تلفن هوشمند Blackphone 2 معرفی شد

اوایل صبح امروز Silent Circle خبر عرضه عمومی تلفن هوشمند جدید خود به نام Blackphone 2 را داد. این دومین محصولی است که توسط شرکت یاد شده تولید گشته و حالا هم این شرکت قصد دارد تا آن را بخوبی به دست علاقمندان برساند.

آقای Bill Conner مدیر عامل Silent Circle اینگونه بیان داشته:‌ «Blackphone 2 ترکیبی از سیستم عامل بهینه شده اندروید و یکسری اپلیکیشن های مناسب برای رفه نیازهای شخصی و تجاری شماست که در دو حالت خصوصی و عمومی قابل انجام است. ما امنیت و راحتی استفاده ار در یک دستگاه با تجربه کاربری متناسبی به مشتریان ارائه می کنیم.»

تلفن هوشمند جدید Blackphone 2 بخوبی قابلیت رفه نیاز افرادی که کارهای تجاری نیز انجام می دهند را دارد چرا که شامل یکستری اپلیکیشن های پیشفرض است که هر کدام برای کار خاصی در نظر گرفته شده اند. این دستگاه همچنین قابلیت یکپارچه شدن با سیستم های محبوب مدیریت موبایلی جهان مانند MobileIron و  Citrix و SOTI را داراست.

پردازنده اصلی این گوشی ساخت شرکت کوالکام بوده و شامل ۴ هسته پردازشی است و در کنار آن هم ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشی در نظر گرفته شده. این محصول مجهز به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی است که می توان آن را از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی ارتقا نیز داد صفحه نمایش تلفن هوشمند مورد اشاره ۵/۵ اینچ بوده و با محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس پوشانده شده تا در برابر خط و خش مقاوم باشد. کیفیت این صفحه نمایش HD است و دوربین اصلی آن هم ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی نیز تماس های صوتی و ثبت تصاویر سلفی در آن جای داده شده. باتری دستگاه نیز ظرفیتی ۳۰۶۰ میلی آمپرساعتی دارد و نیز از قابلیت شارژ سریع شرکت کوالکام بهره می برد/

Silent Circle این محصول را توسط یکسری از ارائه دهندگان خدمات موبایلی خاص ارائه می کند و برای هر ارائه کننده یکسری اپلیکیشن امن مخصوص نیز طراحی شده است و سریعترین پچ ها و رفع مشکل های سیستم عاملی را برای کاربران ارائه خواهد نمود. طبق اعلام این شرکت هر مشکل امنیتی نهایتا ظرف ۷۲ ساعت پس از کشف برطرف شده و بروزرسانی آن برای همه افراد ممکن خواهد بود.

قیمت این محصول هم اکنون ۷۹۹ دلار تعیین گشته. برای مقایسه می توان قیمت یک آیفون ۶اس را در نظر گرفت که ۷۴۹ دلار است.

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳ غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *