داستان و عکس های پشت صحنه فیلم ایستاده در غبار

داستان و عکس های پشت صحنه فیلم ایستاده در غبار

 

 

 

داستان و عکس های پشت صحنه فیلم ایستاده در غبار

www_funjoo_Ir_film_stadehdarghobar_1ایستاده در غبار فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول سال ۱۳۹۴ است.

این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. ایستاده در غبار به خاطر خلاقیت های کم نظیر فیلم سازانش ، مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را از آن خود کرد.

فیلم ایستاده در غبار-Www.Funjoo_Ir_فان جو

عکسها و داستان فیلم ایستاده در غبار,فیلم ایستاده در غبار,اسامی بازیگران فیلم ایستاده در غبار,خلاصه داستان فیلم ایستاده در غبار,عکسهای بازیگران فیلم ایستاده در غبار,عکسهای پشت صحنه فیلم ایستاده در غبار,عکسهای هادی حجازی فر,بیوگرافی و عکسهای هادی حجازی فر,عکسهای هادی حجازی فر بازیگر فیلم ایستاده در غبار,عکسهای سوده ازقندی در پشت صحنه فیلم ایستاده در غبار,عکسهای بهترین فیلم جشنواره ۳۴ فیلم فجر,زمان اکران فیلم ایستاده در غبار,عکسهای فیلم سینمایی ایستاده در غبار,کارگردان فیلم ایستاده در غبار,محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم ایستاده در غبار,بازیگر نقش حاج احمد متوسلیان در فیلم ایستاده در غبار,تصاویر و موضوع فیلم استاده در غبار,film istadehdarghobar,,داستان و عکسهای پشت صحنه فیلم ایستاده در غبار

 

فانجو

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *