عجیب ترین روش اعدام بدون یک قطره خونریزی و فشار فیزیکی!

عجیب ترین روش اعدام بدون یک قطره خونریزی و فشار فیزیکی!

عجیب ترین روش اعدام بدون یک قطره خونریزی و فشار فیزیکی!

اعدام-funjoo

در روش جدید اعدام به فرد تلقین می کنند که در حال مرگ است و فرد اعدامی بعد از چند ساعت خودش می میرد!

روش اعدام به کمک تلقین بدون درد و خونریزی

یک تارنمای عربی با انتشار خبری ادعای اعدام به روش تلقین به فرد اعدامی را به عنوان تازه ترین روش اعدام در جهان معرفی کرد.

تارنمای شام تایمز” نوشت که یک پزشک با راضی کردن خانواده فرد اعدامی و مجوز مقام های مسئول روش جنجال برانگیز اعدام از طریق تلقین را اجرا کرد که موفقیت آمیز بود.

شام تایمز بدون اشاره به نام پزشک و کشور محل این آزمایش و زمان آن نوشت: این پزشک با هماهنگی دادگاه عالی و حضور گروهی از دانشمندان علاقه مند به آزمایش هایش یکی از افراد مجرم محکوم به اعدام را روی تخت خواباند و با او به توافق رسید تا با تخلیه خونش برای انجام تحقیقات، او را اعدام کند.

برای این اقدام پزشک چشم مرد محکوم را بست و دو لوله بلند به بدن او وصل کرد که از قلب تا دستانش ادامه داشت، پزشک پس از تظاهر به زدن رگ ها و وصل کردن لوله ها به بدن اعدامی ، از درون لوله ها آب ولرم با دمای مساوی بدن به جریان انداخت به گونه ای که مرد اعدامی تصور کند خون او اکنون به جریان افتاده و درحال تخلیه است و به ظرفی واریز می شود که در فاصله ای از تخت قرار داشت و صدای ریختن قطرات ان به وضوح شنیده می شد. پژوهشگران چند دقیقه بعد ملاحظه کردند که جسم فرد محکوم به اعدام رو به ضعف نهاده و رنگ او به زردی می گراید. پس از ساعاتی، وقتی برای گرفتن ضربان از فرد بیمار اقدام شد، درکمال ناباوری او را مرده یافتند.

پزشکان اعتقاد دارند به دلیل صدا و تصویر ذهنی و تلقین نزدیک و حتمی بدن مرگ ، این اعدامی بدون حتی از دست دادن یک قطره خون جانش را از دست داد. این رویداد نشان داد که عقل بر اساس یک ذهنیت حتمی و یقینی کاملا همانند یک واقعیت به تمامی اعضای جسم دستور می دهد تا از فعالیت بازایستند.

 

 

عجیب ترین روش اعدام بدون یک قطره خونریزی و فشار فیزیکی!

پارس ناز

عجیب ترین روش اعدام بدون یک قطره خونریزی و فشار فیزیکی!,فانجو,اعدام به روش جدید, اعدامی, فرد اعدامی, اعدام به روش تلقین, اعدام جدید, کشتن با اعدام, اعدام بدون خونریزی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *