درهای توییتر به روی ایرانیان بسته شد!

درهای توییتر به روی ایرانیان بسته شد!

درهای توییتر به روی ایرانیان بسته شد!
درهای توییتر به روی ایرانیان بسته شد!
چندین روز پیش، توییتر اعلام کرد که ایران را به لیست کشورها در صفحه ی تنظیمات خود اضافه کرده است تا کاربران ایرانی بتوانند به جای گزینه ی «جهانی»، «ایران» را بتوانند انتخاب کنند.

مدیوم نوشت: چندین روز پیش، توییتر اعلام کرد که ایران را به لیست کشورها در صفحه ی تنظیمات خود اضافه کرده است تا کاربران ایرانی بتوانند به جای گزینه ی «جهانی»، «ایران» را بتوانند انتخاب کنند.

به گزارش  انتخاب ، این اتفاق خوبی بود چراکه ایرانیان زیادی در توییتر حضور دارند و نخستین برداشت این بود که این اقدام توییتر پاسخی به جنبش هشتگی «ایران را به توییتر اضافه کنید» بود، اما امروز دریافتیم که اتفاق ناگوار دیگری افتاده است.

در هنگام راه اندازی حساب توییتر، اخیرا گام اجباری اضافه شده که از شما می خواهد شماره تلفن خود را در آن وارد کنید، اما با کمال تعجب، ایران در لیست کشورها نیست.

ماجرا این است که کاربران ایرانی نمی توانند پروسه ثبت نام را به پایان رسانند مگر ایکنه شماره تلفن انها تایید شود، اما ایران در لیست کشورها قرار داده نشده است و این به معنای آن است که: درهای توییتر به روی کاربران ایرانی جدید بسته است.

مدیوم در پایان این سئوالات را مطرح کرده است: توییتر عزیز، اسم این کار را چه می توان گذاشت؟ رویکرد چماق و هویج؟ چرا این گام ها را اجباری کرده اید، درحالیکه نام برخی از کشورها در لیست قرار داده نشده است؟

توییتر, شبکه های اجتماعی, هویت مجازی, واتس‌آپ, فیس‌بوک, شبکه‌های اجتماعی, فضای مجازی, دستاورد شبکه‌های اجتماعی, اخبار, اخبار اجتماعی

منبع:فان جو،, اخباراجتماعی  – انتخاب

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *