تیپ تابستانه بازیگران در اکران فیلم درشهر خبری نیست

تیپ تابستانه بازیگران در اکران فیلم درشهر خبری نیست

تیپ تابستانه بازیگران در اکران فیلم درشهر خبری نیست

تیپ تابستانه بازیگران فیلم در شهر خبری نیست در اکران خصوصی

بازیگران زن و مرد فیلم ” در شهر خبری نیست ” جمعه شب در یک اکران خصوصی دورهم جمع شدند . طبق معمول هرکدام به سبک و سلیقه خودشان لباس پوشیده بودند و تصاویر آنها ایده ای شد برای بررسی تیپ تابستانه شیک پوش های این مراسم.  آرام آرام مراسم اکران خصوصی، به عنوان یکی از مجامعی که هنرمندان سینماگر در آن شرکت می کنند، به عنوان یکی از عرصه های مشخص بروز و ظهور شناخته می شود. به عبارت بهتر، رفته رفته سینماگران دریافته اند که برای شرکت در این مراسم نیز باید پوشش و استایلی متناسب با آن داشت؛ پوششی که شایدبا مراسم پرسش و پاسخ با خبرنگاران، با مراسم فرش قرمز و دیگر جشن های سینمایی متفاوت است و زبان پوشش خود را دارد.

تیپ تابستانه لیندا کیانی

شال تابستانه لیندا کیانی، نشان دهنده استایل تابستانی اوست؛ استایلی که فرم مانتو مدرن و پارچه استفاده شده در آن، نزدیک به سنتی است. مدل مانتو که جلوی آن کوتاه تر از پشت لباس است، این روزها در طراحی بسیاری از مانتوها به چشم می خورد. تم رنگی خنثای لباس طوسی او با کیف و کفش تخت طوسی کامل می شود. رنگ مانتو و استفاده از اکسسوری های سنتی، در کنار مدل لباس و استفاده از شلوار جین، استایل او را تلفیقی از سنتی و مدرن به نمایش می گذارد.

تیپ تابستانه بازیگران در اکران فیلم درشهر خبری نیست,فانجو,تیپ تابستانه , تیپ تابستانه بازیگران زن ایرانی , عکس مهراوه شریفی نیا , تیپ جدید لیندا کیانی , مانتو بازیگران در اکران فیلم , تیپ تابستانه لیندا کیانی,تیپ تابستانه کارگردان فیلم در شهر خبری نیست,تیپ تابستانه شهرام حقیقت دوست,

تیپ تابستانه لیندا کیانی

تیپ تابستانه نازنین بیاتی

چشمگیرترین بخش استایل نازنین بیاتی، شال فیروزه ای رنگ با نقوش بته جقه اوست. مانتوی ساده کرم رنگ با دامن مشکی بلند زیر آن، و کیف چرم بند کوتاه آن استایلی نیمه رسمی و خانمانه و راحت به او بخشیده است و بلندی شال، آن را از سادگی خارج کرده است. بلندی لباس و دو طبقه دیده شدن آن، او را بلندتر نشان داده و رنگ شال بر چهره اش نشسته است. با این همه شاید بهتر بود انتخاب بهتری برای کیف داشته باشد و این استایل کمی راحت تر از چنین مراسمی است.

تیپ تابستانه بازیگران در اکران فیلم درشهر خبری نیست,فانجو,تیپ تابستانه , تیپ تابستانه بازیگران زن ایرانی , عکس مهراوه شریفی نیا , تیپ جدید لیندا کیانی , مانتو بازیگران در اکران فیلم , تیپ تابستانه لیندا کیانی,تیپ تابستانه کارگردان فیلم در شهر خبری نیست,تیپ تابستانه شهرام حقیقت دوست,

تیپ تابستانه و راحت نازنین بیاتی

تیپ تابستانه اسپرت امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی سر تا پا جین به تن دارد. آستین ها را تا آرنج بالا برده و در جیب پیراهن و سرآستین های او، رنگ متفاوتی به چشم می خورد که گردش چشم را در لباس به همراه دارد و استفاده از اکسسوری مثل دستبند و ساعت بر کژوال بودن استایل او تاکیید بیشتری دارد. استفاده از استایل جین، از آن دست لباس هاست که برای آقایان در این فصل انتخاب مناسبی برای فرم کژوال است.

تیپ تابستانه

امیر حسین رستمی با تیپ تابستانه

تیپ تابستانه رسمی صالح میرزا آقایی

صالح میرزا آقایی با استایل نیمه رسمی و شیک در این مراسم حاضر شده است. پیراهن و شلوار و کفش تیره، باعث شده کت روشن و خوش فرم او به خوبی خودنمایی کند. و استایل او را مرتب، سنجیده و مناسب چنین مراسمی به نمایش بگذارد.

تیپ تابستانه

تیپ تابستانه بازیگر مرد فیلم درشهر خبری نیست

تیپ تابستانه و مانتوی شیک مهراوه شریفی نیا

اصولا رنگ قرمز به خودی خود چشمگیری خاصی به همراه دارد. شاید استفاده از این رنگ در اندازه های زیاد چشم را خسته کند اما در هر صورت در ابتدا جلب توجه می کند. بخصوص وقتی در کنار رنگ سفید قرار بگیرد. مهراوه شریفی نیا این رنگ تند را در مانتو و کیف بزرگ و لاک ناخن هایش انتخاب کرده است. تیرگی رنگ قرمز و سورمه ای در لباس هایش با رنگ سفید شال و حاشیه و همینطور طرح کفشش، کنترل شده است. استایل او در درچه اول جذاب خانمانه به چشم می آید اما به مرور زمان چشم کمی از دیدن آن خسته می شود.

تیپ تابستانه

تیپ تابستانه مهراوه شریفی نیا

تیپ تابستانه خاطره اسدی با ترکیب رنگ شیک

در ترکیب تابستانه خاطره اسدی، ترکیب رنگ و هارمونی مناسبی به چشم می خورد. از آن دست لباس هایی است که امروزه در سطح جامعه در بین دختران زیاد دیده می شود. مانتوی سفید گشاد جلو باز، ست کیف و کفش آبی، که مدل خاص کیف او، به جذابتر شدن استایلش کمک کرده و شال چند رنگ و ملایم که با بقیه قسمت های لباس ست شده، رنگ های خنک تابستانه را به همراه دارد. استایلی که هر چیز در جای خودش قرار دارد و چیز متفاوتی به همراه ندارد.

تیپ تابستانه

تیپ تابستانه و دخترانه خاطره اسدی

تیپ تابستانه شهرام حقیقت دوست جین پوش

شهرام حقیقت دوست نیز پیراهن وشلوار جین را با تی شرت و کفش نوبوک سورمه ای همراه کرده است. نکته ای که در پیراهن او جلب توجه می کند، نوع برش و دوخت لباس است که باعث شده پیراهن کمی شلوغ و کمی چروک به نظر برسد. هر چند این حالت بالا تنه را درشتتر نشان می دهد اما کمی بی نظمی بصری به همراه دارد. اما سر تا پا یک رنگ پوشیدن لباس به بلند قدتر دیده شدن او کمک کرده است.

تیپ تابستانه

تیپ تابستانه شهرام حقیقت دوست

تیپ تابستانه شبنم عرفی نژاد کارگردان

شبنم عرفی نژاد کارگردان فیلم پشت در خبری نیست هم با استایلی کژوال در مراسم حاضر شده است. لباسی راحت شامل مانتویی گشاد و جلوباز و شلوار جاگر و کفش تخت مشکی و کیف کوچک بندبلند. این فرم پوشش نیز این روزها از طرف هنری ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. نقوش روشن روی مانتو تم لباس را از مشکی تخت خارج کرده و هر چند کفش قرمز با چیز دیگری همراه نشده اما در کنار رنگ مشکی خودنمایی می کند. شاید استفاده از اکسسوری قرمز می توانست به این ترکیب رنگ کمک کرده و گردش زنگی را در استایل او به همراه داشته باشد.

تیپ تابستانه

تیپ تابستانه کارگردان فیلم در شهر خبری نیست

تیپ تابستانه مهراوه شریفی نیا در اکران فیلم درشهر خبری نیست

 

تیپ تابستانه بازیگران در اکران فیلم درشهر خبری نیست

منبع:فان جو,نمکستان

تیپ تابستانه بازیگران در اکران فیلم درشهر خبری نیست,فانجو,تیپ تابستانه , تیپ تابستانه بازیگران زن ایرانی , عکس مهراوه شریفی نیا , تیپ جدید لیندا کیانی , مانتو بازیگران در اکران فیلم , تیپ تابستانه لیندا کیانی,تیپ تابستانه کارگردان فیلم در شهر خبری نیست,تیپ تابستانه شهرام حقیقت دوست,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *