طنز اتفاقات بعد از رئیس جمهور شدن نامزدها

طنز اتفاقات بعد از رئیس جمهور شدن نامزدها

طنز اتفاقات بعد از رئیس جمهور شدن نامزدها

طنز اتفاقات بعد از رئیس جمهور شدن نامزدها
طنز اتفاقات بعد از رئیس جمهور شدن نامزدها

طنز اتفاقات بعد از رئیس جمهور شدن نامزدها

بالاخره مناظره سوم هم با هر دردسری که بود برگزار شد و نامزدها حسابی از خجالت یکدیگر در آمدند. توجه داشته باشید این تازه دوران نامزد بازی این بزرگواران بود، تصور کنید، اگر هر کدام رییس‌جمهور شوند چه واکنشی نشان می‌دهند:

اگر رئیسی رئیس‌ جمهور شود: با پیروزی آقای رئیسی در انتخابات درخت گلابی برجام با درخت دیگری پیوند می‌خورد و موز می‌دهد. از فردای روزی که او رییس‌جمهور شود هر نفر ۲۵۰ هزارتومان یارانه می‌گیرد و با پول یارانه‌اش می‌تواند ۷۵۰ گرم موز بخرد و تا یک ماه با همان زندگی سالمی داشته باشد.

اگر میرسلیم رئیس‌ جمهور شود: بدون شک آقای میرسلیم هم فکرش را نمی‌کرد رییس‌جمهور شود. برای همین بعد از اعلام نتایج به روحانی زنگ می‌زند تا او را «روشن» کند. میرسلیم که تا این لحظه حتی خواب ریاست‌جمهوری را نمی‌دید در گروه تلگرامی «سوال می‌کنم، پس هستم» به رفقایش پیام می‌دهد تا با ماشین برقی که اختراع کرده‌اند به پاستور بیایند، در حیاط دور دور کنند.

اگر قالیباف رییس‌جمهور شود: این بزرگوار برخلاف کاندیدای قبلی بارها خواب ریاست‌جمهوری را دیده و پسندیده! بعد از اعلام نتایج به‌عنوان اولین اقدام سوار بر پاترول مدل ۷۱ فرزندش می‌شود، اما از بد روزگار چراغ بنزین ماشین روشن است، پرزیدنت مجبور می‌شود به پمپ بنزین محل برود اما از شانس بد چند رفتگر چهار درصدی با بنز و پورشه آمده‌اند بنزین بزنند. قالیباف با هر دردسری که هست ۲۰ لیتر بنزین می‌زند و کارت می‌کشد. همان لحظه از بانک ملی پیامک برداشت از حساب می‌رسد. موجودی حساب مستر پرزیدنت حالا کمتر از سه میلیون تومان است. قالیباف از مظلومیت خودش گریه‌اش می‌گیرد. در همین فکرهاست که بیلبورد تبلیغاتی لوله پولیکا را می‌بیند. به رییس ستاد زنگ می‌زند و دستور می‌دهد هرچی گاز انبر و لوله در سطح کشور وجود دارد جمع‌آوری و به برق تبدیل شود.

اگر هاشمی‌ طبا رئیس‌ جمهور شود: این کاندیدای عزیز زمان اعلام نتایج در حال بازی با نوه۶ ساله‌اش در پارک محل است. وقتی خبر پیروزی‌اش را از رادیو می‌شنود از شدت خوشحالی شروع به خواندن سرود تاریخی عمو زنجیرباف می‌کند و این برد را با اهالی محل در پارک جشن می‌گیرد.

اگر روحانی رییس جمهور شود: با پیروزی حسن روحانی در انتخابات، او تلفن همراهش را بر می‌دارد به اسحاق جهانگیری پیامک می‌دهد: مرسی که هستی!

منبع: مراحم

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *