متن بهروز وثوقی در اینستاگرام برای داوود رشیدی

متن بهروز وثوقی در اینستاگرام برای داوود رشیدی

متن بهروز وثوقی در اینستاگرام برای داوود رشیدی

بهروز وثوقی در اینستاگرام برای داوود رشیدی متنی منتشر کرده که در ادامه می خوانید

۵az918

 

بهروز وثوقی بازیگر قدیمی کشورمان که سابقه همکاری با داود رشیدی را داشت, با انتشار عکس و متنی, درگذشت این هنرمند را تسلیت گفت.

بهروز وثوقی نوشت:

روحش شاد باشه…

داوود بازیگر بسیار خوبى بود و دوست خیلى خوبى بود و من خیلى خوشحالم که دو تا فیلمى که با هم کار کردیم از فیلمهاى ماندگار سینماى ایران بود

فرار از تله به کارگردانى جلال مقدم و کندو به کارگردانى فریدون گله.

دوستى ما از فرار از تله شروع شده و تا امروز ادامه داشت…

تلفنى با هم در تماس بودیم.

ضایعه بزرگیه هیچ وقت فراموشش نمى کنم و به خانوادش تسلیت مى گم

1472357241 متن بهروز وثوقی در اینستاگرام برای داوود رشیدی

بهروز وثوقی (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۱۶ هـ. ش / مارسِ ۱۹۳۸ میلادی) در شهر خوی، آذربایجان غربی، بازیگر ایرانی پرسابقه و سرشناس سینما و تئاتر اهل ایران است. او برادر چنگیز وثوقی و شهراد وثوقی است که هر دو در ایران به کار هنرپیشگی مشغول‌اند. وثوقی قبل از بازیگری در سینما، کارمند ادارهٔ دارایی و بعد دوبلور و گویندهٔ رادیو تلویزیون بود.

بهروز وثوقی در آثار کارگردانان نامداری چون ساموئل خاچیکیان، ناصر تقوایی، امیر نادری، فریدون گُله، مسعود کیمیایی، خسرو هریتاش، علی حاتمی، ژان نگولسکو، رضا بدیعی، شیرین نشاط، جیمز فارگو، بهمن قبادی، جلال مقدم و شاپور قریب ایفای نقش کرده و در موفقیت بهترین فیلم‌های مسعود کیمیایی همچون قیصر، گوزن‌ها، داش آکل، رضا موتوری و خاک تأثیر فراوانی داشته‌است.

او در طول فعالیت هنری‌اش بارها نامزد و برنده جوایز جشنواره‌های مختلف شد که از مهمترین آنها می‌توان به کسب دو مجسمهٔ سپاس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم‌های قیصر و رضا موتوری، و جایزهٔ بز بالدار جشنواره جهانی فیلم تهران برای فیلم گوزنها اشاره کرد. بهروز وثوقی به‌خاطر نقش شمایل‌وارش در فیلم قیصر از سوی سینمادوستان ایرانی به «قیصر سینمای ایران» ملقب شده است.

متن بهروز وثوقی در اینستاگرام برای داوود رشیدی

منبع: گهر فان جو

متن بهروز وثوقی در اینستاگرام برای داوود رشیدی,،فانجو,بهروز وثوقی در اینستاگرام,بهروز وثوقی و داوود رشیدی,اینستاگرام بهروز وثوقی,instagram behrouz vossoughi,فیلم بهروز وثوقی و داوود رشیدی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *