عکس در خیابان های وین ۵ ، عروسی در محل مذاکرات

عکس در خیابان های وین ۵ ، عروسی در محل مذاکرات

عکس در خیابان های وین ۵ ، عروسی در محل مذاکرات

اگر به چهره های سیاسی هم بتوان شهرت و محبوبیتی به اندازه چهره هایی سینمایی و هالیوودی داد اینروزها دوروبر هتل کوبرگ بی شباهت به هالییود نیست !

رفت وآمد وزرای امورخارجه ۶ کشور تاثیر گذار در دنیا و حضور ظریف و کری وزرای امورخارجه ایران و آمریکا و موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ،صالحی رییس سازمان انرزی اتمی و …..باعث شده تا اینروزها دور و برهتلکوبرگ پر از اتفاق باشد و هر خبرنگاری که بتواند مدتی از کمپ خارج شود بدون خبر باز نمی گردد.

از دیدن ماری هارف در استارباکس کافی و نشستن سر میزش بگیرید تا دیدن چند باره جان کری با عصا در حال رفت وامد و یا گفتگوی کوتاه خبرنگاران با صالحی در خیابان های پشت هتل ویا دیدن لورا روزن خبرنگار معروف المانیتور در حال خوردن قورمه سبزی در رستوران حافظ .

اما گویا این رفت و آمد ها کم کم مردم آرام وین را هم کنجکاو کرده ؛مردمی که حتی برای رییس جمهورشان تشریفات خاصی ندارند حالا با دیدن صف طولانی ماشین های تشریفات و گارد امنیتی جلوی هتل و یا رستوران های معروف شهر تجمع می کنند تا شاید بتوانند عکس یادگاری از یکی از این افراد بگیرند .

دیروز حضور کری در طلافروشی در اشتفان پلاس یکی از بهترین مناطق وین کلی حاشیه ساز بود .ازدحام مردم برای دیدن او و گرفتن عکس یادگاری از اتفاقات نادردر شهر وین است .
اما نکته جالب دیگر برگزاری مراسم عروسی روز شنبه (۲۰ تیر)در هتل کوبرگ است !

عروس و داماد که برای برگزاری عروسی شان از قبل هتل را رزرو کرده بودند گفته اند به هیچ وجه نمی توانند عروسی را به زمان دیگری موکول کنند و مطمئنا مذاکره در میان هیاهوی عروسی و به اصطلاح دست و جیغ و هورا امشب برای مذاکره کنندگان تجربه جدیدی است.

در

خبر آنلاین

وین – مذاکرات هسته ای ایران با ۵ بعلاوه ۱ ,  چهره هایی سینمایی  , هتل کوبرگ , عکس از هتل کوبرگ  , عروسی در هتل کوبرگ

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *