتی مهران غفوریان از رقصیدن در سکانس یک فیلم,فانجو,مهران غفوریان , مهران غفوریان بازیگر , فیلم های مهران غفوریان , مهران غفوریان در برنامه هفت , گریه مهران غفوریان , رقص مهران غفوریان , بازی مهران غفوریان , عکس مهران غفوریان, روایت تلخ مهران غفوریان , گریه مهران غفوریان بخاطر رقص , افشاگری مهران غفوریان

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *