فیلم تاسوکی روایتگر جنایت وحشیانه عبدالمالک ریگی +بازیگران

فیلم تاسوکی روایتگر جنایت وحشیانه عبدالمالک ریگی +بازیگران

فیلم تاسوکی روایتگر جنایت وحشیانه عبدالمالک ریگی +بازیگران

فیلم تاسوکی روایتگر جنایت وحشیانه عبدالمالک ریگی +بازیگران,،فان جو, اخبار زاهدان,تاسوکی کجاست,جنایات آمریکا,جنایات انگلیس,جنایات عبدالمالک ریگی,جنایات عربستان,جندالله ریگی بلوچستان,حامیان تروریست,عبدالمالک ریگی,فیلم حادثه تاسوکی,آخرین اخبار , دانلود فیلم,دانلود فیلم ایرانی,دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم,دانلود فیلم تاسوکی,دانلود فیلم ایرانی تاسوکی,دانلود فیلم ایرانی تاسوکی با لینک مستقیم,لینک مستقیم فیلم ایرانی تاسوکی,پخش آنلاین فیلم تاسوکی,داستان فیلم تاسوکی,نقد فیلم تاسوکی,دانلود رایگان مستقیم فیلم تاسوکی,download film tasooki,Download new movie tasooki,Download movie tasooki,Download film irani tasooki,Download tasooki

 

فیلم نیمه بلند «تاسوکی» که روایتی از ماجرای جنایت گروهک جند الشیطان در سال ۱۳۸۴ اختصاص دارد، مراحل پایانی فرآیند ساخت خود را سپری می کند.

سید سجاد قافله باشی تهیه کننده فیلم «تاسوکی» با اشاره به کیفیت این اثر هنری گفت: برای ساخت این فیلم نیمه بلند از یک تیم حرفه ای استفاده کرده ایم و کار را در پروداکشن سینمایی جلو بردیم و امیدواریم کار به صورت مطلوب به سرانجام برسد.

 

فیلم حادثه تاسوکی عبدالمالک ریگی حامیان تروریست جندالله ریگی بلوچستان جنایات عربستان جنایات عبدالمالک ریگی جنایات انگلیس جنایات آمریکا تاسوکی کجاست اخبار زاهدان

 

وی ادامه داد: ضبط «تاسوکی» شش روز به طول انجامیدکه دو روز آن به بحث دکور اختصاص یافت و ۴ روز نیز در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری انجام دادیم و قرار است کل کار در یک پلان سکانس ارائه شود.

این تهیه کننده و کارگردان سینما گفت: در حال حاضر بخش جلوه های ویژه فیلم، اجرا می شود و امیدواریم تا پایان بهمن ماه نسخه نهایی کار آماده شود.

 

فیلم حادثه تاسوکی عبدالمالک ریگی حامیان تروریست جندالله ریگی بلوچستان جنایات عربستان جنایات عبدالمالک ریگی جنایات انگلیس جنایات آمریکا تاسوکی کجاست اخبار زاهدان

 

گفتنی است فیلم نیمه بلند تاسوکی به کارگردانی سید پویا پیشوایی، مدیر تولید حسین شیرعلی و با بازی سوگل طهماسبی و امین گلستانه از محصولات خانه فیلم داستانی است.

 

در  ۲۵ اسفند ۱۳۸۴ گروهک تروریستی جندالله به سرکردگی «عبدالمالک ریگی» در جاده زاهدان-زابل در فاصله نزدیک به ۱۰ کیلومتری پاسگاه تاسوکی اقدام به کشتار وحشیانه مردم بی گناه کردند. در این حمله تروریستی دست‌کم ۷ نفر  گروگان گرفته‌شده و ۲۸ نفر زخمی و کشته شدند.

 

گفتنی است، اعضای جندالله با لباس مأموران انتظامی و نظامی در منطقه تاسوکی، ایستگاه ایست و بازرسی ایجاد کردند و با متوقف ساختن خودروهای مسئولان محلی و مردم عادی، سرنشینان آن‌ها را پیاده و شماری را در همان منطقه به صورت دست‌بسته، به گلوله بسته و شماری را نیز به گروگان گرفتند.

 

بیشتر قربانیان شهروندان عادی بوده‌اند که برای تعطیلات آخر هفته و عید در حال مسافرت بودند. در این حمله تعدادی نوجوانان دانش آموز ۱۳ و ۱۴ ساله نیز به قتل رسیدند.

فیلم حادثه تاسوکی عبدالمالک ریگی حامیان تروریست جندالله ریگی بلوچستان جنایات عربستان جنایات عبدالمالک ریگی جنایات انگلیس جنایات آمریکا تاسوکی کجاست اخبار زاهدان

فهرست کشته شدگان در حادثه تاسوکی

  • مسلم لک زایی/ متولد ۱۳۶۴/طلبه
  • نعمت‌الله پیفان/متولد ۱۳۵۴/روحانی و دانشجوی کارشناسی ارشد
  • محمد شاهبازی
  • محسن ذوالفقاری/متولد ۱۳۶۴/ خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان
  • محمود سرگزی/متولد ۱۳۴۷/حراست فرمانداری زاهدان
  • غلامرضا سرگلزایی نظامی/متولد ۱۳۵۸/کارمند برنامه و بودجه
  • حسین صیادی/متولد ۱۳۳۲/بازنشسته شرکت نفت
  • جواد روح‌الله طیبی
  • جابر قویدل/ متولد ۱۳۶۹ / دانش آموز
  • باقر فتوت/متولد ۱۳۳۰/کارمند شهرداری مشهد
  • علیرضا قیصری/متولد ۱۳۵۴/کارمند اداره پست
  • عیسی کوهستانی/متولد ۱۳۳۶/کارمند دانشگاه سیستان و بلوچستان
  • صادق کیخا/متولد ۱۳۶۱/کاسب
  • مهدی کیخا/متولد ۱۳۶۴/شغل آزاد
  • حمید کیخازاده/ متولد ۱۳۶۷ / دانش آموز
  • مهدی گرگ/متولد ۱۳۶۳/سرباز وظیفه
  • مهدی نجفی/متولد ۱۳۴۷/ کاسب
  • مهدی نوری
  • محمد امیر واعظی/متولد ۱۳۵۵/مهندس راه و ساختمان
  • محمد حسین واعظی/ متولد ۱۳۳۴/دبیر آموزش و پرورش
  • محبعلی یوسفی/متولد ۱۳۴۷/حراست امور آب سیستان و بلوچستان

بعداز حمایت هایی که عربستان از گروهک تروریستی ریگی داشت حالا گفته می شود رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان ۵۰۰ میلیون دلار برای حمایت از این گروهها و تحریک اقلیت‌های نژادی در داخل ایران اختصاص داده است.

ژنرال اسلم بیگ رئیس سابق ستاد ارتش پاکستان ، در مصاحبه ای اظهار داشت که روستای مرزی «مند» ، محل ارتباط آمریکایی‌ها و اعضای گروهک جندالله بوده و کمک های آمریکایی ها از طریق دو بندر پاکستانی «کوت کلمت» و «جیوانی» ، وارد منطقه می‌شده است .

« دستگاه های جاسوسی آمریکا و انگلیس از گروهک تروریستی جندالله برای انجام عملیات خرابکارانه علیه ایران از داخل خاک افغانستان و پاکستان حمایت می‌کنند. گروه جندالله تا کنون چندین عملیات تروریستی در استان سیستان و بلوچستان انجام داده و شمار زیادی از فرزندان بیگناه این استان را به قتل رسانده است . آمریکا و انگلیس قصد دارند با حمایت از این گروهک تروریستی در این منطقه از کشور که در آن مسلمانان شیعه و اهل تسنن در کنار یکدیگر زندگی می کنند ، به ایجاد فتنه های قومی و مذهبی مبادرت کنند .

 

فیلم تاسوکی روایتگر جنایت وحشیانه عبدالمالک ریگی +بازیگران

منبع: ساتین

فیلم تاسوکی روایتگر جنایت وحشیانه عبدالمالک ریگی +بازیگران,،فان جو, اخبار زاهدان,تاسوکی کجاست,جنایات آمریکا,جنایات انگلیس,جنایات عبدالمالک ریگی,جنایات عربستان,جندالله ریگی بلوچستان,حامیان تروریست,عبدالمالک ریگی,فیلم حادثه تاسوکی,آخرین اخبار , دانلود فیلم,دانلود فیلم ایرانی,دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم,دانلود فیلم تاسوکی,دانلود فیلم ایرانی تاسوکی,دانلود فیلم ایرانی تاسوکی با لینک مستقیم,لینک مستقیم فیلم ایرانی تاسوکی,پخش آنلاین فیلم تاسوکی,داستان فیلم تاسوکی,نقد فیلم تاسوکی,دانلود رایگان مستقیم فیلم تاسوکی,download film tasooki,Download new movie tasooki,Download movie tasooki,Download film irani tasooki,Download tasooki

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز قسمت آخر سریال پرنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *