عکس روبوسی علی دایی و رئیس جمهور روحانی

عکس روبوسی علی دایی و رئیس جمهور روحانی

عکس روبوسی علی دایی و رئیس جمهور روحانی

علی دایی در افطاری ریاست جمهوری پای میز حسن روحانی رفت و با او روبوسی کرد.

علی دایی افطاری رییس جمهور با ورزشکاران

علی دایی که مدت ها بود به مراسم دولتی با حضور وزیر ورزش نمی رفت بعد از رایزنی های طولانی مدت ، موضعش را تغییر داد و برای افطاری ورزشکاران با رئیس جمهور به سالن اجلاس سران رفت. او در زمان مراسم افطار سری به میز رئیس جمهور رقت و موفقیت هسته ای را به ایشان تبریک گفت و از زحمات تیم مذاکره کننده به عنوان یک ورزشکار سرشناس تشکر کرد.

افطاری ورزشکاران با رئیس جمهور  , افطاری ریاست جمهوری  , توافق هسته ای , علی دایی , عکس علی دایی , علی دایی در افطاری , تبریک هسته ای

روبوسی علی دایی و رئیس جمهور روحانی همراه با تبریک موفقیت هسته ای

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در ضیافت افطار با ورزشکاران اظهار داشت: تیم‌های ورزشی با جام‌های افتخار و پیروزی که در میدان‌های مسابقه جهانی کسب کردند، نام و پرچم ایران را در جهان به اهتزاز در آوردند و در این مذاکرات نیز تیم دیپلماسی کشورمان با افتخار نام و پرچم ایران را بالا برد.

رییس جمهوری در ادامه با بیان اینکه ورزش از دیدگاه این دولت یک کار تشریفاتی و حاشیه‌ای نیست، گفت: از دیدگاه دولت، ورزش همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی برای سلامت و نشاط جسم و روح جامعه مفید است و باید تقویت شود و دولت در حد توان خود از آن حمایت خواهد کرد.

دکتر روحانی حمایت از ورزش بانوان را نیز مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در ورزش بانوان باید در سطح جهانی به گونه ای کاری کنیم که دنیا متوجه شود اسلام، اخلاق و فرهنگ ما با ورزش بانوان نه تنها در تضاد نیست بلکه حضور آنان در عرصه مسابقات جهانی هم ضروری و هم موجب افتخار ماست.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: وقتی یکی از بانوان قهرمان کشورمان تصاویر جذابدر سکوی جهانی قرار می‌گیرد، باعث افتخار مضاعف است. ضمن اینکه از جمله اتهاماتی که به دروغ مطرح می‌کنند این است که اسلام ضد زن است و فرصت حضور زنان در جامعه را فراهم نمی‌کند و بین زن و مرد تبعیض قایل است. این در حالی است که هیچ آیین و مکتبی مانند اسلام به زیبایی، جایگاه و شأن بانوان را بالا نبرده است.

دکتر روحانی، گسترش ورزش همگانی را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر ورزش همگانی توسعه پیدا کند، به طور طبیعی از داخل آن، استعدادها شکوفا می‌شود و از سوی دیگر برای بروز استعدادها باید در صحنه‌های رقابت ورزشی حضور یافت و لازمه حضور در عرصه‌های ورزشی تن دادن به قواعد بازی و مسابقه است و از کسی پذیرفته نیست که بخواهد برخلاف قواعد مسابقه رفتار کند.

رییس جمهوری اضافه کرد: یا باید در بازی و رقابت‌های جهانی شرکت کنیم و قواعد آن را نیز بپذیریم و یا اصلاً در آن رقابت‌ها حضور پیدا نکنیم.

دنیای سیاست هم مانند دنیا ورزش، رقابتی است. در این عرصه نیز باید مشخص شود که آیا می‌خواهید با دنیا همکاری کنید یا نمی‌خواهید و بی‌تردید در دنیای امروز نمی‌توان منزوی بود و این موضوعی است که رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی به آن اشاره فرمودند که تولید ما باید درون‌زا بوده ولی باید برون‌نگر باشیم، یعنی صادرات خود را افزایش داده و دروازه‌ها را باز کنیم.

رییس جمهوری گفت: دنیای امروز، دنیایی است که باید همه با یکدیگر همکاری و مشارکت کنند، ضمن اینکه ملت ایران ملت بزرگی است و از منطق و استدلال برخوردار است.

دکتر روحانی اظهارداشت:عده‌ای از میز مذاکره واهمه دارند و طرف مقابل خود را خیلی بزرگ تصور می‌کنند که توانایی مذاکره با آن وجود ندارد و می گویند اگر مذاکره کنیم حتماً شکست می خوریم. عده‌ای نیز چون از مذاکره می‌ترسند ترجیح می‌دهند در کناری ایستاده و صرفاً شعار دهند و این ساده‌ترین راه ممکن است. از نظر ما دلیلی برای ترس از مذاکره وجود ندارد چرا که ما توانمند ،با قدرت،صاحب منطق، استدلال و تاریخ و تمدن عظیم و دیرینه هستیم و این موضوعی است که هر شش قدرتی که با ما مذاکره می‌کردند به نوعی به آن اذعان کردند.

رییس جمهوری گفت: عده‌ای نیز تصور می‌کنند با حضور در میز مذاکره ،در برابر قدرت طرف مقابل راهی جز تسلیم وجود ندارد در حالی که ما نشان دادیم این توان را داریم که مذاکره را به پیش برده و خواسته‌های خود را به کرسی بنشانیم.
دکتر روحانی افزود:از آغاز دولت یازدهم وعده داده بودم که با شش قدرت دنیا پای میز مذاکره خواهیم نشست و هدفمان این است که زنجیرهای ظالمانه و غلط تحریم را بشکنیم. از همان ابتدا عده‌ای اعلام می‌کردند که این کار امکان‌پذیر نیست و دشوار است، اما ما کسانی را به میدان این بازی سخت فرستادیم که توانمندی آنها را باور داشتیم.
رییس جمهوری اظهارداشت: ما یک تیم قوی و حرفه‌ای برای مذاکره فرستادیم و اینها کسانی بودند که فن مذاکره را به خوبی می‌شناختند و به قواعد بازی و مذاکره آشنایی داشتند.

خبر آنلاین

 

افطاری ورزشکاران با رئیس جمهور  ، افطاری ریاست جمهوری  ، توافق هسته ای ، علی دایی ، عکس علی دایی ، علی دایی در افطاری ، تبریک هسته ای

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *