عکس های میترا طاهری ( ملیسا توریو ) + بیوگرافی mitra taheri

عکس های میترا طاهری ( ملیسا توریو ) + بیوگرافی mitra taheri

عکس های میترا طاهری ( ملیسا توریو ) + بیوگرافی mitra taheri

عکسهای این مطلب از سایت فارو لود می شود

mitra-taheri-1

 

بیوگرافی میترا طاهری مجری شبکه LCI فرانسه

میترا طاهری mitra taheri مجری جوان ۳۶ ساله ای است که در شبکه ی « lci » فرانسه به عنوان گوینده ی خبر کار می کند . وی پدری ایرانی و مادری از توابع فرانسه دارد و یک دختر دورگه محسوب می شود.

ملیسا توریو Mélissa Theuriau

ملیسا توریو Mélissa Theuriau

میترا طاهری نام خود را در فرانسه به « ملیسا توریو Mélissa Theuriau » تغییر داده و در فرانسه او را با هر دو اسم می شناسد .

او در سن ۳ سالگی یک بار به ایران آمده و باقی عمر خود را در فرانسه گذرانده است . میترا ، شهرتش را مدیون زیبایی خدادادی خود می باشد و بخاطر چهره ی زیبا و جذابش چندین سال پیاپی به عنوان زیباترین مجری جهان انتخاب شده است.

میترا طاهری ویکی پدیا

میترا طاهری ویکی پدیا

آنها بعد از ۳ سال در سال ۲۰۱۱ دوباره بچه دار شده و این بار نام فرزند دخترشان را لیلا که یک نام ایرانی است ، می گذارند . این زوج محبوب در سال ۲۰۱۲ طی رای گیری هایی که مجله ی « گالا » بین محبوب ترین زوج های فرانسه ، راه اندازی کرد ، برنده شدند و رتبه ی اول را به خود اختصاص دادند .

میترا طاهری

او در سال ۲۰۰۸ در ماه مارس با یک کمدین مشهور به نام « جمال دیوزی » که فرانسوی ، مراکشی بوده ، آشنا می شود و در همان سال در ماه می با وی ازدواج می کند . آنها خیلی سریع بچه دار میشوند و در سال ۲۰۰۸ در ماه سپتامبر فرزند پسرشان به دنیا می آید و نامش را لئون می گذارند .

زیباترین زن مجری جهان

جواب میترا طاهری به خواستگاری میلیاردر عربی خود

میترا طاهری مجری شبکه LCI فرانسه که به عنوان زیباترین مجری جهان شناخته شد در پاسخ به پرسش خبرنگار فرانسوی که چرا جواب رد به شاهزاده های عرب و شیوخ آنها و پسران سرشناس فرانسوی در مقابل در خواست آنان برای ازدواج داده ای،گفت: من با اینکه فقط یک بار در سه سالگی به همراه پدر و مادرم به ایران سفر کردم ولی خود را فرزند کوروش و از نسل پاکآریایی می دانم و فرزندانم نیز باید آریایی باشند و این موضوع این خانم را بیشتر جذاب کرده است.

عکس های میترا طاهری mitra taheri

mitra7

میترا طاهری mitra taheri

ملیسا توریو Mélissa Theuriau

 

 

عکس های میترا طاهری ( ملیسا توریو ) + بیوگرافی mitra taheri

منبع: فارو

عکس های میترا طاهری ( ملیسا توریو ) + بیوگرافی mitra taheri, فان جو, میترا طاهری, Mélissa Theuriau, mitra taheri, mitra taheri instagram, اینستاگرام میترا طاهری, بیوگرافی میترا طاهری, زیباترین زن ایران, زیباترین زن جهان, عکس برهنه میترا طاهری, عکس لخت ملیسا توریو, عکس لخت میترا طاهری, مجری شبکه LCI فرانسه, ملیسا توریو, میترا طاهری, میترا طاهری ویکی پدیا, اخبار ایران و جهان

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *