عکس های دوست دخترهای کریس رونالدو

عکس های دوست دخترهای کریس رونالدو

دلیل این جدایی مانند جدایی های دیگر مربوط به مشاجره این زوج یا مثلاً بروز اختلافات بین خانواده های آنها نبوده است. وقتی به زندگی چند سال اخیر ستاره پرتغالی نگاه می کنیم، روابط مخفیانه زیادی مشاهده می شود که شاید دلیل تصمیم جدایی “شایک” از “رونالدو” را فراهم کرده باشد.در سال ۲۰۱۲ رابطه مخفیانه رونالدو با “ریتا پریرا” مجری تلویزیونی در رسانه ها منتشر شد که بعدها توسط خود او در کمال جسارت تآیید گردید!. پریرا اعتراف کرد که مدت های زیادی را با کریس در مهمانی های مختلف گذرانده است.

“آندرسا یوراچ” بانوی دیگری است که پایش در زندگی مخفیانه رونالدو باز شده است. او همین چندی پیش اعتراف کرد که شب قبل از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۱۳ را با رونالدو گذرانده است.

علاوه بر اینها، ستاره خوش اشتهای رئال مادرید با بانوانی چون “نیه وس آلوارز” مدل و مجری ۴۰ ساله اسپانیایی، و حتی “نیکول مینتی” نامزد سابق برلوس ی(مالک باشگاه میلان) نیز رابطه داشته است.

مجموعه این رابطه ها و آنهایی که احتمالاً از چشمان رسانه ها دور مانده را وقتی کنار هم می گزاریم، به شایک بابت این تصمیم حق می دهیم. البته برای مدل خوش چهره روسی، ایجاد یک رابطه جدید کار سختی به نظر نمی رسد.

شاید همانطور که “الما آویرو” خواهر رونالدو نیز عنوان کرده، بهترین فوتبالیست دنیا باید کسی را پیدا کند که حقیقتاً به او عشق می ورزد! رونالدو اکنون با “لوسیا ویالون”، دیگر مجری اسپانیایی رابطه دارد.

عکس های دوست دخترهای کریس رونالدو

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *