تصاویرتغییر لباس سبز میهمان خندوانه +عکس

تصاویرتغییر لباس سبز میهمان خندوانه +عکس

تصاویرتغییر لباس سبز میهمان خندوانه +عکس

تصاویرتغییر لباس سبز میهمان خندوانه,تغییر عجیب لباس سبز میهمان خندوانه,جالب شدن تغییر لباس هومن حاجی‌ عبدالهی,ارتباط خندوانه با فتنه,خندوانه و جنبش سبز

تصاویرتغییر لباس سبز میهمان خندوانه     . . . Khandevane

.

.

تغییر عجیب لباس سبز میهمان خندوانه در سایت .

.

پنج شنبه شب گذشته هومن حاجی‌عبدالهی، بازیگر و دوبلور رادیو و تلویزیون مهمان برنامه خندوانه و رامبد جوان بود. او که با لباسی به رنگ سبز وارد استودیو شده و تا میانه برنامه آن را به تن داشت، در ادامه برنامه تغییر لباس داد و رنگ پیراهنش سفید شد! او ابتدا از بینندگان معذرت خواهی کرد و سپس گفت آن لباس قبلی برای مراسم عقد بود و این برای عروسی است!

.

وقوع این اتفاق در روزهای اخیر تبدیل به سوژه ای برای رسانه ها شده است.
.

به نوشته ی سایت زردکلمه : «گفته می شود پس از اعتراضات به انتخابات ۸۸ مسوولان صدا و سیما در دستورالعملی از مجریان و برنامه سازان خواسته بودند از رنگ سبز استفاده نکنند و در همان زمان بارها شاهد تغییر لباس مجریان تلویزیون بودیم.»
.
این سایت در ادامه آورده است: «شب گذشته وقتی لباس سبز هومن حاجی عبدالهی در میانه برنامه به رنگ سفید تبدیل شد، او ابتدا از بینندگان معذرت خواهی کرد و سپس گفت آن لباس قبلی برای مراسم عقد بود و این برای عروسی است.»

.

تصاویرتغییر لباس سبز میهمان خندوانه,تغییر عجیب لباس سبز میهمان خندوانه,جالب شدن تغییر لباس هومن حاجی‌ عبدالهی,ارتباط خندوانه با فتنه,خندوانه و جنبش سبز.

در رابطه با نحوه اجرا و فیلم برداری برنامه خندوانه نکاتی قابل ذکر است. نکته اول آن که این برنامه به شکلی زنده نبوده و پیشتر ضبط شده است، لذا احتمال آن که در خلال ضبط مشکلی نظیر کثیف شدن پیراهن حاج عبداللهی یا هر اتفاقی دیگر به وقوع پیوسته باشد دور از ذهن نمی باشد و همین امر می تواند موجب تغییر لباس او در میانه برنامه باشد.

.

نکته دوم آن که در صورتی که خبر کلمه مبنی بر عدم پوشش سبز در صدا و سیما صحت داشته باشد، می توان گفت که مسئولین برنامه خندوانه می بایست از همان ابتدا مانع از پوشش سبز حاج عبداللهی شده و لباس سفید را بر تن او می کردند، نه این که در وسط برنامه مبادرت به این امر ورزند و زمینه ایجاد ابهاماتی را نزد بینندگان فراهم آورند.

.

نکته سوم آن که نگاهی کوتاه به برنامه های پیشین خندوانه گواه سطحی و آبکی بودن خبر منتشر شده از سوی رسانه های فتنه گر می باشد، چرا که در طول این برنامه و با وجود پوشش کمتر رنگ سبز نسبت به سایر رنگ ها از سوی آقایان، بارها شخص رامبد جوان مجری، مهمانان ویژه آن و تماشاگرانش لباس هایی سبز رنگ را بر تن داشته اند. از همه مهم تر آن که رنگ سبز اصولا رنگ اول دکوراسیون این برنامه پر مخاطب را تشکیل می دهد.

.

منبع : جهان نیوز

تصاویرتغییر لباس سبز میهمان خندوانه,ارتباط خندوانه با فتنه, تغییر عجیب لباس سبز میهمان خندوانه, تصاویرلباس میهمان خندوانه, جالب شدن تغییر لباس هومن حاجی‌ عبدالهی, خندوانه و جنبش سبز, رنگ سبز, مطالب روز

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *